Prima pagină » Titlurile zilei » Doi tineri frumoși au inițiat un model de business inedit în Iași: un barbershop în centrul orașului! Au investit bani europeni și acum așteaptă ca afacerea să meargă pe plus!

Doi tineri frumoși au inițiat un model de business inedit în Iași: un barbershop în centrul orașului! Au investit bani europeni și acum așteaptă ca afacerea să meargă pe plus!

16 feb. 2021, 02:00,
Alexandru Ifrim, în Titlurile zilei

Ionuț și Lorena Neleapcă au avut curaj și au deschis un barbershop în centrul orașului. Sunt doi tineri antreprenori care muncesc cot la cot cu angajații lor, de dimineață până seara. Soția se ocupă de promovarea afacerii, iar soțul tunde. În primul an aceștia s-au axat pe promovare și abia de anul acesta sunt interesați și de profit

Doi tineri, soț și soție, ambii de 27 de ani, au deschis împreună o frizerie cu specific barbershop, care se axează doar pe clienții bărbați. În urmă cu aproximativ 2 ani, tinerii antreprenori au deschis afacerea cu ajutorul fondurilor europene. Pentru deschiderea frizeriei au investit aproximativ 35.000 de euro. În primul an de la deschidere, cei doi tineri s-au axat mult pe promovarea online, aceștia folosind: instagram, facebook și google. Cea mai grea perioadă și singura care i-a pus în dificultate pe tinerii antreprenori a fost starea de urgență, atunci când au fost nevoiți să închidă afacerea. Prețurile încep de la 15 lei (un contur) și pot ajunge și până la 70 de lei (spălat, tuns și barba făcută). Față de anul trecut, încasările și numărul clienților au crescut, aceștia având în jur de 20-25 de persoane care le calcă pragul zilnic.

Ionuț Neleapcă a venit în Iași pentru a face cursuri de frizer

În urmă cu 8 ani, Ionuț Neleapcă își tundea prietenii acasă, în Botoșani, pentru a face un ban în timp ce era la liceu. După terminarea liceului, Ionuț a venit în Iași cu intenția de a face un curs de hairstylist. Își dorea foarte mult să lucreze în acest domeniu. Pur și simplu a părăsit orașul natal pentru a-și urma visul. În timp ce el făcea cursurile pentru a devenit un frizer mai bun, a cunoscut-o pe Lorena, o studentă care ulterior i-a devenit soție. După terminarea cursurilor, Ionuț și-a început aventura într-un coafor din Iași, acolo unde se ocupa de părul doamnelor.

Experiența în coafor nu a durat prea mult timp deoarece pe tânărul frizer nu l-a atras să tundă doar femei, acestea fiind, de multe ori, foarte dificile. Ulterior, a început să tundă doar bărbați și s-a specializat inclusiv în aranjatul bărbilor. În momentul în care a căpătat deja o experiență de aproximativ 7 ani în domeniul frizeriei și coaforului a decis să deschidă propria frizerie. A convins-o și pe soția sa că este o idee foarte bună și și-au împărțit responsabilitățile.

„Am început în liceu să-mi tund colegii de clasă și după ce am terminat studiile am venit în Iași pentru a face un curs de hairstylist. Am lucrat într-un coafor un an, dar nu mi-a plăcut, așa că m-am apucat să fiu frizer doar pentru bărbați. Împreună cu soția mea am hotărât să deschidem propria noastră afacere și am apelat la un proiect de fonduri europene”, a declarat Ionuț Neleapcă, patronul Barbershop Moler.

Lorena Neleapcă, născută în Pașcani, a venit în oraș pentru a face facultatea. În timpul facultății l-a cunoscut pe actualul ei soț

Venită în oraș pentru a urma facultatea de Comunicare și Relații Publice, Lorena Neleapcă este cea care se ocupă cu partea de marketing a afacerii. După terminarea facultății, ea și Ionuț au deschis Barbershop Moler, o frizerie inspirată după cele americane. Cei doi antreprenori au încă 3 angajați, iar cei care vor să se angajeze trebuie să aibă un curs de frizer făcut și minimum un an experiență în domeniu. În viitorul apropiat, cei doi antreprenori se gândesc să deschidă și o academie, pentru cei care vor să învețe să tundă.

„Am venit în Iași pentru a studia la facultatea de Comunicare și Relații Publice. Împreună cu soțul meu am deschis acest bussines. Ne-am propus de la început să nu mergem pe ideea unui salon de înfrumusețare, deoarece în Iași se regăsesc în număr mare de astfel saloane. La momentul deciziei noastre, conceptul de barbershop era dezvoltat doar de 2-3 locații în Iași. Am vrut să ne pliem pe un public țintă bine definit: bărbați de toate vârstele. Am creat un loc doar pentru ei, un loc cu un design masculin și o atmosferă pur bărbătească. Cei care vor să se angajeze la noi trebuie să aibă în primul rând un curs de frizer făcut, minimum un an de activitate în domeniu și trebuie să treacă o probă dată de noi, să vedem dacă ne place sau nu modul lor de a lucra”, a declarat Lorena Neleapcă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *