Ce înseamnă up la anunţuri? Astăzi încercăm să răspundem la această întrebare, din ce în ce mai des pusă pe internet. Sigur ai văzut şi tu, măcar o dată până acum, anumite comentarii pe Facebook, cu mesajul „Up”.
Dacă vrei să ştii ce înseamnă up la anunţuri, citeşte acest material. Te va lămuri întru totul. În primul rând, trebuie spus că este un termen ce se foloseşte cu precădere la postările cu anunţuri. Cineva scoate la vânzare un produs. Altcineva pune o întrebare. Indiferent de situaţie, majoritatea comentatorilor scriu cuvântul „UP”. De ce?
Ce înseamnă up la anunţuri?
Ei bine, răspunsul e cât se poate de simplu. În cazul unei postări emoţionante, dacă vrei ca acel text să fie cât mai sus printre postările dintr-un grup, e bine ca mulţi membri să scrie comentariul „Up”. Postarea „urcă” tot mai mult şi surclasează multe alte postări. Astfel, e mult mai uşor de găsit şi mult mai vizibilă decât altele.
Acelaşi lucru e valabil şi în cazul unui anunţ cu vânzări sau închirieri. De asemenea, postând „UP, te asiguri că eşti la curent cu toate comentariile de la respectiva postare. Cu alte cuvinte, te abonezi la ea şi poţi afla multe lucruri.
Cuvântul „up” îl găsim şi la postări despre: obiecte pierdute sau găsite, oameni dispăruţi, povesti emoţionante etc.
În limba engleză, termenul „up” înseamnă suiş, urcare, orice stimulent, pantă (cu sensul de ascensiune). Aşadar, când scrii up la o postare, stimulezi poziţia acesteia, pentru a urca tot mai mult în grup, spre a fi cât mai vizibilă. Dacă, spre exemplu, îţi atrage atenţia un produs scos la vânzare pe Facebook, poţi scrie într-un comentariu: Detalii, pls. De ce? Astfel îţi manifeşti interesul pentru el şi vrei mai multe detalii. Pls înseamnă te rog, bineînţeles. Iar dacă mai sunt postări pe același subiect, oricine poate scrie un comentariu în care să pună hashtag. Astfel, se face o grupare a articolelor pe aceeași tematică.