Prima pagină » Local » Dispeceratele companiilor de utilități din Iași vor funcționa non-stop de sărbători. Ieșenii pot sesiza avariile la numerele de telefon 0232.969 și 0232.935

Dispeceratele companiilor de utilități din Iași vor funcționa non-stop de sărbători. Ieșenii pot sesiza avariile la numerele de telefon 0232.969 și 0232.935

28 dec. 2022, 02:00,
Alexandra MAISNER, în Local

Anul acesta, în perioada sărbătorilor de iarnă, ieșenii pot sesiza avariile apărute la rețelele de distribuție. Dispeceratele companiilor vor funcționa non-stop. În cazul în care apar avarii la rețelele de distribuție ale principalilor furnizori de utilități, precum ApaVital și Termo Service, aceștia vor pune la dispoziție echipe de intervenție rapidă și pe perioada sărbătorilor

Ca în fiecare an, principalii furnizori de utilități vor lucra pe toată perioada sărbătorilor de iarnă. Astfel, dacă în aceste zile apar defecțiuni sau avarii la rețelele de apă și canalizare, regiile au disponibile echipe de intervenție rapidă la domiciliul clientului. Acesta trebuie doar să facă o sesizare, apelând la numerele de telefon puse la dispoziție de către companii. În această perioadă, lucrătorii vor asigura servicii de permanență, desfășurând o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent.

Sediul Termo Service Iasi

Pentru soluționarea eventualelor probleme apărute în perioada sărbătorilor, compania Termo Service Iași are disponibile non-stop echipe de intervenție

Dispeceratele companiilor vor funcționa non-stop de sărbători

Echipa de interventie din cadrul ApaVital

Echipele de intervenție ApaVital Iași sunt disponibile non stop de sărbători

Și anul acesta, în perioada sărbătorilor, dispeceratele companiilor vor funcționa non-stop. Astfel, angajații ApaVital vor asigura servicii de permanență, desfășurând o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent. Echipele de intervenție vor asigura permanența pentru rezolvarea eventualelor probleme apărute atât la rețelele de apă din întreaga arie de operare, cât și la cele de canalizare.

De asemenea, activitatea de relații cu publicul va fi asigurată, în această perioadă, prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția ieșenilor la numărul de telefon 0232.969. ApaVital anunță inclusiv continuarea activității de primire a documentațiilor. Acestea pot fi depuse online. În ceea ce privește avariile sesizate în perioada Crăciunului, reprezentanții companiei au transmis faptul că au existat doar avarii minore.

 „Au fost avarii, dar au fost curente, nimic complicat sau deosebit. Problemele au fost minore, iar echipele noastre au soluționat problemele apărute. Asigurăm în continuare permanența. Pe site-ul nostru, clienții pot găsi toate detaliile în legătură cu programul din această perioadă”, a transmis Răzvan Manolache, purtător de cuvânt al ApaVital Iași.

Recent, ApaVital SA a finalizat o licitație pentru achiziția de accesorii și piese pentru vehiculele din dotare. Valoarea estimată a contractului este de 58.878.328 de lei, fără TVA, aproape 12 milioane de euro. Licitația a fost împărțită în două loturi. Primul lot conține piese și accesorii pentru vehicule și pentru motoare de vehicule sub 3,5 tone, iar al doilea lot conține piese pentru autovehicule transport marfă sub 3,5 tone, autovehicule cu destinație specială, utilaje autopropulsate pentru lucrări, semiremorci, remorci.

Primul lot a fost câștigat de societatea Romtec Austria SRL, din Iași, în timp ce al doilea lot a fost adjudecat de Romdav SRL. Valoarea finală a contractului se apropie de prevederea bugetară inițială. Contractul se va desfășura prin intermediul unui acord-cadru, pe o perioadă de 2 ani.

Angajat al companiei Termo Service

Anul acesta în perioada sărbătorilor de Crăciun nu au fost sesizate avarii deosebite

Echipele Termo Service sunt disponibile non-stop și anul acesta

Persoane in fata unor calculatoare

Dispeceratele companiilor vor funcționa non stop în perioada sărbătorilor

Reprezentanții companiei Termo Service au anunțat faptul că anul acesta, în perioada sărbătorilor de Crăciun nu au fost sesizate avarii deosebite, iar echipele pentru soluționarea problemelor apărute sunt disponibile non-stop.

„Nu am avut nimic ieșit din comun, din punctul de vedere al avariilor și al reclamațiilor. Echipele noastre sunt disponibile non-stop pentru soluționarea problemelor apărute”, a precizat directorul general al Termo Service Iași, Alin Aivănoaei.

Ieșenii pot sesiza în continuare problemele apărute la numărul 0232.935. În ceea ce privește plata facturilor, aceștia le pot efectua prin intermediul instrumentelor online, cu ajutorul oricărui terminal (computer, laptop, tabletă sau smartphone) conectat la internet. Termo Service oferă ieșenilor toate detaliile necesare pe site-ul oficial al companiei. Anul acesta, Termo Service a luat în calcul schimbarea rețelei de termoficare în Copou.

În plus, s-a adus în discuție un proiect prin care locatarii să poată apela la serviciile de reparație și intervenție pe baza unui contract. Cele mai multe plângeri din partea clienților au fost legate de costuri.

Și anul acesta, în perioada sărbătorilor de iarnă, dispeceratele companiilor vor funcționa non-stop, iar echipele de intervenție vor fi pe teren pentru a putea soluționa problemele apărute.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *