Iorga este o tânără de 22 de ani din București, care a luat cu asalt TikTok-ul acum 2 ani și de atunci a devenit una dintre cele mai populare vedete din lumea internetului.
Pe numele său real Iorga Ana Maria Valentina, ea a ajuns acum una dintre cele mai cunoscute vedete de pe TikTok. Iorga, la fel ca majoritatea „influencerilo” tineri, a devenit cunoscută pe rețelele de socializare după ce a postat diferite videoclipuri amuzante sau interesante, dar nu numai, ea etalându-și atât formele cât și ținutele provocatoare pe rețelele de socializare.
Cum a ajuns Iorga faimoasă pe TikTok
Iorga este foarte cunoscută, în special, pe platforma TikTok, unde are o comunitate de sute de mii de fani. Cu ajutorul acestei platforme, ea a reușit să devină acum una dintre cele mai mari vedete din țară.
Cu toate că și-a început cariera pe TikTok, ea a reușit să se răspândească, ajungând atât faimoasă pe Instagram, cât și participând la Beach Please. Pe pagina sa de TikTok, Iorga are o comunitate de aproape 227 de mii de urmăritori, unde postează și strânge zilnic mii de comentarii și like-uri. Iorga a participat de asemenea într-o emisiune-concurs pe YouTube, denumită Buzz House.
Iorga a acceptat provocarea lansată de cunoscutul vlogger Selly și a participat împreună cu mai mulți tineri influenți de pe rețelele de socializare, cum ar fi: Drăcea, Costi Max, Cristescu, dar și cunoscuta cântăreață Erika Isac. Ei au trecut prin multe probe, premiul cel mare fiind de 5000 de euro. În final, emisiunea a fost câștigată de Costi Max, dar Iorga a câștigat o imensă popularitate atât prin caracterul ei dezinvolt, cât și prin personalitatea sa puternică. De asemenea, ea a pus bazele unei relații cu un alt TikToker cunoscut, Adrian ElicopteruldeLupta. Ea a jucat rolul de „fata rea” și a intrat în repetate conflicte cu colegii săi, în special cu Cezara Cristescu și Maia, care au fost continuu atacate de tânăra tiktoke rită.
Succesul emisiunii Buzz House și averea lui Iorga
Cu ajutorul emisiunii de pe YouTube, care a adunat milioane de vizualizări săptămânal, Selly împreună cu echipa sa au luat-o și pe Iorga în primul ei film. Producția va putea fi vizionată în toate cinematografele din țară și, pe lângă concurenții originali de la Buzz House, vor mai apărea alți influenceri, dar și actori cunoscuți din România.
Ea, de-a lungul carierei sale, care a izbucnit doar acum doi ani, a reușit să își strângă o avere frumoasă. Iorga recunoaște, însă, că sunt perioade, mai ales în timpul verii, în care încasează peste 10.000 de euro, iar în afara verii în jur de 6.000 de euro. Cu toate acestea, ea spune că nu se chinuie neapărat să îi strângă, ci se bucură de ei.
„În prima secundă în care am dat de bani m-am entuziasmat, am spart mall-ul, machiaje, haine, genți. Oricum, costă cam 200-300 de lei pe zi să trăiești, doar să respiri, să fumezi o țigară, să bei un suc, acolo ești la 300 de lei. Când am început să dau de bani mai ca lumea, m-am aruncat în dragostea mea, Louis Vuitton, și nu m-am mai întors. După, mi-am luat mașini. Cu cât faci mai mulți bani, cu atât e nevoie să cheltui mai mult. M-am bucurat de ei, am vizitat câteva țări, nu mă abțin de la nimic. Am făcut banii ăia ca să mă bucur de ei. Mi se pare că mi-aș pierde bucăți din suflet să mă gândesc la un tricou, și să rămân doar cu gândul la el. Nu mă abțin de la nimic, de ce-i fac, dacă nu ca să mă bucur de ei?”, a declarat aceasta.
Iorga va juca în lungmetrajul „BUZZ HOUSE THE MOVIE” și are momentan peste 200.000 de fani pe TikTok, aceste numere continuând să crească zilnic.
Pe OF nu o găsim oare?