Breaking News
a:3:{s:7:"site_id";i:1;s:6:"old_id";i:555649;s:8:"site_url";s:10:"www.bzi.ro";}
Dupa ce cotidianul BUNA ZIUA IASI a dezvaluit ca Marius Bodea are un call-center la etajul 9 al cladirii de birouri a lui Relu Fenechiu, de pe Soseaua Nationala, liberalul a luat o decizie radicala. A mutat acest call-center in cladirea Open Mind, din Bularga, tocmai de frica de a nu-i fi asociata imaginea cu puscariasul condamnat la 5 ani de inchisoare in Dosarul Transformatorul. Fiecare operator de acest call-center are misiunea de a suna zilnic sute de oameni, pentru a-i convinge sa voteze cu Marius Bodea la alegerile locale de pe data de 5 iunie.
Acest demers ascunde un truc ieftin folosit de operatori. Oamenii sunt sunati si toate intrebarile care le sunt adresate sunt tendentioase, cu tinta clara impotriva primarului Mihai Chirica. Din informatiile detinute de reporterii BZI, la acest call-center lucreaza minim 10 persoane, angajate sa sune constant iesenii pentru a-i promova imaginea lui Bodea, pentru a-i convinge sa iasa la vot si sa nu „voteze candidatii care nu au sanse, ci sa dea votul lor singurului candidat de Dreapta care il poate invinge pe Mihai Chirica (asa suna mesajul transmis de postacii lui Bodea – n.r.)”.
De altfel, din disperarea ca sta foarte prost in sondaje (abia depaseste procentul de 20 la suta, in timp ce Mihai Chirica are in jur de 40 la suta) Marius Bodea a ajuns sa incalce toate regulile posibile si legile in vigoare pentru a se vedea cocotat in fruntea Palatului Roznovanu. Campania inceputa cu cateva luni inainte a fost una extrem de agresiva la adresa iesenilor, asaltati si agasati de mesaje, pliante, flyere menite sa-i faca pe oameni sa-l voteze. Asa a ajuns liberalul Marius Bodea sa se lanseze in cursa pentru Primaria Iasi, bagand foarte multi bani in aceasta campanie, pe care pana acum nimeni nu ii poate justifica. Cine este principalul lui sponsor in aceasta campanie?
Tocmai mentorul sau politic Relu Fenechiu, aflat in spatele gratiilor pentru fapte de coruptie. Procurorii ar trebui sa se autosesizeze si sa verifice de unde are liberalul un asemenea buget urias de campanie electorala. Trebuie precizat ca, niciun alt candidat la primarie nu a aruncat o asemenea suma in campania electorala pentru a putea sa castige voturi.