La final di rubricuțî, babili vă povestesc câtiva chestiuni șî di la spetalul lui Bănuț Futerman. Dacă ti tratezi aici și ești nemulțumit, trebuie să faci mari panaramă și gură, că cu vorbă bună, nu ti bagă niminea în samă. Să pari că pi Bănuț îl ustură la buzunar fiecari recenzie negativă, așa că vre să existe cât mai puține astfel de păreri, nu di alta, dar să nu-i sperie potențialii clienți, pardon, pacienți. Să-și crească numărul de steluțe de pe Googgle, Dănuț își puni angajații să-i suni pe nemulțumiți și să-și pună cenușă în cap. Totul are însă un preț, după ci le ascultă pacienților doleanțele și le rezolvă problemili, angajații di la Harcadia îi roagă pi nemulțumiți să lase noi recenzii, di bine, cum ar veni, ca să vadă lumea ci servicii profi să ofere la spetalul lui Bănuț Futerman. Oleacă vinovați îs și pacienți, care, după ce aruncă cu noroi, nu mai știu cum să laude spetalul, dar ci să faci, la nevoie, omul faci multe compromisuri.
Doctor fiterman,un țărănoi care a terminat feea .umf e greu pt un infantuat