Prima pagină » Actualitate » Cutii poștale digitale, o investiție a Poștei Române cu o finanțare de 40 milioane euro
Cutii poștale digitale, o investiție a Poștei Române cu o finanțare de 40 milioane euro

Cutii poștale digitale, o investiție a Poștei Române cu o finanțare de 40 milioane euro

07 feb. 2022, 16:58,
în Actualitate

Poşta Română îşi extinde portofoliul de produse şi dă startul procesului prin care se vor achiziţiona circa 3.000 de cutii poştale digitale, aducând astfel un plus la dinamica evoluţiei pieţei.

Investiţia companiei face parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a companiei, cu o finanţare externă de 40 milioane de euro.

Cutii poștale digitale, proiect pentru dezvoltarea companiei Poșta Română

Cutiile poştale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poştei Române cu acces 24/7, cât şi în alte oficii poştale şi zone strategice de interes de pe teritoriul ţării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toţi clienţii şi firmele de curierat, precizează reprezentanţii companiei.

„Investiţia în aceste cutii poştale digitale şi, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienţilor noştri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm şi alte investiţii menite să îmbunătăţească experienţa clienţilor cu Poşta Română şi să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât şi în străinătate. Sunt mândru că mă aflu la conducerea Poştei Române şi că, împreună cu echipa mea, pot demara acest proiect care va transforma compania într-un operator poştal de încredere, dinamic şi de înaltă calitate”, a declarat directorul general al Poştei Române, Valentin Ştefan.

Poşta Română va dezvolta o reţea de livrare pic-up/drop-off pentru magazinele online

Totodată, un serviciu nou conceput ca urmare a creşterii comerţului electronic, Poşta Română va dezvolta o reţea de livrare pic-up/drop-off pentru magazinele online, oferind o altă opţiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locaţii, oficii poştale şi zone strategice de interes.

O altă investiţie ce va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România se va face în Sisteme de Sortare Automatizată şi face parte din strategia de modernizare a Poştei Române.

Având o experienţă semnificativă pe piaţa internă de curierat, aceste noi proiecte vor fi susţinute de o echipă de consultanţă externă, ce este condusă de Gian Sharp, în calitate de fost CEO al DHL România şi Cargus.

Peste 5.000 de subunități poștale în România

Poşta Română este cel mai mare operator naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării Inovării şi Digitalizării  şi Fondul Proprietatea. Compania deţine o reţea de aproximativ 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional şi distribuie, săptămânal, mai mult de 11 milioane de trimiteri poştale.

Brand naţional, punând la dispoziţie cea mai extinsă reţea de oficii poştale, Poşta Română este liderul de piaţă în sectorul serviciilor poştale şi deserveşte aproximativ 19 milioane de români.

Invitat în cadrul BZI Live, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română, Valentin Ștefan a discutat despre proiectul său de management pentru a reinventa compania națională de servicii poștale și de curierat rapid. În discuția cu moderatoarea Roxana Caraiman, invitatul a oferit detalii importante despre datoriile acumulate de companie, sprijinul acordat de către statul român, restructurarea personalului, activitatea în perioada pandemiei, noile servicii implementate și concurența acerbă din zona de curierat rapid.

Spre exemplu, în perioada pandemiei,  conducerea Poștei Române a lansat un proiect menit să-i sprijine pe locuitorii județului Iași. Astfel, compania a transmis o scrisoare deschisă ieșenilor prin care au arătat faptul că în scopul protejării vârstnicilor, poștașii pot veni acasă cu pensia în loc ca oamenii să fie nevoiți să se deplaseze la bancomat sau la ghișeele bancare.

Astfel, compania Poșta Română continuă să se dezvolte, iar achiziţionarea de circa 3.000 de cutii poştale digitale vor aduce un plus la dinamica evoluţiei pieţei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *