Instagram, ca şi Facebook sau Twitter, este o reţea de socializare, unde se postează imagini şi materiale video. Iniţial, era o reţea pe care doar vedetele din străinătate o foloseau. Mai apoi a început să fie utilizată şi de unele persoane de la noi din ţară. Usor-usor, tot mai multe persoane şi-au făcut cont şi au început să urmărească tot ceea ce se posta. Hai să aflăm însă ce înseamnă să te abonezi la Instagram.
Trebuie spus, în primul rând, că abonarea este o acţiune ce implică vizitarea cu regularitate a unui loc. În cazul de față, dacă ai cont de Instagram şi vrei să fii la curent mereu cu conţinutul unui influencer, atunci trebuie să apeşi pe butonul Urmăreşte. Acesta înseamnă, de fapt, abonarea ta la conţinutul respectivei persoanei. Aşadar, ori de câte ori acel om va poşta o imagine sau un video pe Instagram, vei primi o notificare.
Ce înseamnă să te abonezi la Instagram
Ca să vezi conţinutul de pe Instagram al cuiva, în primul rând ai nevoie de un cont. Ţi-l poţi face prin două metode. Te loghezi cu datele de pe Facebook, având în vedere că Instagram aparţine acum de Facebook. A doua variantă presupune înscrierea clasică, cu introducerea datelor de contact, apoi confirmarea. Acest din urmă pas presupune apăsarea pe un link pe care îl primeşti pe mailul cu care te-ai înscris pe Instagram.
După ce ţi-ai creat contul şi ţi l-ai personalizat, adăugând nume şi avatar, foloseşte butonul de Search. Scrie în el numele unui influencer pe care îl urmăreşti, al unei vedete sau, pur şi simplu, al unui prieten ori coleg din şcoală. Odată ce ai intrat pe contul lui, apasa pe butonul Urmăreşte. Iată, aşadar ce înseamnă să te abonezi la Instagram.
Cum te abonezi la Youtube
Pentru subscribe pe Youtube ai nevoie de un cont de gmail. Odată ce te-ai logat în el şi intri pe Youtube, poţi să te abonezi la un canal sau mai multe, cu conţinut divers. Algoritmul este acelaşi. Ori de câte ori persoana la care te-ai abonat postează ceva, primeşti instant notificare, pentru a fi la curent. E mult mai uşor aşa, întrucât ştii exact când şi cine a postat ceva pe Instagram, Youtube sau chiar si pe Facebook.
Bineînțeles, la oricare postare poți lăsa un comentariu. Dacă, spre exemplu, un comentator te întreabă un anumit lucru, tu, ca utilizator de rețea de socializare, ai posibilitatea de a-i răspunde. Fie îi clarifici nelămurirea, fie postezi comentariul IDK. Acesta înseamnă I don`t know.