Prima pagină » Titlurile zilei » Clienții acuză condițiile mizerabile de la pensiunea „Plopii fără Soț” din Iași! Doi turiști au fugit din cameră, după ce au deschis dulapul. Patroana Mioara Miton: „Are 2 stele, dar arată de 5” – FOTO

02 nov. 2021, 02:00,
Ciprian Boaru, în Titlurile zilei

Doi clienți ai pensiunii „Plopii fără Soț” s-au plâns de condițiile improprii de cazare. Au renunțat la cameră și au rămas fără bani. Patroana unității spune că a anulat rezervarea, pentru că cei doi clienți au părăsit camera după o oră. Până la urmă s-au mutat într-un hotel

Pensiunea „Plopii fără Soț” din Iași se află în centrul unui nou scandal. Pe data de 24.10.2021, un cuplu din Bacău a venit la Iași cu scopul de a efectua un control medical. După ce au consultat serviciile de cazare din Iași, au ales pensiunea din Bucium. După ce s-au cazat, au constatat că în pensiune condițiile sunt improprii. Au achitat cu cardul suma de 150 de lei și nu au mai putut recupera banii.

„Am venit cu soțul meu la Iași pentru un control medical. Am intrat pe booking și am făcut o rezervare la această pensiune, pentru că avea review-uri foarte bune, dar și imagini din cameră. Am achitat cu cardul. Am preluat camera de la recepție. Dar, când am intrat în cameră, ce să vezi? Mobilierul era vechi și stricat, geamul nu se putea deschide. Ce ne-a determinat să renunțăm a fost momentul în care am văzut așternutul. Era doar un cearșaf, iar pilota era în dulap. Unde s-a văzut la o pensiune de 4 stele să-ți faci tu lenjeria. Plus că pilota arăta groaznic. Ne-am hotărât să plecăm”, a precizat Carmen B.

Camera plătită a devenit disponibilă imediat pentru alți clienți

Clienta pensiunii s-a arăta nemulțumită în special de atitudinea conducerii spațiului de cazare.

„Nu am mai putut sta efectiv în acea pensiune, era și un miros stătut. Am făcut o nouă programare la alt hotel, tot din zona Bucium. Când ne-am cazat, am verificat pe booking și am observat că rezervarea de la «Plopii fără Soț» a fost anulată. Cum se poate așa ceva? Camera aia era plătită până a doua zi. Pe banii mei, puteau să încaseze bani de la alți clienți. Nu mi se pare normal așa ceva. Am vorbit cu cineva de la «Plopii fără Soț» care îmi spune că așa e mobila, că e mai veche. Banii respectivi trebuiau returnați. Am înțeles că nu se poate. Dar să anulezi rezervarea… Eu m-am luat și după pozele de pe booking, care arată ca și cum nu știu ce pensiune ar fi”, a mai spus clienta pensiunii.

Probleme au fost semnalate și la pensiunea Iriss, din Valea Lupului, deținută de afaceristul Sorin Bădărău.

Patroana Mioara Miton a venit cu explicații

Contactată telefonic, Mioara Miton, patroana pensiunii „Plopii fără Soț”, a venit cu propria versiune.

„I-am cazat eu, au fost de acord cu camera. Doamna spunea că vrea să plece, pentru că miroase a parfum. S-a cazat la 18:00 și ea a coborât la 18:34, că nu vrea să mai stea. Putea să-mi spună din prima. În baia din cameră era apă pe jos, patul desfăcut. Odată ce te-ai cazat în 2, 3 minute, îți dai seama dacă îți convine, nu te culci. I-am zis să vadă altă cameră, suport eu deranjul. Chiar și așa, au vrut să plece. I-am spus la revedere.

Este supărată că a pierdut pe booking, pentru că i-am dat neprezentare la rezervare. După ce deranjezi camera și spui că nu știu cum sunt geamurile… Trebuia să controleze de la început. Îți permite hotelul să stai o oră și apoi că nu îți convine? Le-am arătat camera, ea caută acum să fie credibilă. Dacă mă dă în instanță, am martori. Nu am dat-o eu afară. Doamna era oricum dificilă. Fără modestie, pensiunea are 2 stele, dar arată de 5 stele”, susține Mioara Miton.

Mioara Miton a fost implicată într-un scandal cu chiriașii

În trecut, Mioara Miton a închiriat pensiunea și restaurantul unei societăți, Horeca Mobili SRL. Contractul era semnat pentru o perioadă de 10 ani. După nici doi ani de activitate, cei de la Horeca Mobili s-au trezit cu ușile închise după ce nu ar fi plătit la timp o factură. Asta se întâmpla în luna decembrie a anului 2015, când Mioara Miton s-a gândit să încuie toate ușile localului și să nu mai lase pe nimeni de la Horeca Mobili înăuntru.

Veniți la serviciu, angajații restaurantului și-au dat seama că nu mai au loc de muncă. După închiderea localului, Mioara Miton a plecat în vacanță. La întoarcere a observat că imobilul este inundat. Atunci, Mioara Miton a pus mâna pe telefon, i-a sunat pe cei de la Horeca Mobili și le-a transmis că pot veni să-și preia bunurile din clădire. Însă totul era distrus. Pe numele Mioarei Miton a fost făcută o plângere pentru distrugere. La un moment dat, Mioara Miton a fost urmărită de executorii judecătorești.