Prima pagină » International » Cele mai căutate obiecte după relaxarea restricțiilor anti-COVID-19
Cele mai căutate obiecte după relaxarea restricțiilor anti-COVID-19

Cele mai căutate obiecte după relaxarea restricțiilor anti-COVID-19

08 iun. 2020, 17:00,
în International

Cele mai căutate obiecte după relaxarea restricțiilor anti-COVID-19. Pe măsură ce restricțiile anti-COVID se relaxează și după săptămâni în care au fost nevoiți să stea în case pentru a opri răspândirea virusului, oamenii își doresc să redevină activi. Astfel, magazinele de biciclete din Statele Unite ale Americii au fost luate cu asalt de clienți, scrie CNN.

Magazinele de biciclete se bucură de câștiguri nesperate. Asta, în ciuda faptului că milioane de oameni și-au pierdut locurile de muncă. Sau că micile afaceri se străduiesc să supraviețuiască,  Proprietarul unui astfel de magazin din Texas a declarat pentru CNN că a fost nevoit să angajaeze mai multe persoane pentru a face față cererii tot mai mari.

„De obicei e liniște în magazinul nostru. Acum telefonul nu se mai oprește, iar angajații mei sunt copleșiți de numărul de comenzi și îi înțeleg”, a declarat Eric Attayi.

Cele mai căutate obiecte după relaxarea restricțiilor anti-COVID-19: „Bicicletele sunt noua hârtie igienică!“

Astfel de afaceri “înfloresc” chiar dacă se află în orașe dominate de mașini precum Houston și Los Angeles sau se află în zone, unde bicicletele sunt o apariție mai mult decât obișnuită în trafic, precum Portland, Oregon, New York și Washington DC. Menținerea unui număr suficient de biciclete în stoc și finalizarea reparațiilor în timp util a devenit o provocare.

Noii clienți caută modalități de a fi activ și de a petrece cât mai mult timp în aer liber. Proprietarii de magazine de biciclete spun că închiderea sălilor de sport și a studiourilor de yoga în timpul pandemiei a contribuit la explozia vânzărilor. Alții spun că clienții caută o alternativă la naveta cu transportul în comun.

În martie 2020, vânzările de biciclete din SUA au crescut cu 39% față de martie 2019, potrivit grupului NPD.

“Bicicletele sunt noua hârtie igienică, privind ritmul vânzărilor. Dacă sunt disponibile, cumpărați-le”, a spus Attayi.

Pe de altă parte, proprietarii de magazine de biciclete se întreabă cât va dura actuala situație. Unii au declarat că bicicliștii sunt mai interesați de această variantă de navetă deoarece drumurile sunt mai libere și mai sigure. Desigur, interesul lor poate scădea pe măsură ce traficul se va întoarce la normal.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *