Astăzi succesul mărcii este incontestabil. A devenit simbolul subtilității franceze. Să vă spunem cum a început totul.
Fondatorul Lancôme, Armand Petitjean, a dorit ca filozofia franțuzească a frumuseții și feminității să fie recunoscută în toate colțurile globului.
Apropo, a început să-și împlinească visul la 50 de ani. În acel moment, Petitjean se putea baza deja pe bogata sa experiență de viață: comerț, serviciu militar în timpul primului război mondial, diplomație (se spune că pentru succesele sale în acest domeniu i s-a oferit una dintre funcțiile ministeriale din Franța), postul de director într-o mare companie de parfumerie și cosmetică … Lancôme este o continuare logică a acestei căi.
De unde a început totul?
Brandul francez Lancôme a fost fondat în 1935. Petitjean a fost primul care și-a prezentat parfumurile publicului: până la cinci parfumuri Lancôme (Conquête, Kypre, Tropiques, Bocages și Tendre Nuit) au participat la Expoziția Internațională de la Bruxelles. A fost un succes – creațiile Lancôme au fost apreciate și premiate. Parfumurile au început să fie vândute în zeci de țări din întreaga lume. Toate acestea i-au permis lui Petitjean să-și continue calea în industria frumuseții cu încredere.
Cosmetică decorativă!
A început cu rujul. Și nu este o coincidență: cu ajutorul acestui produs, vă puteți schimba imaginea dintr-o singură mișcare. Sub marca Lancôme, a prezentat o colecție de rujuri – acestea au fost Clé de Coquette, Menestrel, Longue Vue. Succesul lor a fost determinat de calitate: textură moale și confortabilă, culoare bogată, aplicare ușoară și acoperire subțire, precum și o aromă plăcută. În plus, Petitjean a transformat rujurile într-un adevărat accesoriu de modă, a cărui achiziție este o plăcere separată.
După, au urmat rimelurile, care de asemenea s-au bucurat de un succes incontestabil. Astăzi, brandul se bucură de o serie întreagă de produse cosmetice, printre care, ruj, fard de pleoape sau fond de ten Lancome.
Îngrijirea pielii
Această abordare a permis Lancôme să creeze numeroase formule eficiente de îngrijire a pielii. Pe lângă Nutrix, o linie care le ajută pe femei să-și mențină frumusețea și tinerețea, marca a lansat colecția Océan în 1955, cu alge și apă de mare. 10 ani mai târziu, o altă creație apare la vânzare – Crème Absolue. Este o cremă de îngrijire zilnică premium, cu o concentrație ridicată de ingrediente active derivate din trandafir: este un extract de plante, ulei de trandafir și celule de trandafir Lancôme.
Marca a încercat întotdeauna să răspundă la tendințele industriei, inclusiv în domeniul îngrijirii pielii. Prin urmare, la începutul anilor 90, când chirurgia plastică a început să înflorească, Lancôme a oferit femeilor o alternativă – crema Rénergie cu efect lifting.
Parfumerie
Parfumurile sunt o pagină importantă în istoria Lancôme, deoarece totul a început cu ele. Petitjean a reușit de mai multe ori să-i încânte pe cunoscătorii parfumeriei. În 1946, el transformă unul dintre primele parfumuri din Marrakech într-un obiect al dorinței, comandând o sticlă de la René Lalique. Și în 1952, a prezentat Trésor, care a devenit ulterior o legendă, un parfum oriental: pentru prezentarea sa, publicul a fost invitat la un balet în care personajul principal era Prințul Trésor.
Indiscutabil, Lancome este simbolul șarmului franțuzesc. Astfel, ne putem teleporta și noi pe străzile parisului dacă utilizăm produsele brandului.