Puțini știu cum arată dispozitivul care îi urmărește pe români în supermarketuri! Nu este vorba despre vreo cameră video, ci despre cu totul altceva. În multe supermarketuri din România există un dispozitiv care monitorizează orice mișcare din interior. Clienții nu știu că există așa ceva.
Dispozitivul care îi urmărește pe români în supermarketuri!
În multe supermarketuri funcționează un dispozitiv de monitorizare a clienților și a produselor cumpărate de aceștia. La casele de marcat din multe supermarketuri există un dispozitiv special care are un rol clar, și anume să numere produsele scanate pe minut și pe cele aflate pe bonul fiscal. Rolul dispozitivului de monitorizare și control este de a oferi informații exacte conducerii magazinului privind rapiditatea cu care scanează angajații aflați la casele de marcat și, de asemenea, să știe câte produse cumpără, în medie, clienții respectivului supermarket. Cele două categorii de informații sunt extrem de importante pentru business, întrucât oferă indicii atât despre randamentul salariaților, cât și despre impactul ofertei de la rafturi în rândul cumpărătorilor.
Mai mult, angajații care lucrează la casele de marcat au un plafon minim de scanări ce trebuie depășit zilnic. Plafonul minim de scanări îi ține mereu în priză pe angajații de la casele de marcat, însă și pe clienții supermarketului deoarece aceştia sunt obligați să țină ritmul atunci când își pun produsele în coș sau în sacoșă, dar și când plătesc. Astfel, se dorește rapiditate la cozile de la casele de marcat, atât pentru angajații de la casă, care scanează produsele, cât și pentru clienții care își achită cumpărăturile.
Cărucioare inteligente în supermarketuri
Începând din 2025, românii vor putea folosi cărucioarele inteligente din supermarketuri direct de pe smartphone. Acestea vor funcționa pe baza tehnologiiloe NFC și QR, eliminând necesitatea monedelor sau a altor metode tradiționale de deblocare. Mai mult, acestea vor ușura înregistrarea automată a produselor și plata direct pe telefon. Atfel, românii nu vor mai fi nevoiți să stea la coadă pentru a plăti la casă produsele din coșul de cumpărături. Concret, românii vor trebui doar să apropie telefonul de cititorul NFC sau să scaneze un cod QR pentru a accesa rapid un cărucior de cumpărături.
Pe lângă dispariția cozilor de la casă, sistemele inteligente de plată vor veni cu oferte personalizate pe baza istoricului de cumpărături. Totodată, companiile vor putea colecta date despre comportamentul clienților și se vor oferi promoții adaptate fiecărui consumator. Deși schimbarea anunțată în toate supermarketurile din România are mai multe beneficii pentru cumpărători, populația vârstnică preferă metodele tradiționale de cumpărături, considerând că ar putea întâmpina dificultăți în adaptarea la aceste schimbări.
De asemenea, românii trebuie să știe că de la 1 ianuarie 2025, se vor schimba ambalajele alimentare. Producătorii de sticle de plastic și ambalaje alimentare din Uniunea Europeană vor avea de respectat o nouă lege. Aceasta prevede eliminarea substanțelor chimice dăunătoare din ambalaje, în special a bisfenolului A (BPA). BPA va fi interzis în ambalajele care intră în contact cu alimentele. Această interdicție vizează mai multe tipuri de ambalaje: conserve, sticle de băut și ambalaje din plastic.
Mai mult, românii care își fac cumpărăturile în supermarketuri trebuie să știe că sunt monitorizați de un dispozitiv la casele de scanat și marcat. Acest dispozitiv urmărește randamentul angajaților, dar și preferințele clienților când vine vorba de anumite produse din magazine.
Să pună și la toalete dispozitive de monitorizare a tranzitului intestinal.
Dispozitiv special pentru exploataraea mai eficienta a sclavilor de angajati si efienticizarea urmaririi si prostirii fraerilor de clienti