Prima pagină » BZI LIVE » LIVE VIDEO – Dr. Radu Crișan Dabija, medic pneumolog și managerul Spitalului de Pneumoftiziologie Iași, discută în platoul BZI LIVE despre proiectele și activitatea unității medicale

LIVE VIDEO – Dr. Radu Crișan Dabija, medic pneumolog și managerul Spitalului de Pneumoftiziologie Iași, discută în platoul BZI LIVE despre proiectele și activitatea unității medicale

29 oct. 2024, 17:02, 1 ,
Redacția BZI în BZI LIVE
LIVE VIDEO - Dr. Radu Crișan Dabija, medic pneumolog și managerul Spitalului de Pneumoftiziologie Iași, discută în platoul BZI LIVE despre proiectele și activitatea unității medicale

În emisiunea de sănătate BZI LIVE, 30 octombrie 2024, ora 10.00, moderată de Irina Zaharia, subiectele vor prezenta informații legate de proiectele și activitatea medicală a Spitalului de Pneumoftiziologie Iași.

Invitatul, dr. Radu Crișan Dabija, medic pneumolog și managerul Spitalului de Pneumoftiziologie Iași va vorbi despre proiectele manageriale și despre adresabilitatea și cazurile cu care se confrunta medicii pneumologi.

Urmăritorii noștri pot adresa întrebări la rubrica comentarii, accesând www.bzi.ro sau, în direct, pe https://www.youtube.com/@bzinews. Emisiunile BZI LIVE au un real succes, fiecare producție media strângând zeci de mii de vizualizări.

Comentarii
  • ,,Raportul Camerei Reprezentanților despre propaganda COVID făcută de Departamentul american de sănătate publică (HHS) este devastator.

    Guvernul Biden a cheltuit aproape un miliard de dolari ca să mintă poporul american cu informații false despre „vaccinurile anti-Covid, despre „boosters” și măști.
    Dacă propaganda asta ar fi făcut-o o companie Big Pharma, amenzile ar fi fost atât de mari că ar fi dus-o la faliment. HHS a angajat o firmă de relații cu publicul (PR), anume Fors Marsh Group (FMG), pentru această campanie. Principalul scop al campaniei a fost să mărească absorbția de vaccinuri în piață.
    Strategia a fost următoarea: 1. Exagerarea riscului de mortalitate al Covidului;
    2. Minimalizarea faptului că nu existau probe serioase că vaccinul anti-Covid oprește transmiterea.
    „Pe baza unui raport studiat de Comisie, FMG a cheltuit în medie 20 de milioane de dolari pe lună pentru proiectarea și executarea Campaniei.
    „În propunerile sale privind ordinea misiunilor, compania afirma că ASPA ar putea beneficia din utilizarea unui amestec de media plătită și media captată, cu parteneriate radio exclusive, mesaje croite pe baza cercetărilor și întărirea mesajelor prin reluarea lor de către influenceri, celebrități și sportivi de încredere.
    „Strategiile Campaniei FMG s-au bazat pe câteva teorii despre schimbarea comportamentului și comunicare, «așteptarea fiind ca expunerea la mesajele Campaniei să producă o schimbare în cogniția indivizilor înainte de schimbarea de comportament urmărită de Campanie».
    „Modelul de credințe legate de sănătate folosit de Campanie susține că «credința unei persoane în amenințarea cu o boală, împreună cu credința persoanei în eficiența comportamentului sau acțiunii curative recomandate, prefigurează probabilitatea ca acea persoană să adopte acel comportament»”…
    … Raportul face mai multe recomandări, inclusiv definirea misiunii principale a CDC ca fiind prevenția; obligarea HHS să-și limiteze propaganda la regulile care guvernează etichetarea produselor autorizate de FDA și reluarea în forță a procesului de evaluare a siguranței vaccinurilor.
    • „Congresul ar trebui să ia în considerarea autorizarea formală a CDC și definirea clară a misiunii principale a acestei agenții.
    • „HHS și agențiile sale trebui să respecte reglementările de etichetare a produselor medicale de la FDA. Trebuie să se interzică HHS și agențiilor sale să promoveze informații privind un produs reglementat de FDA care nu reflectă eticheta dată de FDA.
    • „Congresul ar trebui să ia în considerare clarificarea răspunderilor pentru evaluarea siguranței vaccinurilor și accesibilitatea sistemelor actuale de raportare, pentru a înregistra cazurile de îmbolnăviri și efecte adverse produse de vaccinuri.
    • „HHS și agențiile sale ar trebui să adopte o cultură a transparenței și răspunderii.
    • „HHS și funcționarii de sănătate publică nu trebuie să încerce să reducă la tăcere opiniile științifice disidente.
    • „HHS și agențiile sale ar trebui să-și revizuiască procesul de arhivare pe propriile website-uri, luându-l ca mode pe cel al administrațiilor anterioare la Casa Albă.”
    Cea mai importantă recomandare este, poate, următoarea:
    HHS nu trebuie să mai adopte niciodată o politică de a reduce să reducă la tăcere opiniile științifice disidente, creând iluzia unui consens în favoarea gândirii de grup de la CDC.
    HHS trebuie să ia în serios acest raport dacă mai speră să recâștige vreodată încrederea publicului.’’ https://www.activenews.ro/opinii/Mascarada-Covid-Cel-mai-devastator-raport-de-pana-acum-192887

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`