Prima pagină » Actualitate » Dezvăluiri incredibile făcute de deputatul Marian Mina: USR și Cătălin Drulă vor să falimenteze compania TAROM! Aeronavele româneşti nu mai au voie să facă acest lucru – DOCUMENT

Dezvăluiri incredibile făcute de deputatul Marian Mina: USR și Cătălin Drulă vor să falimenteze compania TAROM! Aeronavele româneşti nu mai au voie să facă acest lucru – DOCUMENT

13 apr. 2021, 14:19,
George Cristian în Actualitate

Marian Mina, deputat PSD face dezvăluiri incredibile în contextul în care, conform acestuia, aeronavele operate de TAROM au parte de o aşa spusă discriminare din partea autorităţilor. Deputatul spune, într-o postare publicată pe o reţea de socializare faptul că prin acest lucru se încearcă falimentarea companiei româneşti. Artizanii acestei falimentări sunt Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor și USR.

Deputatul spune că doar companiei românească TAROM i se interzise să mai tragă la burduf iar cei care cumpără bilet sunt nevoiţi să circule cu autobuzul până la avion.

Se încearcă falimentarea companiei TAROM de către USR, susține Marian Mina

Într-o postare publicată pe o reţea de socializare, deputatul Marian Mina face o dezvăluie incredibilă. Acesta susţine că cei din USR încearcă să falimenteze compania TAROM punând anumite restricţii pentru clienţii care doresc să cumpere bilete de acolo. Acesta este de părere că această companie este discriminată în detrimentul marilor companii aeriene străine:

”Un fapt unic în istoria unei companii naționale se petrece în aceste zile la #Tarom. Oamenii ministrului Drulă implementează un plan elaborat în laboratoarele progresiste pentru a falimenta Tarom, în favoarea unor companii multinaționale, dornice să profite de pe urma prostiei din administrația de dreapta.

Am fost informat că aeronavele Tarom nu mai au voie să tragă „la burduf” pe Aeroportul Otopeni. Practic, compania românească ajunge să fie dezavantajată atunci când evoluează pe teren propriu. Este ca și cum britanicii ar faulta British Airways sau nemții și-ar bate joc de avioanele, piloții și pasagerii Lufthansa.

Printr-o dispoziție a directorului Cosmin Pesteșan, s-a decis ca aeronavele Tarom să nu folosească burduful. Practic, românii care aleg să cumpere bilet la compania națională sunt aruncați în autobuze, iar străinii care aleg alte companii beneficiază de confortul îmbarcării în avioane direct de la terminal. Inclusiv personalul navigant a fost aruncat de managementul corporatist în autobuze.

S-ar face economii la TAROM

Conform aceluiaşi articol publicat pe o reţea de socializare, Marian Mina spune că deviză de la care s-ar fi pornit la aceste restricţii ar fi ideea de a face economii. Totuşi, prin această diferenţă se crează mari pagube pentru stat:

Afacerea face așa zise economii minore pentru fiecare avion. Practic, aceasta este diferența între utilizarea burdufului și închirierea autobuzului. În realitate, statul este păgubit cu sume importante. Burduful este al Aeroportului Otopeni, firmă de stat condusă de Cosmin Peșteșan. Omul a cunoscut celebritatea zilele trecute, după ce-și trecuse numele și poza pe „gardurile” aeroportului.

Economiile iluzorii vor fi „compensate” de pierderile mari, cauzate de faptul că Tarom nu va mai vinde locuri la business-class. În noile condiții, clienții premium trebuie să aștepte să coboare prin spatele avionului și să aștepte autobuzul. Practic, dispar clienții care plătesc mii de euro pe biletele business-class și care vor evita Tarom. Milioane de euro vor dispărea din conturile operatorului aerian românesc. Vor fi alte companii care să profite iar liberal-progresiștii vor aplauda frenetic.

TAROM îşi trimite pasagerii în frig, înghesuiţi în autobuze

În încheierea postarii, deputatul spune că această decizie bagă sume importante companiilor de transport și că TAROM îşi trimite, obligată de autorităţi, clienţii înghesuiţi în autobuze şi în frig:

Autobuzele sunt operate de alte interese, iar decizia de a evita burduful bagă sume importante în buzunarele largi ale operatorilor de transport auto. Blue Air sau WizzAir reușesc să negocieze administrația aeroportului tarife mai mici. În acest timp, Tarom își trimite pasagerii în frig și îi face să încheie călătoriile, înghesuiți în autobuze.

Alte afaceri derivate din managementul spectaculos al progresiștilor sunt legate de mașinile care împing avioanele pe pistă. Alți bani, altă distracție. Peste toate astea, milioane de români se simt acasă ca niște rude sărace într-o colonie care a pierdut total controlul asupra resurselor sale. Cine se plângea acum câțiva ani de tratamentul umilitor pe care românii îl primeau pe aeroporturile din marile capitale nu mai are de ce să se plângă.

Umilința continuă acasă.

Ataşez şi documentele doveditoare.”, scrie Marian Mina.

TAROM este o companie aeriană de stat

TAROM este o companie aeriană de stat. Compania se confruntă cu mari dificultăți financiare datorate și unui management deficitat, management care a fost la fel de deficitat indiferent de ce guvernare a fost. De altfel, compania anunța în 2020 că va trimite 1000 de angajați în șomaj tehnic, decizie cauzată de pandemia de COVID-19. Înainte de anunț se vorbea și despre demiterea a circa 700 de angajați. Menționăm că TAROM are peste 1800 de oameni care lucrează

Anul trecut, compania aeriană a primit un ajutor de restructurare de 36,7 milioane de euro şi a solicitat un ajutor de COVID de 65 de milioane de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`