Prima pagină » Titlurile zilei » CTP Iași a amânat scumpirea biletelor și a abonamentelor la transportul public. Iată când vor intra în vigoare noile tarife
CTP Iași a amânat scumpirea biletelor și a abonamentelor la transportul public. Iată când vor intra în vigoare noile tarife

CTP Iași a amânat scumpirea biletelor și a abonamentelor la transportul public. Iată când vor intra în vigoare noile tarife

30 dec. 2024, 02:00, 3 ,
Petronel Ștefan în Titlurile zilei

CTP Iași a amânat scumpirea biletele și a abonamentelor până în februarie 2025. Conform proiectului aprobat în Consiliul Local Iași, modificarea trebuia să aibă loc de la 1 ianuarie 2025

Pentru a se pregăti de noile modificări, fiind un timp scurt, CTP a decis să facă modificările abia începând cu luna februarie 2025. În urmă cu câteva săptămâni, consilierii locali au votat și au aprobat proiectul de hotărâre privind noile tarife sugerate de către conducerea companiei.

CTP Iași a amânat scumpirea

Pe data de 19 decembrie 2024, consilierii locali din Iași au votat proiectul de hotărâre privind ajustarea prețurilor pentru călătorii de la CTP Iași. Creșterea era una așteptată, însă oamenii sunt nemulțumiți, deoarece vor circula în aceleași condiții de trafic, cu multe tramvaie vechi, însă acum plătesc mai mult pentru acest serviciu. De asemenea, conducerea companiei a încercat să crească și indemnizațiile membrilor care fac parte din Consiliul de Administrație, însă propunerea a fost respinsă. Conform documentelor înaintate de companie, majorarea era necesară deoarece costurile de exploatare au crescut și au nevoie de fonduri pentru a acoperi cheltuielile.

„Odată cu creșterea salariului minim pe economie și majorarea costurilor de funcționare, în cadrul ședinței Consiliului Local Iași din data de 19 decembrie 2024, au fost aprobate noile tarife de călătorie pentru serviciile de transport public. Aceste tarife vor intra în vigoare începând cu luna februarie a anului 2025”, au transmis reprezentanții CTP Iași.

Iată care sunt noile tarife

Călătorii vor trebui să plătească 4 lei pentru un bilet cu o călătorie, în loc de 3,5 lei, cât este în prezent. De asemenea, și abonamentele pentru o lună sunt majorate la 130 de lei. În ceea ce privește amenda pentru folosirea unui mijloc de transport în comun fără bilet, a rămas la 99 de lei, pe loc. Compania se confruntă cu tot mai multe probleme, are datorii de 1 milion de lei la stat, iar unii angajați sunt nemulțumiți că salariile încă sunt mult prea mici, în special la șoferii de autobuz. De asemenea, în ceea ce privește tramvaiele, multe sunt defecte în depou și retrase de pe traseu. În noaptea de Revelion, compania va asigura transportul până după miezul nopții pentru ieșenii care vor petrece în fața Palatului Culturii.

„Lista tarifelor aprobate: Tichete de călătorie cu preț întreg: Bilet 1 călătorie (valabil 120 de minute): 4 lei. Bilet 2 călătorii (fiecare, valabilă 120 de minute): 8 lei. Abonament unic valabil 30 zile: 130 lei. Abonament unic valabil 7 zile: 35 lei. Abonament unic valabil 1 zi: 13  lei. Abonament la purtător valabil 30 zile: 250 lei. Abonament unic valabil 6 luni: 650 lei. Abonament unic valabil 12 luni: 1.300 lei. Abonament Turist (valabil 3 zile): 30 lei. Reduceri și gratuități pentru diverse categorii: Donatori de sânge: reducere 50% pentru abonamentul unic valabil 30 zile și gratuitate pentru transport în ziua donării. Pensionari, persoane cu dizabilități, elevi beneficiază de gratuitate pe mijlocele de transport, conform legislației în vigoare. Suprataxă de călătorie: 99 lei”, au mai precizat reprezentanții CTP Iași.

CTP Iași a amânat scumpirea biletelor și a abonamentelor până la începutul lunii februarie 2025.

Bugetul.ro
Adio, ANPC pentru Cristian Popescu Piedone! Curtea de Apel București i-a dat vestea, după ce a fost acuzat de nepotism
redactia.ro
Donald Trump a decis. Ce se întâmplă cu trupele americane din România
Bugetul.ro
Spitalul care nu va mai exista. 150 de milioane de euro pierdute din cauza incompetenței locale
a1.ro
Filmările pentru Insula Iubirii sezon9 s-au încheiat:„Emoțiile ating cele mai înalte cote, trăirile sunt mai puternice ca oricând”
Playtech.ro
Horoscopul weekendului 28-30 martie. Vin veşti bune, vor fi zile de relaxare
observatornews.ro
Bărbatul torturat de hoţi pentru card voia să îi cumpere fiului un apartament de 100.000 €. A murit fără să spună codul PIN
Playsport.ro
Incredibil! Cum poate să arate Sandra Izbașa la 11 ani după ce s-a retras din gimnastică. Imaginile au scăpat pe net
Evz.ro
Medicii și profesorii își pierd joburile. Multe alte meserii dispar
realitatea.net
Țara vecină unde alimentele s-au ieftinit cu 50%. Românii din apropiere se pregătesc să treacă granița pentru a face cumpărături
SportpeSurse
Total suprinzător! A ieșit la suprafață adevărata relație dintre Gigi Becali și Anca Alexandrescu
Playtech.ro
Ce salariu are un căpitan de aeronavă. Atribuţiile pe care le are comandantul justifică suma
Dailybusiness.ro
Secretul neștiut când faci curățenie. Cum poți transforma baia cu pasta de dinți!
RomaniaTV
Ministerul Muncii, anunţ IMPORTANT pentru toţi salariaţii şi angajatorii. S-a aprobat joi în Guvern
stiriromania.ro
La 57 de ani, Carmen a devenit cea mai în vârstă mamă de gemeni din România. Partenerul, cu 22 de ani mai tânăr
RomaniaTV
Anunţ important de la BNR pentru toţi românii cu valută „la ciorap”
redactia.ro
Doliu în medicina românească. A murit unul dintre cei mai importanți medici. A fost un profesionit desăvârșit
ego.ro
Vești proaste pentru Gabriela Cristea! Ce s-a aflat după demisia de la Antena Stars EXCLUSIV
Comentarii
  • Benzi unice in tot orașul??? Chiar trebuie ieftinit, numai jafuri vechi de tramvaie.

    • ce e azi 3,5 lei? ce faci cu 3,5 lei? si calatoresti si 2 ore cu 3,5 lei. cand e vorba de taxi nu va mai zgarciti, da-ti cat va cere soferul la destinatie, dar cand e vorba de 3,5 lei la tramvai sau autobuz va kkti pe voi ca e mult.

  • La ctp niciodată nu exista o evaluare de performanta a managementului. Ctp e ca o firma care niciodată nu reușește să fie profitabila și e ținută în spate de primărie. Ce-ar fi sa mai schimbam managerul care e pe post de…10 ani?
    Sa facem benzi unice, sa reconfiguram anumite străzi, sa facem pasaje sau pasarele?
    Nu zic, orașul arată frumos și îngrijit, dar Iași nu e Târgu Frumos. Iași e un mare oraș cu multi locuitori și cu un potențial de dezvoltare uriaș. Ca urmare are nevoie de proiecte, de investiții, de infrastructură, iar la noi aproape nimic nu s-a mișcat pe aceasta parte în ultimii…8 ani? Sau de când e Chirica. O tine in machete și desene de 8 ani și tot nu s-a apucat de nimic.
    In pod ros, absolut nimic, tot aceeași intersecție ca in anii 90. In Bucium e jale, aceleași străzi, acum chipurile modernizate de conest care are nevoie de 1000 de ani sa schimbe 3 borduri și să toarne niste asfalt. La granit e jale. In Tudor e jale. Camioanele încă tranzitează orașul fiindcă NU avem centura. Între Mircea, Galata, Alexandru și Păcurari, VL exista o singura varianta evidenta, pasajul Octav Băncilă. O alta trecere? Un pod la capăt de Dacia? Visăm vise…
    Iar ctp e cum e acum tot din cauza primăriei care l-a lasat pe acest individ Stoica atâția ani la conducere fără să ii ceară niste rezultate…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
29 martie 2025
29 martie 2025