Prima pagină » Economic Local » Finanțele ieșene au primit oferta Poștei Române, pentru corespondența de 1 milion de euro
Finanțele ieșene au primit oferta Poștei Române, pentru corespondența de 1 milion de euro

Finanțele ieșene au primit oferta Poștei Române, pentru corespondența de 1 milion de euro

22 nov. 2023, 02:00,
Ciprian BOARU în Economic Local

Licitația pentru furnizarea serviciilor de corespondență a fost lansată de Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Iași. La sesiunea de depunere a ofertelor s-a prezentat doar Compania Națională Poșta Română SA. Miza este de 1 milion de euro

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice (DGRFP) a demarat licitația pentru furnizarea serviciilor de corespondență. Valoarea estimată a contractului este de 5.012.600 de lei, fără TVA, aproape 1 milion de euro. Recent, la sesiunea de deschidere a ofertelor s-a prezentat doar Compania Națională Poșta Română SA. Oferta a intrat în etapa de evaluare. Conform ultimelor date financiare, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,4 miliarde de lei, aproape 290 milioane de euro, profit de 11,2 milioane de lei, datorii de 522,8 milioane lei și un număr de 22.388 de angajați.

„Serviciile poștale constau în colectarea, prelucrarea, transportul și livrarea la destinatari de plicuri  și colete derulate prin compartimentele de Registratură ale autorității contractante. Serviciile oferite trebuie să fie în conformitate cu legislația națională și a Uniunii Europene, și după caz, protecția datelor, a mediului și normele de planificare a teritoriului. La elaborarea propunerii tehnice vor fi respectate condițiile specifice de livrare a trimiterilor poștale stabilite de autoritatea de reglementare,”, se arată în caietul de sarcini.

Nu este prima colaborare cu Compania Națională Poșta Română SA.

Contractul cu DGRFP Iași se va desfășura pe o perioadă de 4 ani

Serviciile din toată regiunea sunt beneficiarele contractului de corespondență: Iași, Vaslui, Suceava, Neamț, Botoșani și Bacău. Durata este de 48 de luni.

„În caz de pierdere, furt sau distrugere totală a unei trimiteri poștale după ce aceasta a fost predată spre livrare, sau în caz de nerespectare a termenelor de livrare, prestatorul se obligă la repararea tuturor prejudiciilor aduse autorității contractante sau solicitate de terții destinatari autorității contractante. Toate trimiterile poștale nefinalizate după 30 de zile lucrătoare de la data intrării acestora în rețeaua poștală, vor fi considerate pierdute”, se mai arată în documentația procedurii.

Conform necesarului, prin acordul-cadru autoritatea contractantă a estimat un număr maxim de peste 1,5 milioane de colete/plicuri (20 grame – 20 kilograme), în cadrul mai multor categorii de corespondență: neprioritară internă din serviciul standard, neprioritară internă cu serviciul recomandat, neprioritară internă cu confirmare de primire, prioritară internațională cu confirmare de primire și standard prioripost. La un moment dat, autoritatea contractantă a lansat și o licitație pentru serviciile de pază.

Finanțele schimbă lifturile din instituție

Totodată, Finanțele au finalizat licitația pentru înlocuirea lifturilor din sediul central de pe strada A. Panu, nr. 26. Cele 2 ascensoare din sediul central sunt fabricate în 1992, sunt de tip duplex, cu sarcina de 500 kg – 6 persoane. Comisia de evaluare a ales varianta societății Movilift Construct SRL, din Constanța, care a depus o ofertă financiară de 397.000 de lei, fără TVA, aproape 80.000 de euro. Asta în condițiile în care prevederea bugetară a autorității contractante era de 593.277 de lei, fără TVA, aproape 120.000 de euro.

Rezultă o economie de aproape 40.000 de euro. Societatea din Constanța este deținută de Lucica Gogioiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`