Dan Negru, cunoscut și ca Regele audiențelor a postat un mesaj suprinzător pe reţelele de socializare. Celebrul prezentator Tv este contrariat de rezultatele de la primul tur al alegerilor prezidenţiale.
Georgescu a reuşit să câştige simpatia poporului român prin campanie făcută pe TikTok, iar acest lucru ameninţă viitorul televiziunilor româneşti. Prin online circulă vorba că este de necrezut cum un candidat nedifuzat la Tv în campania electorală să fie ales în număr atât de mare de către popor.
Viitor sumbru pentru televiziunile de ştiri româneşti
Astfel, Dan Negru prevede un viitor sumbru pentru televiziunile de ştiri româneşti, deoarece cetățenii țării noastre nu mai obişnuiesc să fie prezenţi în faţa micilor ecrane.
„E prima dată în istoria României când un candidat ignorat de televiziuni câștigă primul tur al alegerilor prezidențiale. E o lecție care dă fiori și televiziunilor mondiale! Mirarea analiștilor Tv de aseară arată eșecul televiziunii, dar și nepriceperea angajaților.
Mi-a spus ChatGPT că România are mai multe televiziuni de știri naționale decât Franța, Spania sau Germania. Degeaba, dacă n-au nicio influență. Dimpotrivă! La noi, a apărea la știri e totuna cu a fi părtaș cu sistemul”, a scris Dan Negru pe internet.
A câștigat fără să apară în presă
Tocmai de aceea, prezentatorul Tv susţine că televiziunile de ştiri se vor reprofila. Vor fi nevoite, conform spuselr lui Dan Negru, să facă divertisment masiv pentru a supravieţui. De asemenea, el mai specifică şi faptul că este o noutate chiar şi pentru analişti, ceea ce s-a întâmplat în primul tur de scrutin de anul acesta. Se pare că TikTok şi-a depăşit statutul şi este relevant chiar şi pentru alegerile prezidenţiale ale României.
„De asta, în anii care vin, televiziunilor de știri românești le va fi greu. Se vor cerne, vor rămâne puține și o vor vira spre divertisment, spre news-entertainment, așa cum unii știu să o facă deja. Mi-am amintit cum un om cu bani era mereu întrebat de apropiații lui la ce i-a folosit să-și facă o televiziune cu știri.
Niciun candidat susținut de televiziunea lui nu a câștigat. Referendumurile pe care televiziunea lui le susținea au picat și ele. Candidații la alegerile locale au căzut și ei. Până și patronul a picat într-un moment, deși îl apărau analiștii.
Și nici profitul nu era atrăgător. Și atunci, la ce bun? Să câștigi un tur prezidențial fără să apari la Tv e noua orânduire media, la care analiștii Tv încă se uită ca la poarta nouă. Pentru că asta-i soarta boului: vițel, adult, să stea la poarta noului, nițel mai mult”, a continuat omul de televiziune.