@ Servirea mesei intr-un cunoscut restaurant din Iasi s-a transformat intr-o adevarata bataie de cap pentru un barbat @ Totul a mers perfect pana cand omul a cerut pe langa bonul fiscal, o factura, fiindu-i necesara pentru decontare @ Raspunsul pe care chelnerul l-a dat este de-a dreptul socant @
Cand alegi sa petreci cateva ore intr-un restaurant din oras, nici prin gand nu-ti trece ca ai putea pleca de acolo plin de nervi. Alegand un restaurant cu specific pescaresc, un barbat si-a invitat prietenii la masa vineri, 25 martie. Dupa ce au comandat mai multe feluri de mancare si se pregateau de plecare, au solicitat chelnerului nota de plata. Lucrand la o firma unde poate deconta valoare mesei, barbatul a solicitat o factura. De aici si pana la un intreg circ nu a durat prea mult.
„Am ales un restaurant cu specific pescaresc, Blue Acqua, si mi-am invitat cativa prieteni la masa. Am comandat mai multe feluri de mancare, apoi, inainte sa plecam, am solicitat nota de plata. Chelnerul ne-a adus nota impreuna cu un bon fiscal, iar eu l-am rugat sa imi elibereze o factura, fiindu-mi necesara pentru decont. Raspunsul chelnerului m-a socat, adica nu te astepti ca un angajat al unui restaurant sa-ti vorbeasca asa. Initial mi-a spus ca nu-mi poate da factura ca este plecata contabila, apoi m-am simtit luat peste picior”, a declarat Costin B., client. Cu cat discutia dintre client si ospatar continua, cu atat devenea mai tensionata situatia.
„Dupa ce ti-am dat de mancare, mai vrei si factura?”
Chiar daca pare de necrezut, acest barbat a ajuns sa se roage de chelner sa-i fie respectate drepturile. Este inadmisibil ca intr-un restaurant cu pretentii sa te izbesti de atitudinea grosolana a ospatarului. „Acel domn mi-a spus sa vin dupa factura luni, chiar daca eu am fost la restaurant vineri. Apoi, eu sincer am crezut ca ma ia peste picior. Mi-a spus… «ti-am dat de mancare, ti-am dat bon, vrei si factura acum?». Nu mi se pare normal sa ai o asemenea atitudine. Nu mai spun ca si in timpul servirii am fost oarecum surprins de modul in care ne-a tratat, dar nu am dat importanta. In restaurantele in care am cerut factura mi s-a eliberat. Nu a fost nevoie sa ma rog de ospatar sa imi elibereze o hartie care este dreptul meu”, a completat Costin. Ieri, reporterii BUNA ZIUA IASI au sunat la restaurant, insa nimeni din conducere nu era disponibil, pentru a raspunde acestor acuzatii.
„Reveniti maine dupa ora 9:00. Astazi nu mai gasiti pe nimeni, seful este plecat si contabila la fel. Nu va pot da numarul lor de telefon. Imi pare rau”, a spus unul dintre angajatii Blue Acqua Iasi. Cat despre barbatul care a trecut prin toate acestea, nu putem sa mai spunem prea multe. El spune ca nu va mai merge la acest restaurant cand va mai ajunge la Iasi. „Nu sunt din Iasi si mi s-a parut interesant acest restaurant, de aceea am mers la el. Nu voi mai calca pe acolo data viitoare. Sper totusi ca pe viitor, daca mai sunt clienti care vor sa le fie eliberata o factura, sa nu aiba parte de astfel de scene. Consider ca atitudinea unui ospatar trebuie sa fie alta. Acum nu stiu sa va spun cine are mai mare parte de vina… chelnerul sau conducerea…”, a completat barbatul. Lantul de restaurante Blue Acqua este afacerea a doi asociati galateni, Sorin Dragan si Cosmin Munteanu, existand suspiciuni ca in spatele afacerii ar sta de fapt un deputat din Galati. Vom reveni!