Consiliul Județean Iași a anunțat că va moderniza peste 60 de kilometri de drumuri județene din fondurile primite prin Proiectul „Anghel Saligny”. Administrația județeană Iași a obținut fonduri pentru 5 proiecte de modernizare a infrastructurii rutiere din puncte cheie ale județului
Reprezentanții Consiliului Județean Iași au anunțat că se vor moderniza peste 60 de kilometri de drum județean cu fondurile atrase prin Proiectul „Anghel Saligny”, în valoare de 140 de milioane de lei. Implementarea celor 5 proiecte va începe cât mai repede posibil.
Consiliul Județean Iași va moderniza peste 60 de kilometri de drum județean
Drumurile care vor fi modernizate sunt DJ 201C: lim. Județ Neamț–Răchiteni–intersecție DN28, DJ 249: Hermeziu–Vladomira, DJ 249 D: intersecție DJ 249 E–Moreni–Prisăcani–Măcărești–Grozești–intersecție DJ 244 F, DJ 282 B: intersecție din DN 24 C–Bivolari–Traian–Spineni–intersecție cu DJ 282 F, DJ 282 A: Popricani–Larga Jijia.
„Pentru noi, administrația de la Consiliul Județean, este un obiectiv să valorificăm orice oportunitate de finanțare prin care să dezvoltăm județul. Pe lângă investițiile cu finanțare europeană pe care le avem în implementare pe cele două sectoare de dezvoltare, cum sunt Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată din județul Iași și Axa rutieră strategică Iași–Suceava, este important să continuăm să atragem și fonduri guvernamentale pentru comunitatea noastră, iar fondurile obținute, prin PNI, de Consiliul Județean pentru modernizarea infrastructurii rutiere vor fi investite eficient. Așa cum am susținut, viziunea acestei administrații liberale este «fără drumuri de pământ în județul Iași» și facem toate demersurile posibile pentru a atinge acest deziderat în mandatul actual”, a declarat președintele Consiliului Județean, Costel Alexe.
Consiliul Județean Iași lucrează împreună cu primăriile din județ
Conducerea Consiliului Județean a expus faptul că se colaborează constant cu primăriile din județ și asta este varianta ideală de a transforma județul Iași într-unul fără drumuri de pământ și cu o infrastructură modernă.
„Împreună cu administrațiile locale din județ, atragem fonduri guvernamentale pentru proiectele majore prin care vom dezvolta Iașul, întocmai cum ne-am asumat. Direcția noastră prioritară a rămas crearea unor condiții de viață mai bune în fiecare comunitate, iar investițiile, în special în modernizarea infrastructurii rutiere, înființarea și extinderea rețelei de apă și canalizare, vor continua cu fonduri guvernamentale în tot județul nostru. Încă de la anunțarea programului «Anghel Saligny» ne-am mobilizat pentru ca Iașul să obțină fonduri guvernamentale pe care să le investim, astfel încât ieșenii să aibă acces la apă potabilă și să circule pe drumuri moderne. Pe umerii noștri stă responsabilitatea uriașă de a le demonstra cetățenilor că avem voință, că știm și că putem să dezvoltăm în continuare fiecare localitate, astfel încât să facem din Iași județul în care iubim să trăim”, a adăugat președintele Consiliului Județean, Costel Alexe.
În următoarea perioadă, se vor moderniza peste 60 de kilometri de drum județean cu fonduri primite prin Proiectul „Anghel Saligny”, în valoare de 140 de milioane de lei.
Iasi Valea Lunga langa aeroport chiar nu pot fi modernizati? 4 km de praf si poluare chiar langa lacul cu apa potabila a Iașului.
Cu aceeasi firma CONEST a tovarasilor Chirica si Alexa ?
De cand este falsa pandemie numai aceasta firma de incompetenti castiga toate contractele cu statul.De ce ?
Pentru ca cei doi escroci, viitori puscariasi, Chirica si Alexa au grija ca firma lor de doi bani sa faca lucrari de mizerie pe bani multi de la stat.
Despre lucrarea in bataie de joc de canalizare a soselei Iasi – Dancu deja a fost informat Procurorul European Codruta Kovesi, urmand sa se faca cercetari care sa duca la imputarea banilor acestei firme de incompetenti si escroci.
Ziarele din Iasi vor fi si ele cercetate pentru ,,tainuirea faptuitorului”, pentru ca desi au fost sesizate nu au facut nimic pentru a informa cetatenii de neregulile semnalate.
Desigur ca DNA si SRI iasi au alta treaba, sa stea de shase sa fure escrocii, nu sa se autosesizeze.
Puteti sa nu postati comentariul pentru ca procurorii europeni stiu realitatea din teren.
Drumurile au ajuns fabrici de bani pentru politicieni si constructori. Mari sume de bani sunt tocate prin inlocuirea materialelor incasate cu altele mai ieftine sau in cantitati mai mici: straturi de mixturi asternute mai subtiri decat in proiecte, pietris de rau in loc de piatra sparta concasata de cariera de munte de 2 ori mai scumpa, bitum ieftin si dozaj redus de bitum. In loc sa tina 10 ani la noi dupa 3-4 ani drumul se crapa si trebuie reparat. Alti bani cheltuiti intr-o tara saraca care face imprumuturi in fiecare an. Nici Germania nu ar avea destui bani daca ar lasa sa se fure generalizat la cca 90% din lucrari.
Nu știu cum se face ,dar se modernizează numai o parte din drumurile din Iași,cele din N-NV. Pe când se modernizează și partea din est al Iașului? Iași- Ungheni ?
Alexe! Ti-ai facut bagajul?