CTP Iași a lansat o nouă licitație și va cumpăra piese pentru motoare, care vor fi folosite la autobuzele din flota companiei. Investiția ajunge la 370.000 de euro
Compania va folosi piesele pentru motoare la autobuzele, microbuzele și autoutilitarele din dotare. În total, CTP Iași are în jur de 300 de vehicule, dintre ele fiind 160 de autobuze. În urma reviziilor tehnice, anumite piese trebuie înlocuite ca vehiculul să poată fi folosit fără probleme și să nu expună pe nimeni la riscuri.
CTP Iași cumpără piese pentru motor
Șoferii de la CTP se plângeau de faptul că există multe autobuze defecte în garajul din Tudor Vladimirescu, deoarece aveau probleme la motor. Termenul limită pentru depunerea ofertelor din partea firmelor este până la data de 4 noiembrie 2024. Contractul are o valoare de 1.855.490 de lei, fără TVA, undeva la 370.000 de euro.
„Achiziționarea de piese pentru motoare este necesară deoarece în activitatea de exploatare a parcului de vehicule din dotarea SCTP Iași SA (autobuze, microbuze și autoutilitare) se produce uzura pieselor motoarelor cu combustie internă ale autovehiculelor și ale sistemelor anexe. Pentru asigurarea circulației în siguranță a călătorilor și a personalului de bord este necesară înlocuirea acestora, conform fișelor tehnice de revizii și reparații, precum și a comenzilor de defecțiuni accidentale”, este specificat în caietul de sarcini.
Licitația este împărțită în 6 loturi, în funcție de produsul solicitat. În total, vor fi achiziționate peste 2.000 de piese pentru motoare. CTP Iași a mai achiziționat și piese pentru tramvaie.
„Produsele solicitate sunt următoarele: Lotul nr. 1. – Piese pentru motoare, pistoane; Lotul nr. 2. – Radiatoare pentru vehicule; Lotul nr. 3 – Garnituri de Etanșare; Lotul nr. 4 – Semeringuri; Lotul nr. 5 – Curele de Transmisie din Cauciuc; Lotul nr. 6 – Piese Motor Isuzu”, apare în caietul de sarcini.
Firma câștigătoare va trebui să intervină rapid
Conform contractului, firma care va câștiga licitația va trebui să rezolve probleme în maximum 2 zile după ce a răspuns la solicitarea celor de la CTP. Astfel, nu ar mai trebui ca autobuzele să stea defecte, pentru mai multe zile, în garaj.
„Contractantul trebuie să asigure disponibilitatea serviciilor de suport tehnic. În cazul incidentelor de diferite niveluri de prioritate, intervenția va fi asigurată de furnizor din momentul primirii sesizării și până la remedierea definitivă a problemei și asigurarea funcționalității integrale a produsului. Nivelul de prioritate este definit astfel: 1. Incident cu prioritate majoră – defecțiuni de material sau abateri dimensionale ce necesită înlocuirea produsului; 2. Incident cu prioritate minoră – abateri ce pot fi corectate de către furnizor. În cazul unui incident major, timpul de răspuns va fi de 24 de ore și timpul de rezolvare, de 2 zile. În cazul unui incident minor, timpul de răspuns va fi 24 de ore și timpul de rezolvare, 2 zile”, este precizat în documentație.
CTP Iași cumpără piese pentru motor ce vor fi folosite la autobuzele din dotarea companiei. Această investiție ar trebui să rezolve din problemele cu vehiculele defecte din garajul companiei.