Prima pagină » Cancan » Crina Abrudan nu mai pozează nud, dar face furori pe rețelele de socializare. Cu ce se ocupă fosta prezentatoare de când s-a retras din televiziune

28 nov. 2022, 10:16,
în Cancan

Crina Abrudan nu mai pozează nud, dar face furori pe rețelele de socializare. Vedeta a încins imaginația multor bărbați cu pictorialele sale provocatoare, dar și cu aparițiile de la evenimentele mondene. În prezent, Crina Abrudan se mândrește cu o siluetă perfectă și nu ezită să își surprindă fanii cu fotografii în ipostaze sexy. Deși a renunțat de ceva vreme să mai apară în lumina reflectoarelor, aceasta este extrem de activă în mediul online și se bucură din plin de aprecierea publicului. Iată cu ce se ocupă fosta prezentatoare de când s-a retras din televiziune.

Crina Abrudan nu mai pozează nud, dar face furori pe rețelele de socializare

Crina Abrudan este una dintre cele mai apreciate prezentatoare de știri sportive din România. Vedeta face furori de fiecare dată când apare la tv sau la evenimentele mondene. De ceva timp, Crina Abrudan a renunțat la cariera în televiziune și se dedică familiei sale. Mai mult, vedeta s-a reinventat pe plan profesional și se bucură de succes în afaceri.

Fosta prezentatoare de știri refuză să mai pozeze nud, dar își surprinde fanii cu fotografii în ipostaze sexy. Aceasta se mândrește cu o siluetă fără cusur și arată spectaculos la vârsta de 44 de ani. Vedeta a dezvăluit cum reușește să arate atât de bine și care sunt trucurile ei de înfrumusețare.

„Eu nu sunt adepta dietelor stricte şi nici nu merg foarte des la sală. Chiar îmi plac şi cartofii prăjiţi şi tot felul de preparate de tip fast food. Pot spune că sunt o norocoasă pentru că, până la această vârstă, nu am avut probleme de greutate. Am o moştenire genetică bună, însă, şi aşa, am nevoie să întreţin pielea şi silueta. Pentru corp merg frecvent la o clinica din Bucureşti pentru un tratament care preîntâmpină şi tratează celulita şi remodelează instant corpul, acolo unde ai nevoie.”,  a precizat vedeta.

Pe Instagram, Crina Abrudan postează fotografii în ținute îndrăznețe, afișând un corp fără cusur, iar aprecierile internauților nu întârzie să apară. O altă vedetă care a pozat nud de dragul profesiei este actrița Dana Rogoz. Artista se bucură în prezent de succes, iar în viața privată se declară o femeie împlinită.

Ce spune fosta prezentatoare despre provocările din viața privată

Crina Abrudan s-a retras de ceva vreme din lumina reflectoarelor și și-a încercat norocul în afaceri. Aceasta a amenajat un luxos spațiu de joacă pentru copii și se ocupă de design interior. Vedeta se bucură de un succes uluitor, iar pe plan personal radiază de fericire alături de soțul ei. Deși a avut parte de multe provocări în mariaj și a fost la un pas de divorț, Crina Abrudan și soțul ei, fotbalistul Gică Popescu, au reușit să treacă peste problemele din viața de cuplu.

Fosta prezentatoare tv se răsfață ori de câte ori are ocazia cu vacanțe în locuri exclusiviste și se bucură din plin de viață. Recent, aceasta a fost în Peru, dar a trecut prin momente de panică.

„Eu mă întorsesem din Cuzco unde mă dusesem să vizitez Machu Picchu. Aveam de rămas o noapte în Lima pentru că a doua zi aveam zbor. Dimineața la ora 5:00 am mers la aeroport pentru îmbarcare și am constatat că aeroportul este închis. (…) În aeroport era haos, nu știa nimeni când se va redeschide aeroportul pentru că în momentul accidentului aripa avionului s-a rupt, a luat foc, era nevoie de timp pentru anchetă și măsurători, că a fost un accident cu morți și cu răniți.

Pentru mine această călătorie a fost aventura vieții pentru că într-un retreit de genul acesta, la șamani, se merge singur. Să fii tu cu tine. Noi eram într-un grup organizat, dar după aceea am ales să rămân singură în Peru. Iar că am rămas două zile în Lima nu m-a speriat, nu m-a enervat. Am luat lucrurile ca atare și m-am bucurat iarăși de două zile eu cu mine, chiar dacă nu am avut mare lucru de făcut. Așa că, orice impediment am avut în călătoria asta, l-am luat cu zâmbetul pe buze. Și dacă nu treceam prin astfel de momente, nu era aventura completă.”, a declarat fosta prezentatoare.

Crina Abrudan arată spectaculos la vârsta de 44 de ani și își surprinde fanii de pe rețelele de socializare cu fotografii în ipostaze îndrăznețe. Vedeta s-a retras de ceva vreme din lumina reflectoarelor, iar în prezent se dedică familiei și se bucură de succes în afaceri.