Prima pagină » Actualitate » Cum obțineți banii înapoi pentru un zbor anulat. Situațiile în care firma oferă mâncare, apă, cazare și transport
Cum obțineți banii înapoi pentru un zbor anulat. Situațiile în care firma oferă mâncare, apă, cazare și transport

Cum obțineți banii înapoi pentru un zbor anulat. Situațiile în care firma oferă mâncare, apă, cazare și transport

19 iun. 2022, 11:40,
în Actualitate

Tot mai multe zboruri au fost anulate în ultima vreme, iar oamenii s-au văzut nevoiți să găsească altă variantă pentru a ajunge la destinație.

Pentru orice zbor anulat, însă, companiile aeriene trebuie să restituie banii clienților, chiar dacă au oferit o cursă alternativă.

Prevederea există în jurnalul oficial al Uniunii Europene, iar dreptul ne-a fost reamintit de către Paul Anghel, președintele ANPC, într-o postare pe Facebook.

Așadar, dacă ați avut un zbor care a fost anulat, compania aeriană este obligată să restituie banii în termen de 7 zile, însă decompensarea unui bilet poate fi de cel mult 600 de euro și se calculează în funcție de distanța care trebuie parcursă în zbor.

De asemenea, când o călătorie aeriană are o întârziere mai mare de 2 ore, firma de transport trebuie să asigure pentru pasageri mâncare, apă, cazare și transport, dacă este nevoie.

În situația în care compania aeriană nu răspunde solicitării dumneavoastră de a vă restitui suma de bani sau de a vă oferi hrană, apă sau cazare, vă puteți adresa ANPC, dar și Centrului European al Consumatorilor din România.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *