Prima pagină » Titlurile zilei » Client păcălit la service-ul auto ATI Motors Holding din Iași! Gabriel Crăciun a cheltuit 24.000 de euro pe un Ford Focus și se uită de pe geam la mașina lăsată în parcare. Patronul Marius Manolache are vânzări de 15 milioane de euro – FOTO / VIDEO

Client păcălit la service-ul auto ATI Motors Holding din Iași! Gabriel Crăciun a cheltuit 24.000 de euro pe un Ford Focus și se uită de pe geam la mașina lăsată în parcare. Patronul Marius Manolache are vânzări de 15 milioane de euro – FOTO / VIDEO

30 nov. 2021, 02:00,
Ciprian Boaru în Titlurile zilei

Gabriel Crăciun a ajuns la capătul puterii, după ce s-a lovit de incompetența mecanicilor de la service-ului auto ATI Motors Holding, deținut de afaceristul Marius Manolache. De când a dat 24.000 euro pe un Ford Focus, ieșeanul întâmpină numai probleme

Un client al service-ului auto ATI Motors Holding din Iași a ajuns la capătul răbdării. Ieșeanul Gabriel Crăciun a cumpărat în 2020 un autoturism marca Ford Focus, pentru care a achitat suma de 24.000 de euro. Nu a rulat foarte mult mașina, că au apărut și primele probleme. Fiind în garanție, a apelat la service-ul situat pe DN28 Iași – Târgu Frumos, condus de afaceristul Marius Manolache. Pe data de 19 octombrie 2021 s-a prezentat la service cu mașina, deoarece în timpul frânării se auzea un scârțâit. Angajații atelierului de reparații l-au asigurat că sunetul respectiv este normal, doar ca să scape de clientul insistent. Acum, Gabriel Crăciun a sesizat alte probleme ivite în timpul mersului.

„Nu îmi pot rezolva problema în niciun fel. În primă instanță am depus sesizare la Registrul Auto Român cu primele probleme, s-au înmuiat un pic și mi-au verificat mașina și mi-au schimbat și plăcuțele de frână să nu mai scârțâie. Problema reală e sunetul și ambreiajul sau placa de presiune. M-au contactat și m-au programat pe 2 decembrie să îmi verifice placa de presiune, că așa au primit răspuns de la Ford România, în urma filmulețelor trimise în legătură cu sunetul ce se aude la mașină când staționa. M-au sunat ulterior pe 24 noiembrie să merg pe 25 noiembrie sa verifice placa de presiune”, a precizat Gabriel Crăciun.

Mecanicii de la ATI Motors nu sunt în stare să repare autoturismul

Mai mult, clientul nemulțumit a semnalat că autoturismul Ford Focus are în realitate alte probleme, ce nu pot fi rezolvate de mecanicii service-ului autorizat.

„Duc mașina pe 25 noiembrie și la final îmi spun că au fost contactați din nou de la Ford România, că trebuie doar să îmi pună un burețel. Când am mers să îmi iau mașina, i-am întrebat dacă celelalte probleme se rezolvă, că nu intră din prima în viteză sau marșarier, și au zis ca s-a rezolvat. Spre seară, constat că la mersul cu spatele sau cu fața apar noi sunete. Le scriu celor de la service și îmi spun că e normal. Am încercat alte mașini diesel și nu se aude așa. Nu știu cum să fac să îmi rezolv problema”, a mai explicat Gabriel Crăciun.

Ieșeanul a depus sesizări la toate instituțiile abilitate, printre care și Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Iași. De precizat că, în 2011, Gabriel Manolache, dealer Toyota, Ford și Skoda, a fost implicat într-un dosar pentru fraudarea fondurilor europene.

Marius Manolache, patronul ATI Motors, s-a trezit și cu alte reclamații

Apelat telefonic, Marius Manolache nu a putut fi contactat pentru a oferi explicații. Cu altă ocazie, afaceristul s-a pronunțat în cazul lui Gabriel Crăciun. Acesta a declarat că mașinile ar fi fost retrase de pe piață dacă ar fi fost probleme grave. Confom ultimelor date financiare, Ati Motors Holding SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 73,8 milioane lei, aproape 15 milioane de euro, profit de 2,7 milioane lei, datorii de 31,6 milioane lei, cu un număr de 39 de angajați. În urmă cu doi ani, service-ul a fost acuzat că nu a reparat microbuzul școlii din comuna Vlădeni, județul Iași.

ATI Motors nu este singurul service auto reclamat de clienți

În edițiile trecute ale „BZI” a fost prezentat și cazul unui ieșean nemulțumit de prestația mecanicilor de la Racemi Car Service SRL, de pe strada Nicolina, nr. 64, afacere ce funcționează de mai bine de 25 de ani. Răzvan M. a povestit că a avut neplăcuta surpriză de a „beneficia” de un set de servicii din partea mecanicilor, care mai mult au stricat decât au reparat. Ieșeanul a cerut să i se schimbe bara din fața autoturismului Opel Astra, pentru că atingea ventilatorul.

Însă, lucrarea ar fi fost făcută de mântuială, motiv pentru care conducătorul auto s-a trezit că mașina nu mai funcționa chiar în mijlocul unei intersecții aglomerate din oraș. Pe bordul mașinii i-a apărut informația că apa avea peste 100 de grade, antigelul era scurs pe asfalt, iar din motor ieșea fum. A încercat să-i contacteze pe cei de la service, dar aceștia nu au mai răspuns. Contactat telefonic la vremea respectivă, Marius Ciprian Piu, unicul asociat în firma Racemi, spunea că nu a reușit să stabilească un dialog constructiv cu clientul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *