Este dezastru pe liniile de tramvai din Iași, din cauza problemelor apărute la infrastructură. Echipele de intervenții fac față cu greu problemelor, iar vatmanii și călătorii sunt puși în pericol
Vatmanii de la CTP Iași se confruntă cu o problemă eternă, în ceea ce privește liniile de tramvai. Deși s-au făcut nenumărate reparații, infrastructura tot cedează, creând astfel un real pericol. În acest context, numărul tramvaielor funcționale la stradă va fi tot mai mic.
Dezastru pe liniile de tramvai din Iași
Vatmanii au transmis mai departe ce probleme au întâlnit în teren, însă nici după câteva săptămâni, situația nu s-a rezolvat. Ei sunt revoltați deoarece dacă apare o avarie sau se întâmplă un accident, pot fi trași la răspundere, deși vina nu era a lor. Din cauză că nu sunt suficiente vagoane funcționale, unii vatmani nu au pe ce lucra și sunt trimiși acasă fără să fie plătiți în ziua respectivă. De asemenea, și la tramvaiele model Pesa și Bozankaya sunt probleme din cauza liniilor. Se observă că apărătorile vagoanelor ating asfaltul atunci când fac curba, iar în multe locuri, linia este tocită. Astfel, apar defecte în partea inferioară a tramvaielor. În unele zone, se observă urmele de deraiere pe asfalt.
„Noi, vatmanii, am sesizat problemele apărute la linie de câteva săptămâni și observăm că nimic nu s-a schimbat, dimpotrivă, este tot mai rău. Se rup bucăți de linie în fiecare zi, până când o să deraieze unul dintre tramvaie. Mai este o problemă foarte mare, tramvaiele noi sunt mult mai joase, iar infrastructura din oraș nu se potrivește cu ele. După doi ani de folosință, unele dintre ele au început să se audă precum un GT4. Astfel, când facem curba, apărătorile tramvaiului ating asfaltul și se aude un zgomot puternic din cabină. În ritmul acesta, vor fi tot mai multe defecte. Sunt probleme mari în intersecția de la Hotel Europa și pe strada Palat, însă degeaba le-am comunicat la companie, nu s-a făcut nimic”, povestește un vatman de pe un tramvai Bozankaya.
O mare problemă este și pe bulevardul Nicolae Iorga, unde punctele de sudură de la reparațiile mai vechi au cedat, iar linia este ruptă. Astfel că tramvaiele care circulă prin zonă riscă să deraieze și pot să provoace accidente.
„Cred că oamenii de la intervenții sunt inconștienți sau nu au avut ce face la cum arată linia de pe bulevardul Nicolae Iorga. A fost sudată în mai multe puncte, iar la câteva săptămâni, sudura a cedat de tot, iar locul unde este ruptă este și mai mare. Așa s-a întâmplat și pe strada Cuza Vodă, au venit să repare, iar la două săptămâni, problema era și mai mare. Fiind bulevard, este normal să mergi mai cu viteză, însă când treci printr-un punct unde linia este ruptă, deraiezi și ai sărit pe asfalt, intri în mașini, este foarte periculos”, povestește un alt vatman de pe traseul 11.
Muncitorii nu fac față la câte probleme apar
Conducerea companiei a transmis că în fiecare zi se fac lucrări pentru repararea liniilor. Totuși, prin oraș, zilnic, apar probleme la infrastructură. Este clar că situația este îngrijorătoare, iar în ciuda intervențiilor, problemele continuă să apară. Dacă în această perioadă infrastructura este la pământ, în cazul în care vom avea o iarnă cu multă zăpadă, atunci situația va fi drastică.
„Noi monitorizăm și reparăm continuu. În fiecare zi se raporteză ce s-a făcut în noaptea precedentă la liniile de tramvai. În prezent, se lucrează și la proiectare pentru tronsonul Eminescu – Rond Triumf și Podu Roș – Palat, pentru înlocuirea liniilor vechi care sunt cu pat de piatră spartă. Din cauza dilatării și contracției în funcție de temperatură apar astfel de probleme”, a transmis Cristian Stoica, directorul general al CTP Iași.
Din cauza dezastrului de pe liniile de tramvai din Iași, oamenii pot fi puși în pericol, în trafic.
Lumea care se (mai) plimbă moka e mulțumită oricât de rău ar fi…
Rîpanu TV:)))))
Cand vine iarna ingheata transportul la propriu. Pai daca acum nu fac fata problemelor apoi la iarna nici atat. Sa ne rugam la Dumnezeu sa fie o iarna blanda
tara de cacat, lucrari de cacat.
Ha! Nu stiam ca motorul unui gt4 suna ca o tabla taraita pe asfalt 🙂 Noroc ca ne explica vatmanul, cunoscator in ale motorsport-ului.
Toate scot niste sunete… Trebuie banda unica, absolut nici o masina pe sine si nu se vor strica asa des. Poate scapam de rablele de tramvaie anul viitor.
Si la ce va asteptati CRETINILOR din SATUL Iasi, ca doar reabilitarea liniilor de tranvai a fost facuta de firma de incompetenti CONEST ai Penalilor Chirica si Alexe, care a ,,castigat” toate lucrarile fara licitatie, ca vezi Doamne era plandemie de IDIOTI eutanasiati.
Sa sariti de pe linie cu totii ca sa-l mai votati pe Chirica !
Votati-ne, dragi IDIOTI ! Criminalii vostri dragi !
Votati COASA MORTII si SERINGA !
Semnul electoral al PNL & PSD & USR & UDMR & AUR !”
Cum adică sunteți trimiși acasă ? Păi nu le mai tamponați și astfel veți avea cu ce să munciți. Păi la câte tramvaie noi stau pe tușă din cauza avariilor de pe urma tamponărilor, cred și eu că, după, nu vă mai place să lucrați pe GT4.
Linie ruptă pe Nicolae Iorga ? Păi acolo circulă numai tramvaie și autobuze ? Cine le-a distrus, nu vatmanii ?
Nu voi vă plângeați că din cauza traficului de mașini e distrusă linia de tramvai ? Și atunci pe Nicolae Iorga cine o distruge, dacă nu mai circulă mașinile ? Vatmanii distrugătorii !
Tranvaiul este un mijloc de transport perimat, din secolul 19, care incurca circulatia aglomerata din marile orase.
Dar ca sa sifoneze bani cu reabilitarea liniilor, Penalul Chirica le mentine in circulatie asa cum spurcatii mentin masinile cu motoare cu ardere interna, pentru ca asa isi umplu buzunarele de pe taxele, impozetele si accizele pe litru de combustibil ( 60 % din pretul unui litru ).
Troleele electrice erau ecologice, se puteau scoate pe dreapta in cazul unei defectiuni, dar ce este bun pentru oameni nu este buni pentru Penali !
Sa se inlocuiasca tranvaiele cu Troleele care sa circule pe liniile de tranvai. Trebuie doar inca un fir de contact alaturi de cel existent.
Pe liniile de tranvai pot circula foarte bine si celelalte masini alaturi de Trolee pentru ca liniile sunt acoperite cu asfalt, si astfel se decongestioneaza mult traficul.Dar Penalii din ce sa mai castige ?
IDIOTII din Satul Iasi stau si se uita la Penalul Chirica cum isi bate joc de ei si nu au nici o reactie, uitandu-se la Penalul neancarcerat inca, ca boiii la poarta noua !
Pe zi ce trece constat ca Dumnezeu a facut foarte bine cand a ingaduit acest GENOCID, ca sa dispara IDIOTII, desi Prostia este incomensurabila si nu va putea fi eradicata total niciodata, dar macar partial, ca se sufoca omenirea de atatia prosti si satanisti.
DNA si DIICOT, dormiti linistiti ca Prostii va platesc salariile mari si nemeritate !
„Tranvaiul este un mijloc de transport perimat, din secolul 19, care incurca circulatia aglomerata din marile orase.” se vede ca nu ai mai iesit din tara de cand mami te-a fatat.
1. tramvaiul e transport eco, nu polueaza.
2. Iasul nu are infrastructura pentru tramvaie moderne si decente precum marile orase din Vestul Europei (Viena, Paris, Salzburg, Brugge, Bordeaux, Amsterdam, Bruxelles, s.a.).
3. gibonii de romani sa-si mai lase cazanele acasa. multe masini bune gen Mercedes, BMW, Audi, Mazda, Seat, Ford, s.a. dar cu 1.000.000 km la bord. la strada sa circule doar masinile Euro 4, Euro 5 si Euro 6
Transportul in comun in Satul Iasi a fost chiar si pe timpul lui Ceasca si a ramas si in prezent, CEL MAI PROST si CEL MAI SCUMP din toata tara !
Cand existau MaxiTaxi, Penalul Puscarias NICHITA le-a tot bagat bete-n roate incat le-a scos din trafic sa poata FURA el prin RATC.
Acum Penalul, viitor Puscarias Chirica, a reabilitat cu firma sa CONEST toate traseele de linii de tranvai ca sa FURE ca si NICHITA. Ca si NICHITA, Penalul Chirica va face multi ani de puscarie !
Anonimule Imbecil, daca toate liniile au fost reabilitate de viitorul Puscxarias cu firma sa de incompetenti CONEST, si dupa cum spui tu ,,Iasul nu are infrastructura pentru tramvaie moderne si decente precum marile orase din Vestul Europei (Viena, Paris, Salzburg, Brugge, Bordeaux, Amsterdam, Bruxelles, s.a.).” atunci inseamna ca banii iesenilor s-au dus pe o reabilitare invechita, adica pe apa Sambetei, adica Chirica trebuia ca ieri sa fie arestat si incarcerat pe viata pentru FURT Calificat !
In comparatie cu troleibuzul, tranvaiul este un mijloc de transport echivalent cu carul cu boi pe langa Dacia Logan.
Zeci de tone de metal este tarait prin oras pe liniile din metal greu care reprezinta pericol pentru autovehicule cand ploua sau este polei, ca sa transporte calatori, cand aceeasi calatori pot fi transportati mai repede si cu costuri mai putine de troleibuzul ecologic ca si tranvaiul dar mai usor de intretinut, si fara o structura in care sa se bage inutil bani, doar ca sa FURE Chirica sau alti penali.
DNA si DIICOT stau de shase ca sa FURE Chirica, Alexe si alti penali ca ei !
La ce ne mai foloseste DNA si DIICOT daca FBI si Mossad controleaza Romania ?
Sa le desfiintam pentru ca sunt niste institutii inutile care ii costa multi bani pe romani, fara vreun rezultat !
Nici caruta cu cai nu polueaza. Sa ne intoarcem la postalioane si trasuri, nu?
hANONIMule IMBECIL, iar esti la cenzurat si faci si comentarii ? Mancate-ar paduchii pana sa ajungi in Siberia ca sa scapi de ei !
Transportul in comun in Satul Iasi a fost chiar si pe timpul lui Ceasca si a ramas si in prezent, CEL MAI PROST si CEL MAI SCUMP din toata tara !
Cand existau MaxiTaxi, Penalul Puscarias NICHITA le-a tot bagat bete-n roate incat le-a scos din trafic sa poata FURA el prin RATC.
Acum Penalul, viitor Puscarias Chirica, a reabilitat cu firma sa CONEST toate traseele de linii de tranvai ca sa FURE ca si NICHITA. Ca si NICHITA, Penalul Chirica va face multi ani de puscarie !
Anonimule Imbecil, daca toate liniile au fost reabilitate de viitorul Puscxarias cu firma sa de incompetenti CONEST, si dupa cum spui tu ,,Iasul nu are infrastructura pentru tramvaie moderne si decente precum marile orase din Vestul Europei (Viena, Paris, Salzburg, Brugge, Bordeaux, Amsterdam, Bruxelles, s.a.).” atunci inseamna ca banii iesenilor s-au dus pe o reabilitare invechita, adica pe apa Sambetei, adica Chirica trebuia ca ieri sa fie arestat si incarcerat pe viata pentru FURT Calificat !
In comparatie cu troleibuzul, tranvaiul este un mijloc de transport echivalent cu carul cu boi pe langa Dacia Logan.
Zeci de tone de metal este tarait prin oras pe liniile din metal greu care reprezinta pericol pentru autovehicule cand ploua sau este polei, ca sa transporte calatori, cand aceeasi calatori pot fi transportati mai repede si cu costuri mai putine de troleibuzul ecologic ca si tranvaiul dar mai usor de intretinut, si fara o structura in care sa se bage inutil bani, doar ca sa FURE Chirica sau alti penali.
DNA si DIICOT stau de shase ca sa FURE Chirica, Alexe si alti penali ca ei !
La ce ne mai foloseste DNA si DIICOT daca FBI si Mossad controleaza Romania ?
Sa le desfiintam pentru ca sunt niste institutii inutile care ii costa multi bani pe romani, fara vreun rezultat !
Până nu înfundă pușcăriile, începând de la justiție și terminând cu maimuțele din sistemul de muls de la stat, și pușcării d’alea ca în China, nu se termină cu nenorociții ăștia!