Începând cu data de 18 mai 2020, sistemul de vânzare la ghișeu a biletelor de călătorie CTP Iași va fi format din 20 de chioșcuri, mai precis 9 tonete și 11 dispecerate. Acestea sunt amplasate în cele mai importante stații de transport public din Iași și la capetele de traseu, tonetele având program de funcționare 6-22, în vreme ce dispeceratele, 5-22, de luni până vineri.
De asemenea, va fi prelungită perioada de valabilitate a abonamentelor nefolosite în perioada stării de urgență. Titularii acestor tipuri de legitimații de călătorie vor primi dreptul de a utiliza transportul public ieșean, pe baza abonamentului valabil după data de 17.03.2020, un număr suplimentar de zile egal cu cel în care nu au putut beneficia de acest serviciu public, în urma adoptării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2.
Se prelungește valabilitatea abonamentelor nefolosite în perioada pandemiei
Toți posesorii de titluri de călătorie afectați de măsurile menționate pot solicita, în scris, în sistem electronic, la adresa de e-mail exploatare@sctpiasi.ro, prelungirea perioadei de valabilitate a abonamentelor, în sistem electronic.
„Solicitanții vor menționa, în cadrul e-mail-ului, următoarele: «Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, în vederea acordării prelungirii valabilității abonamentului de către Compania de Transport Public Iași»”, au explicat reprezentanții instituției din subordinea municipalității ieșene. Prelungirea valabilității abonamentelor va fi aplicată la tonetele CTP Iași la care este arondat titularul abonamentului. În ceea ce privește titlurile de călătorie emise prin intermediul platformei 24pay, perioada de valabilitate a acestora va fi prelungită direct din aplicație. În cazul elevilor și studenților, aceștia vor putea solicita prelungirea valabilității titlurilor de călătorie după reluarea cursurilor „față în față”, în baza deciziei Ministerului Educației și Cercetării.