Prima pagină » Titlurile zilei » EXCLUSIV! Scandal la magazinul Lems din Iași! Clienții acuză nesimțirea vânzătorilor, după ce s-au trezit cu masa spartă

EXCLUSIV! Scandal la magazinul Lems din Iași! Clienții acuză nesimțirea vânzătorilor, după ce s-au trezit cu masa spartă

14 nov. 2019, 04:00,
Ciprian Boaru în Titlurile zilei

O ieșeancă acuză că a cumpărat o masă spartă de la magazinul Lems. Totul s-a întâmplat la finalul săptămânii trecute.

„Când am ajuns acasă și am desfăcut cutia, blatul de sticlă era spart. Pe scări, zgomotul din cutie era prea strident. Ne-am întors la magazin să le arătăm, să verificăm împreună. Nici măcar nu au vrut să stea de vorbă cu noi”, povestește Gabriela Bâclea. Patronul magazinului spune că este acoperit de actele semnate de clienți. „Una dintre obligații este să verifice produsul. Obligațiile părților sunt foarte clare. Dumnealor au semnat. Pe drum, probabil, s-a întâmplat ceva. Din ce știu, au plecat cu un taxi. Noi nu prea avem reclamații. Ne pare rău pentru respectivii clienți, dar nu plătim o masă pentru că ar fi vina noastră”, a precizat Iulian Acatrinei.

Un afacerist din Vaslui, care operează în Iași sub franciza magazinului de mobilă Lems, este în centrul unui scandal început la finalul săptămânii trecute. Gabriela Bâclea a făcut o comandă la magazinul din Calea Chișinăului, constând într-o masă de sticlă extensibilă. Acesta susține că produsul era distrus încă din depozit. În momentul în care a returnat marfa, oficialii magazinului au refuzat să schimbe produsul.

„Vineri am plătit comanda. Masa a costat 700 lei. Soțul meu s-a dus să ridice pachetul. A ridicat el cutia, pentru că la magazin nu aveau un manipulant. Pachetul era sigilat. A auzit un zgomot în cutie, dar a crezut că e de la șuruburi. Când a ajuns acasă și am desfăcut cutia, blatul de sticlă era spart. Pe scări, zgomotul din cutie era prea strident. Ne-am întors la magazin să le arătăm, să verificăm împreună. Nici măcar nu au vrut să stea de vorbă cu noi. Când am dus pachetul, cei de acolo au spus că îl vor scoate în stradă. Durează multe săptămâni până vine o comandă. Dacă vrei cu transportul lor, costă 100 lei, indiferent de distanță. Te taxează cu 25 lei pentru fiecare etaj urcat”, susține clienta magazinului.

Aceasta a mai precizat că a făcut reclamație la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Iași.

Patron: „Nu prea avem reclamații”

Magazinul din Iași este controlat de către Gabriel Iulian Acatrinei, prin societatea Mobilă Nord Est SRL, din Vaslui. Contactat telefonic, Acatrinei spune că, cel mai probabil, pachetul a fost distrus în timpul transportului.

„În primul rând, există Protecția Consumatorilor. Acel pachet l-au ridicat sigilat. Trebuie să știți că se întocmește o factură, un contract, o fișă client-comandă. Una dintre obligații este să verifice produsul. Obligațiile părților sunt foarte clare. Dumnealor au semnat. Pe drum, probabil, s-a întâmplat ceva. Din ce știu, au plecat cu un taxi. Noi nu prea avem reclamații. Ne pare rău pentru respectivii clienți, dar nu plătim o masă pentru că ar fi vina noastră. Am văzut pachetul lăsat. Îl ridicai puțin și se auzea tare. Să nu îți dai seama? Pachetul era lovit la mijloc. Cine știe ce s-a întâmplat, cum l-au pus în mașină…”, a precizat afaceristul din Vaslui.

Firma este pe minus

Conform ultimelor date oficiale, Mobilă Nord Est SRL a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,8 milioane lei, pierderi de 279.957 lei, datorii de 1,6 milioane lei, cu un număr de 28 angajați. În schimb, pe Acaju SRL, controlată de același afacerist, lucrurile merg strună. Anul trecut, cifra de afaceri a fost de 9,6 milioane lei, profit de 599.523 lei, datorii de 3,6 milioane lei, cu 26 angajați. Acaju este un magazin online de mobilă.

„Vă aducem o gamă variată de peste 10.000 de produse, într-un singur loc, din care peste 2.000 de modele sunt în stoc cu livrare rapidă. Lucrăm cu principalii furnizori de mobilă și canapele din România și Uniunea Europeană. Comandați fără niciun risc pentru dumneavoastră. Nu plătiți în avans. Aveți 30 de zile la dispoziție să returnați produsul din momentul în care îl primiți. Returul este gratuit. Orice produs are o garanție de minimum 24 de luni. Vă punem la dispoziție o gamă variată de culori, materiale și texturi”, se arată în descrierea afacerii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

BZI - Editia Digitală
06 august 2024
06 august 2024