Prima pagină » Cancan ultimă oră » Ce avere are Ana Morodan, cunoscută ca Contesa Digitală

Ce avere are Ana Morodan, cunoscută ca Contesa Digitală

19 dec. 2021, 18:00,
BZI.ro, în Cancan ultimă oră

Ana Morodan este una dintre cele mai importante persoane din lumea digitală românească. De-a lungul anilor, aceasta a atras aproximativ 400 de mii de urmăritori cu ajutorul carismei sale și a talentului, și care în prezent îi bagă în buzunar sume impresionate.

Ce avere are Ana Morodan, cunoscută ca Contesa Digitală

Ana Morodan este născută pe 19 ianuarie 1985, în Arad, iar în urmă cu mai bine de 10 ani a început să cocheteze cu lumea blogg-ului. A absolvit Facultatea de Drept din București, iar timp de un an și jumătate a profesat ca avocat de divorțuri.

În lumea blog-ului de stil a întrat la vârsta de 25 de ani, moment în care și-a creat propriul brand, devenind cunoscută la nivel național ca „Contesa”. La scurt timp, Ana Morodan și-a extins afacerea, când a decis să deschidă mai multe magazine online de piese vestimentare, și și-a creat un cont de YouTube, unde postează diverse filmulețe cu un mesaj bine definit.

Într-un timp a cochetat și cu televiziunea, unde a avut numeroase apariții pe micile ecrane și a participat la emisiunea „Asia Express”, care a ajutat-o să devină mai cunoscută, iar în cadrul unui interviu antreprenoare a dezvăluit cât câștigă lunar din afacerile sale.

Cunoscuta bloggeriță de modă a mărturisit că încasează lunar în jur de 17.000 de euro, sumă la care se adaugă și câștigurile din afacerea cu extensiile.

„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan.

Deși, în momentul de față se bucură de un succes impresionant în lumea blog-ului de modă, Ana Morodan a făcut sacrificii enorme pentru a duce o viață liniștită din punct de vedere financiar. Aceasta s-a descris ca fiind un om muncitor, care în ultimii ani și-a concentrat atenția pe afacerile sale, iar acest lucru i-a adus probleme de anxietate și depresie din cauza programului haotic din viața ei.

„Sunt un om care muncește să facă bani, nu niște bani, să trăiască așa cum vrea și trăitul ăsta cum vreau eu nu se asigură cu venituri doar din industria asta. Consi­der că “influencereala” este un freelancing.

Mi-am propus să ajung un om de business care câștigă câteva zeci de mii de euro pe lună, un capital care să îmi asigure o construcție pe termen mediu, investiții, angajați și care să creeze plus-valoare adevărată. Acum știu că din zona de influencing nu ai cum să faci asta, nu sunt bugete atât de mari cum se vehiculează în piață pentru asta”, a mai spus contesa internetului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *