CTP Iași cumpără un program software cu 250.000 de euro pentru a planifica turele angajaților automat. Compania are peste 1.200 de angajați
CTP Iași a anunțat o nouă licitație și vrea să digitalizeze modul în care orele de muncă sunt alocate personalului. Astfel, cu acest program, calculatorul va aloca automat turele și schimburile pentru a respecta legislația.
CTP Iași cumpără un program cu 250.000 de euro
Termenul limită pentru depunerea ofertelor din partea firmelor este până la data de 2 decembrie 2024. Valoarea totală a investiției este de 1.250.000 de lei, fără TVA, aproximativ 250.000 de euro. De asemenea, compania caută să cumpere anvelope pentru autobuzele din flotă.
„SCTP vizează achiziția de licență software și servicii de dezvoltare în vederea implementării unei platforme de planificare personal. Beneficiile aduse de achiziționarea de licențe pentru o platformă de planificare automată a turelor de personal sunt următoarele: 1. Planificare automată a personalului, respectând zilele libere conform regulilor legislative, concediile de odihnă și cele medicale; 2. Planificare graduală la nivel de angajat – pe aplicația mobilă, angajatul vede turele de lucru pentru toată luna curentă; 3. Planificarea generată automat pe baza unui algoritm care optimizează turele de lucru; 4. Comunicare rapidă între angajat și manager prin intermediul platformei mobile”, este scris în caietul de sarcini.
În acest moment, planificarea este efectuată manual de către șefii de coloane. Platforma achiziționată ar trebui să asigure un program echitabil pentru fiecare angajat și pentru a nu mai exista probleme.
„Planificarea mijloacelor de transport pe trasee se face manual de către șefii de coloane, după ce au realizat planificarea echipajelor pe vehicule, în funcție de programul ieșirilor la stradă pentru fiecare traseu. Programul este întreținut de dispeceri și conține informații despre trasee, orele de ieșire și intrare la depou, orele estimative ale schimburilor de tură și ale ranforsărilor. Implementarea unei aplicații automate de planificare a personalului în cadrul CTP Iași este prevăzută să aducă multiple beneficii entității contractante, asigurând o gestionare eficientă și conformă a resurselor umane. Aplicația va asigura o distribuție echitabilă a turelor între angajați, ținând cont de nevoile de concediu și de respectarea legislației muncii”, este specificat în documentație.
Firma trebuie să instruiască personalul
Firma care va câștiga licitația va oferi licența celor de la CTP, însă vor trebui să ofere și sprijin tehnic pentru angajați. De asemenea, în cazul unei defecțiuni, firma va trebui să intervină de urgență. Călătorii au avut probleme și cu achiziționarea biletelor de călătorie. De asemenea, multe dintre tramvaie sunt defecte în depou, iar numărul mijloacelor de transport la stradă este insuficient.
„Ofertantul va organiza sesiuni de instruire pentru personalul-cheie al CTP Iași. Aceste sesiuni vor acoperi toate aspectele platformei, de la configurarea inițială la utilizarea zilnică și gestionarea modificărilor. Entitatea contractantă solicită ofertantului să furnizeze servicii de suport tehnic și operațional pentru a asigura continuitatea și performanța platformei de planificare. Serviciile de suport trebuie să fie disponibile 5 8 x 5 zile lucrătoare, excepție, sărbătorile legale”, mai este precizat în caietul de sarcini.
CTP Iași cumpără programul de planificare cu 250.000 de euro, iar angajații vor putea verifica oricând cum trebuie să lucreze.
Niște creioane și câteva coli de hârtie………
Si de restul caramele… Cate piese de schimb se achizitionau pentru a intretine tramvaiele vechi? Aveai sa maresti si salariile la muncitori macar cu un 10%
Bani cheltuiți aiurea ,in loc sa se achiziționeze piese pt vagoane și autobuze. Ca deobicei conducerea CTP nu tine seama de ce ar trebui făcut. Vedeți că zilnic se retrag vagoane și autobuze defecte, zilnic sunt trimiși oameni acasă,că nu au cu ce lucra! Mai treziti-va și vedeți realitatea!