Prima pagină » Cultural » Cum s-a schimbat viața Claudiei Pătrășcanu după divorțul scandalos. „Mă descurc excelent…”

07 aug. 2023, 09:55,
BZI.ro, în Cultural

Puțini sunt cei care știu cum s-a schimbat viața Claudiei Pătrășcanu după divorțul scandalos. Artista s-a despărțit cu mare scandal de tatăl copiilor ei și o perioadă lungă de timp și-au adresat cuvinte grele în spațiul public. În ultima perioadă, Claudia Pătrășcanu a evitat să mai vorbească despre mariajul eșuat și și-a revenit spectaculos. Iată cum se descurcă vedeta în ipostaza de mamă singură.

Cum s-a schimbat viața Claudiei Pătrășcanu după divorțul scandalos

Claudia Pătrășcanu și Gabi Bădălău au format unul dintre cele mai controversate cupluri din showbiz-ul autohton. Aceștia au împreună doi copii, iar după divorț băieții au rămas în grija mamei. Claudia Pătrășcanu și-a revenit spectaculos după despărțirea de fostul soț, iar în prezent se dedică familiei și carierei de succes.

Vedeta și-a cumpărat o vilă impresionantă unde locuiește cu cei doi copii. Aceasta reușește de minune să îmbine profesia cu viața de acasă și se declară o femeie împlinită.

„Mă descurc excelent și îmi este foarte bine. La momentul acesta pot să spun cu convingere că sunt bine, sunt liniștită și nu aș mai da Constanța pe nimic. Copiii au crescut, ne vedem de activități. Nicholas, băiatul cel mic este în grupa mijlocie, iar Gabi este în clasa zero. Face meditație la engleză și română, mă preocupă să fie pregătit, să știe să vorbească, să se exprime.

Dimineața sunt în picioare la ora 6,  pregătesc băieții de școală, merg la sală, apoi fac piața, mâncare, mă ocup de conținutul pentru site-ul meu cu haine, mai dau câte o fugă la București unde mă întâlnesc cu prieteni, merg la emisiuni. Duc copiii la activități, îi duc acasă. Mă culc la 9.30 seara, o dată cu copiii, pot să spun că sunt full.”, a declarat artista.

Vedeta a trecut prin momente grele în ultima vacanță

Claudia Pătrășcanu a avut parte de situații neplăcute în vacanța în Antalya. Artista a ajuns pe mâna medicilor imediat după ce a coborât din avion. Aceasta a aflat la spital că avea timpanul fisurat și a avut nevoie de o noapte de internare.

,,Am întâmpinat și câteva mici probleme să zic, pe care le-am trecut, și mulțumesc lui Dumnezeu. Am stat în spital aici, în Antalya. Vai de capul meu ce am pățit, dar nu am vrut să îmi stric nici mie vacanța, nici copiilor.

Și de data aceasta, Dumnezeu așa mă ajută de fiecare dată și mă ridică. Nu vreți să știți că imediat cum am aterizat, am avut niște probleme cu urechea, cred că de la presiunea din zbor mi s-a fisurat timpanul și am ajuns de urgență la spital aici, în Antalya.

Am cunoscut o doamnă doctor atât de bună. M-au pus imediat pe antibiotic, am stat o noapte internată într-un spital privat, a doua zi am continuat cu antibioticele, șapte zile o să iau, dar sunt bine.”, a mărturisit vedeta.

Claudia Pătrășcanu și-a revenit spectaculos după divorț și își asumă rolul de mamă singură. Artista se dedică băieților ei de care este tare mândră. Vedeta se află într-o formă fizică de invidiat și face furori de fiecare dată când apare în lumina reflectoarelor.