Prima pagină » Titlurile zilei » Facturi emise în secret de E.ON/DelgazGrid: O ieșeancă a descoperit întâmplător pe internet că are de plătit 22 de facturi despre care nu știa absolut nimic și pentru care nu a primit niciun serviciu

Facturi emise în secret de E.ON/DelgazGrid: O ieșeancă a descoperit întâmplător pe internet că are de plătit 22 de facturi despre care nu știa absolut nimic și pentru care nu a primit niciun serviciu

14 oct. 2020, 02:00,
Vlad Alexa, în Titlurile zilei

O ieșeancă, clientă a companiei E.ON/DelgazGrid, a avut un șoc când a aflat că are de plătit nu mai puțin de 22 de facturi restante către compania cu capital german. Este vorba despre facturi pe care E.ON Energie România le-a emis în baza unui act adițional vreme de aproape 2 ani pentru servicii de asistență tehnică, dar despre care ieșeanca nu știa absolut nimic. Mai mult, facturile nu au ajuns niciodată la adresa ieșencei, iar aceasta a aflat întâmplător despre abonamentul surpriză când a verificat contul on-line deschis la E.ON.

O ieșeancă care este client al E.ON/DelgazGrid de mai mulți ani a fost pusă într-o situație total nefastă după ce a aflat cu stupoare că are nu mai puțin de 22 de facturi restante. Deși bună platnică, ieșeanca a descoperit de una singură faptul că timp de aproape 2 ani a fost facturată pentru servicii de care nu a beneficiat niciodată și nici măcar nu a primit vreodată notificări sau facturile fizice la adresa unde locuiește. Concret, este vorba despre facturi emise de E.ON Energie România în perioada 29.11.2017 – 30.08.2019 către ieșeanca Luminița Ionescu pentru „servicii de asistență tehnică”.

Ieșeanca a arătat că a încheiat în august 2017 la sediul E.ON România din Iași un contract de furnizare utilități gaze naturale și energie electrică pentru apartamentul său din municipiul Iași în care s-a mutat în vara aceluiași an. Cu ocazia semnării acestor contracte, la Centrul de relații clienți E.ON a fost pusă să semneze și un contract de asistență tehnică în baza căruia urma să beneficieze, prin plata unui abonament lunar în valoare de 28,00 lei, de „asistență tehnică calificată, revizii și verificări ale instalațiilor de energie electrică și gaze naturale”, precum și de intervenții în caz de nevoie.

A descoperit pe internet facturile impuse de E.ON timp de aproape 2 ani

Ieșeanca Luminița Ionescu a aflat întâmplător despre aceste facturi, atunci când a verificat contul on-line deschis la E.ON Myline și a descoperit un contract de asistență tehnică care are un alt număr față de contractul de prestări servicii semnat, care apărea activ și completat cu un act adițional despre care ieșeanca nu știa nimic.

„Niciuna dintre facturile sus-menționate nu mi-a fost comunicată la adresa de domiciliu stipulată în contractul de prestări servicii care este unul și același cu locul de consum, adresa clientului desemnată pentru notificările prevăzute în prezentul Contract. Despre existența acestor 22 de facturi, am aflat întâmplător în luna august a anului curent, când am verificat contul on-line deschis la E.ON și am descoperit activ un contract de asistență tehnică care are un alt număr, care apare activ și completat cu un act adițional despre care nu știam nimic”, se arată în reclamația făcută de Luminița Ionescu, clientul E.ON din Iași.

Nu a beneficiat niciodată de serviciile E.ON Serv Express, dar a fost pusă la plată

Șocată de cele aflate, ieșeanca a solicitat lămuriri la biroul de relații cu publicul al E.ON. Aceasta le-a transmis oficialilor companiei faptul că nu a primit nicio factură la adresa locului de consum și că nu i-au fost prestate niciun fel de servicii în tot acest timp. Concret, în momentul în care a fost semnat contractul de furnizare a gazelor naturale și a energiei electrice cu E.ON, a fost „împins” și un act adițional pentru servicii de mentenanță cu E.ON Serv Express, controlată tot de compania germană. Pentru a dovedi acest lucru, ieșeanca a arătat faptul că a făcut lucrările de Verificare Tehnică Periodică a instalației de gaze cu alte companii.

Ieșeanca a cerut rezoluțiunea contractului despre care nu știa nimic, mai ales că niciuna dintre părți nu a avut niciun beneficu de aici. Compania cu capital german E.ON a refuzat însă să rezilieze contractul și a obligat-o în continuare pe ieșeancă să plătească cele 22 de facturi despre care nu știa nimic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *