În vârstă de 32 de ani, Minttu Vesala este de origine finlandeză și s-a făcut remarcată în campaniile Balenciaga din ultimul an. A defilat în primăvara pe zăpadă cu deja celebra geantă-sac de gunoi la Paris, iar acum face furori cu ținute din noua colecție realizată în colaborare cu Kanye West.
Mulți nu își dau seama dacă Minttu este bărbat sau femeie, iar acest lucru este destul de ambiguu. Modelul preferă ca lumea să i se adreseze cu pronumele neutre de gen – they/them, ceea ce înseamnă că e posibil să nu se identifice cu sexul cu care s-a născut. Site-urile din afară spun că Minttu Vesala este femeie.
Cine este Minttu Vesala, imaginea Balenciaga
Deși Balenciaga o promovează intens pe rețelele de socializare și în prezentările de modă, fanii nu sunt încântați de ceea ce văd și și-au exprimat părerea în comentarii:
“Așa arată anorexia!”
“Așa ceva nu este sănătos!”
“Modelul este mult prea slab!”
“Aceasta femeie nu pare deloc sănătoasă!”
“Aceasta persoană pare foarte bolnavă!”
“Dați-i acestei femei ceva de mâncare!”
“Mi-aduc aminte că într-un interviu spunea că mâncarea ei preferată este guma de mestecat” – au scris fanii în comentarii.
Balenciaga a scos la vânzare la un preț exorbitant o „pungă de gunoi”
O nouă geantă a fost scoasă pe piață de un brand celebru și a stârnit foarte multe reacții din partea oamenilor. Este vorba despre o geantă care arată exact ca un sac de gunoi.
Geantă a fost vândută cu 1.800 de dolari. Produsul brandului de lux a stârnut un val de reacții pe internet! Geanta a fost vândută sub numele casei de modă Balenciaga.
Geanta este una specială, confecţionată din piele de viţel și decorată cu un logo subtil. Articolul excentric va ajunge în magazine anul viitor, în luna martie. Sacul, care a făcut înconjurul internetului, este disponibil pe alb, negru, galben şi albastru. Internauții s-au amuzat, au fost scandalizați de prețul piperat al genții sau au spus că brandul de lux vrea să testeze oamenii prin noul său produs.
Geanta de lux a fost criticată în mediul online. Dacă un internaut a spus că arată exact ca sacul de gunoi pe care îl folosești în bucătărie, altă persoană a spus că aceste creații sunt un experiment social morbid.
„Arată exact ca sacul de gunoi pe care îl folosești în bucătărie.”/ „Balenciaga are un sac de gunoi la vânzare pentru suma de 1.795 de dolari. Cred că creațiile de designer sunt un experiment social morbid”, sunt o parte din reacțiile lăsate de internauți.