Prima pagină » Magazin » Ce documente sunt necesare pentru înscrierea în programul Casa Verde
Ce documente sunt necesare pentru înscrierea în programul Casa Verde

Ce documente sunt necesare pentru înscrierea în programul Casa Verde

23 oct. 2023, 12:46,
în Magazin

Din dorința de protejare a mediului, în tot mai multe proiecte de construcții se urmărește integrarea unor soluții de exploatare cât mai ecologice, cu impact minim asupra naturii. O astfel de soluție este reprezentată și de programul Casa Verde, un proiect național care încurajează independența electrică prin montarea de panouri fotovoltaice. În cazul în care vrei să aplici pentru o astfel de finanțare, trebuie doar să depui dosarul cu actele solicitate la sediul Agenției Județene pentru Protecția Mediului din județul în care se află imobilul vizat. Dacă îți dorești să obții un extras cf online, apelează la serviciile oferite de Cartefunciara-Cadastru!

Ce este Casa Verde?

Casa Verde este un proiect de finanțare prin care se urmărește eficientizarea energetică pentru clădiri rezidențiale și nu numai. Scopul principal al acestui program este de a minimiza impactul negativ asupra mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră generate de fabricile de energie electrică actuale. Cu alte cuvinte, finanțarea dorește să ofere sprijin pentru a face tranziția de la sursele convenționale de alimentare cu energie electrică la utilizarea unor resurse regenerabile pentru a asigura necesarul de curent electric în locuințe și alte clădiri. Soluția în acest sens este instalarea panourilor fotovoltaice sub susținerea Ministerului Mediului, în baza unui Ghid de Finanțare.

Cum te poți înscrie în program?

Acest program se adresează tuturor celor care își doresc o locuință mai ecologică, oferind sume de până la 20.0000 de lei pentru montarea panourilor. Pentru a aplica la această finanțare trebuie să strângi toate documentele necesare la dosarul pe care îl vei depune personal spre analiză la Agenția Județeană pentru Protecția Mediului și vei aștepta decizia de finanțare care îți va fi comunicată în cel mai scurt timp. Mai multe informații despre proiect și soluțiile de finanțare disponibile găsești pe site-ul oficial al Ministerului Mediului.

Lista documentelor necesare pentru înscriere?

Pentru a putea aplica pentru Programul Casa Verde, ai nevoie de următoarele acte, în original, acolo unde este posibil:

  • Cerere de finanțare nerambursabilă, Anexa 2 din Ghidul de finanțare;
  • Declarație pe propria răspundere, Anexa 3 din Ghidul de finanțare;
  • Copie CI sau Buletin sau CUI ;
  • Extras de carte funciară (prin care se atestă dreptul de proprietate/coproprietate asupra imobilului unde va fi realizat proiectul);
  • Certificat de atestare fiscală privind plata obligațiilor la bugetul local;
  • Adeverința privind existența unui cont bancar emis de o bancă comercială;
  • Un dosar plic, cu numele și adresa completă, titlul programului și sesiunea de depunere.

În cazul în care proprietarul imobilului nu se poate prezenta personal pentru a depune documentele, va fi nevoie și de o împuternicire notarială semnată și ștampilată, pentru ca responsabilul delegat să aibă drept de acțiune.

Cum obții extrasul de carte funciară?

Dintre toate documentele de care ai nevoie pentru a putea demara procedurile de aplicare la proiect, extrasul de carte funciară este cel mai dificil de obținut, din cauza aprobărilor și drumurilor la instituții pe care trebuie să le faci. Dacă îți dorești să intri în posesia acestui act fără bătăi de cap, în aproximativ două-trei zile lucrătoare, poți apela la serviciile de eliberare documente oferite de Cartefunciara-cadastru.

O echipă de profesioniști se va ocupa de întreaga procedură în locul tău, trimițându-ți extrasul de carte funciară eliberat de ANCPI la adresa vizată, prin curier rapid. Tot ce trebuie să faci în acest sens este să intri pe site-ul companiei unde vei completa o cerere tipizată cu datele solicitate. În schimbul acestui serviciu vei plăti o taxă de 50 de lei care îți garantează livrarea în cel mai scurt timp.

Scapă de grija documentelor greu de obținut cu ajutorul serviciilor Cartefunciara-cadastru!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`