Prima pagină » Actualitate » Ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia! Noile reguli au fost deja introduse
Ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia! Noile reguli au fost deja introduse

Ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia! Noile reguli au fost deja introduse

28 mai 2024, 09:36, 1 ,
în Actualitate

Se apropie vacanța de vară și multă lume ia în calcul să meargă la mare, în Grecia. Tocmai de aceea este important să știi ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia. Astfel, mașinile electrice cu baterii încărcate peste nivelul de 40% vor fi refuzate la transportul pe feriboturile spre insulele din Grecia.

Ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia!

Șoferii de mașini electrice, hibride sau alimentate cu gaz petrolier lichefiat (GPL) trebuie să respecte noi reguli pentru a le fi permis transportul cu vehiculele pe feribot, în Grecia. Bateriile mașinilor electrice nu trebuie să fie încărcate la mai mult de 40% din capacitate, în timp ce vehiculele alimentate cu GPL nu trebuie să aibă mai mult de jumătate de rezervor plin, conform noilor norme, care au intrat deja în vigoare.

Autoritățile din Grecia au transmis noi norme către companiile de transport, care stipulează condițiile în care pot fi transportate mașinile electrice pe feribot, cele hibride care se încarcă, precum și alte mașini cu combustibili alternativi.

„Noile reglementări vin în urma unui raport al Agenției Europene pentru Siguranță Maritimă (EMSA) și a experiențelor care au îngrijorat recent comunitatea transportatorilor internaționali”, a declarat Ministerul Afacerilor Maritime din Grecia.

Astfel, Ministerul spune că nivelul de încărcare a bateriilor nu trebuie să depășească 40%, iar alimentarea vehiculelor electrice sau hibride la bord este interzisă. Mai mult, pasagerii au obligația de a informa echipajul în cazul în care primesc vreun mesaj de alertă legat de vehiculul lor.

Ghidul EMSA, la care pare că face referire ministerul din Grecia, a fost publicat acum doi ani și spune că vehiculele electrice nu pot fi transportate atunci când există suspiciuni de defecte la baterii, dacă acumulatorul nu este scos, sau dacă prezintă scurgeri de gaze. Documentul mai indică și faptul că incendiile care implică mașini electrice au riscuri specifice, cum ar fi o mărime mai mare a flamei și o viteză de propagare sporită.

Feriboturile nu dispun de sisteme de stingere a incendiilor speciale pentru baterii

Reglementarea include limitarea încărcăturii bateriei, așa cum s-a menționat mai sus, dar și protocoale speciale de manipulare și depozitare la bord pentru a evita deteriorarea bateriei.

În cazul incendiilor de pe nave și feriboturi, acestea sunt stinse de obicei cu dioxid de carbon (CO2). Cu toate acestea, această metodă de stingere nu este eficientă în cazul incendiilor care implică vehicule electrice, în special bateriile litiu-ion ale acestora.

Potrivit companiilor de asigurări germane, navele ar trebui să fie echipate cu sisteme de stingere a incendiilor diferite și mai eficiente pentru a face față în mod adecvat incendiilor care implică vehicule electrice.

Toate aceste măsuri au ca scop reducerea riscului de incidente grave care ar putea pune în pericol siguranța pasagerilor, a echipajului și a navelor.

Companiile de feribot din Thassos, de exemplu, au confirmat, de exemplu, că legea se aplică feriboturilor către Thassos. Dar au precizat, pentru nikana.gr, că, în prezent, nu există verificări pe feriboturile către Thassos, și că nu sunt sigure cine va fi responsabil de verificarea temperaturii și încărcării bateriilor mașinilor electrice.

Astfel, e bine să știi ce riști să pățești dacă mergi cu mașina electrică în Grecia.

Bugetul.ro
Adio, ANPC pentru Cristian Popescu Piedone! Curtea de Apel București i-a dat vestea, după ce a fost acuzat de nepotism
redactia.ro
Scene cutremurătoare în Turcia. Unul dintre cei mai cunoscuți cântăreți s-a stins chiar în timpul unui concert
Bugetul.ro
Spitalul care nu va mai exista. 150 de milioane de euro pierdute din cauza incompetenței locale
a1.ro
Larisa Iordache și Cristian Chiriță, pregătiți de botezul fiicei lor. Ce planuri au, la o lună de când au devenit părinți
Playtech.ro
Cine este Nicolle Fota, noua iubită a lui Cătălin Botezatu. Ea are 18 ani, el 58
observatornews.ro
Rezultatele la simulare Evaluare Națională 2025 se anunță pe 31 martie. Unde pot elevii să-și vadă notele
Playsport.ro
Incredibil! Cum poate să arate Sandra Izbașa la 11 ani după ce s-a retras din gimnastică. Imaginile au scăpat pe net
Evz.ro
Descoperirea care schimbă tot. Formă de viață necunoscută: Prototaxites
realitatea.net
Țara vecină unde alimentele s-au ieftinit cu 50%. Românii din apropiere se pregătesc să treacă granița pentru a face cumpărături
SportpeSurse
Imaginile video cu Mario Iorgulescu, care petrecea cu femei, au înnebunit-o de furie pe Melek Minca. Soția șoferului omorât susține că a luat o decizie radicală
Playtech.ro
Radare trafic! Unde au voie să se ascundă polițiștii şi când poți contesta amendă, de fapt
Dailybusiness.ro
Ciocolata care i-a fascinat pe români după căderea lui Nicolae Ceaușescu revine la raft în România
RomaniaTV
Veste fabuloasă! 8 milioane de români au bani mai mulţi în contul de care au uitat. Verifică AICI
stiriromania.ro
La 57 de ani, Carmen a devenit cea mai în vârstă mamă de gemeni din România. Partenerul, cu 22 de ani mai tânăr
RomaniaTV
Cristela Georgescu ține post negru intermitent: „De 6 ani fac asta. Am pierdut tot ce a însemnat ”corp deșeu”, se vede clar”
redactia.ro
Donald Trump a decis. Ce se întâmplă cu trupele americane din România
ego.ro
Vești proaste pentru Gabriela Cristea! Ce s-a aflat după demisia de la Antena Stars EXCLUSIV
Comentarii
  • Nicio masina electrica nu ajunge din Romania in Grecia, decat dupa vreo 5 zile. Adica juma’ de concediu. Serviciu si piata, asta e rostul masinilor electrice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
31 martie 2025
31 martie 2025