CTP Iași are nevoie de servicii de pază și monitorizare pentru obiectivele sale. Contractul este de o valoare de 316.320 lei și va fi semnat pentru o perioadă de 12 luni
Serviciul de pază trebuie să fie asigurat la sediul CTP Iași din zona Gării, iar la celelalte obiective se vor verifica sistemele de alarmare. Termenul pentru depunerea ofertelor din partea firmelor este până la data de 15 octombrie 2024.
CTP Iași are nevoie de servicii de pază și monitorizare
Valoarea totală a contractului este de 316.320 de lei, fără TVA, iar deocamdată, nicio firmă nu s-a înscris la licitație. Firma câștigătoare va trebui să asigure serviciul de pază la intrarea în sediul CTP Iași și să monitorizeze sistemele de alarmă a 20 de tonete/dispecerate și la alte 3 obiective. De asemenea, CTP Iași poate cere intervenția în caz de urgență în anumite situații. Oferta câștigătoare va fi desemnată pe baza criteriului „prețul cel mai scăzut”. La CTP Iași au fost probleme cu licitația privind serviciile de curățenie în mijloacele de transport.
„Compania de Transport Public Iași S.A., în calitate de beneficiar, dorește achiziționarea serviciilor de pază și de monitorizare a sistemelor de alarmare, respectiv asigurarea securității obiectivului prin executarea calificată, de către prestator, a activității de pază și protecție – punctuale și perimetrale –, reglementarea accesului din incintă, cu personal specializat; dispozitivul de pază din obiectiv este forma dintr-un post de pază asigurat cu agenți de securitate MTS, program stabilit de beneficiar: „post de pază (24/24), cu atribuții în zona porții de acces, la sediul beneficiarului (poartă nr. 2 – intrare tramvai); monitorizarea sistemelor de alarmare la 3 obiective; mentenanță a sistemelor de alarmare; servicii de însoțire și transport valori, precum și servicii de monitorizare și intervenție pentru 20 de tonete și dispecerate”, este precizat în caietul de sarcini.
Firmele trebuie să efectueze mai multe operațiuni
Echipajele de la firma câștigătoare trebuie să efectueze mai multe operațiuni pe durata contractului. Angajații trebuie să fie dotați corespunzător cu mijloace de apărare și comunicare. De asemenea, fiecare sistem de alarmare va fi monitorizat și verificat, în mai multe rânduri, pe durata contractului. De asemenea, și ApaVital a avut în această perioadă licitație pentru serviciile de pază.
„Serviciile solicitate și operațiunile necesare a fi realizate: 1. Să asigure personalul de pază cu dotarea necesară postului de pază respectiv; 2. Să instruiască personalul de pază în sensul executării atribuțiilor specifice postului; 3. Să furnizeze beneficiarului datele pe care le solicită cu privire la desfășurarea serviciului de pază; 4. Să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile puse la dispoziție de către beneficiar sau asupra serviciului de pază prestat; 5. Să informeze beneficiarul despre producerea unor evenimente deosebite pe timpul desfășurării serviciului de pază; 6. În cazul în care solicită schimbarea agențiilor de securitate, la cererea motivată a beneficiarului, va da curs acestei solicitări, în termen de cel mult 3 zile de la primire; 7. Să presteze serviciul de monitorizare a sistemelor de alarmă la efracție prin conectarea la dispeceratul propriu; 8. Să efectueze 5 intervenții operative la fiecare obiectiv aflat în alarmare; 9. Mentenanța sistemelor de alarmă constă în 2 vizite (semestriale), la toate obiectivele”, mai este stipulat în caietul de sarcini.
CTP va achiziționa serviciile de pază și monitorizare a sistemelor de alarmare pentru următorul an.