Astfel, rețeaua de socializare Facebook nu își va schimba numele, însă afacerile lui Mark Zuckerberg vor funcționa sub umbrela Meta.
Facebook își schimbă numele
Facebook a anunțat joi, 28 octombrie, că își va schimba numele în Meta, ca parte a unui rebranding major. Numele ales de Ceo-ul companiei este inspirat din Metavers și își propune dezvoltarea rețelei sociale în zona de realitatea virtuală, VR. Practic, aplicația Facebook se va numi la fel în continuare, în timp ce compania-mamă care include Instagram și Whatsapp se va transforma în Meta.
Schimbarea se va face oficial de la 1 decembrie 2021. Noul nume a fost prezentat joi de către Mark Zuckerberg la evenimentul Connect 2021.
„De acum înainte, vom fi mai întâi metavers, și nu Facebook. (…) Este un brand iconic de socializare, dar pur și simplu nu reprezintă tot ceea ce facem astăzi, darămite în viitor, ceea ce trebuie să se schimbe”, au fost cuvintele lui Mark Zuckerberg.
Noul logo al companiei Facebook care se transformă în Meta
Zuckerberg a anunțat că noul logo al companiei va fi o literă M albastră. Compania va fi tranzacţionată la Bursa de Valori New York cu noul simbol MVRS începând cu 1 decembrie. Potrivit presei internaționale, acest rebranding gândit de Facebook vine pe fondul încercării lui Zuckerberg de a muta atenția de la scandalul uriaș care vizează compania. Este vorba despre practici care înlesnesc dezinformarea.
Un metavers este de fapt o lume online în care oamenii se pot juca, lucra și comunica într-un mediu virtual, folosind căști VR. Unii consideră că asta ar putea fi viitorul internetului. Meta provine din Limba greacă și se traduce prin: dincolo.
Reprezentanții companiei și-au propus ca această lume virtuală pe care o vor crea să poată fi folosită începând de la muncă, concerte, joacă, până la discuții cu cei dragi.