Ce au de făcut angajații de la Poșta Română pentru a nu rămâne fără loc de muncă! Un val de disponibilizări colective îi vizează și pe angajații de la Poșta Română, iar cei care vor să își păstreze locul de muncă trebuie să îndeplinească o anumită sarcină pentru a rămâne în companie. Iată cine va fi concediat, după criteriile anunțate de conducere.
Ce au de făcut angajații de la Poșta Română pentru a nu rămâne fără loc de muncă!
Poșta Română, operatorul național de servicii poștale și de curierat din România, pregătește restructurări masive. Pentru a nu fi concediați, angajații trebuie să prezinte un raport detaliat cu activitatea lor lunară și performanța făcută. Cei care nu vin cu rezultate satisfăcătoare riscă să își piardă locul de muncă. Angajații care vor fi dați afară riscă să nu primească, la concediere, compensații financiare precum salarii compensatorii, fapt care îi îngrijorează pe angajații de la Poșta Română.
Pe lângă o parte din disponibilizările ce se vor face, unii angajați vor putea să ocupe posturile puse la dispoziție de Poșta Română. Poșta Română va organiza concursuri pentru ocuparea în departamente precum Antifraudă, Vânzări și Training.
Modernizare la serviciile poștale
Poșta Română a anunțat că oferă opțiunea de plată self-service în diverse subunități poștale din București, dar și din alte zone ale țării. Roboțeii facilitează achitarea facturilor și a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacțiunea directă cu personalul poștal. Clienții pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite, atât din București, cât și din întreaga țară.
„Ne-am angajat să transformăm Poșta Română într-o companie agilă și orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poștale din București reduc semnificativ timpul de așteptare la ghișeu și marchează încă un pas în direcția digitalizării și modernizării Companiei.”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale „Poșta Română.”
Clienții trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură și să urmeze instrucțiunile de pe ecran. Meniul intuitiv este accesibil chiar și pentru cei fără experiență în tehnologie, arată reprezentanții companiei, care dau asigurări că personalul poștal este disponibil pentru a asista clienții care au nevoie de ajutor. Cu toate acestea, Poșta Română va continua să ofere opțiuni tradiționale de plată la ghișeele poștale, inclusiv plata prin intermediul factorului poștal, pentru a satisface toate nevoile și preferințele clienților.
Cu toate acestea, Poșta Română, una dintre cele mai mari companii de stat, a anunțat că va închide toate oficiile poștale din țară în câțiva ani. Aceste măsuri sunt, de fapt, o strategie pe termen lung de adaptare la noile cerințe ale pieței și de modernizare a Poștei Române.
„În următorii ani, vom închide toate oficiile poștale. Deocamdată, le menținem deschise dintr-o datorie morală față de angajații care au lucrat decenii în Poșta Română. Avem persoane cu vechime de 30-40 de ani în companie, iar în fața lor nu putem spune peste noapte, căutați-vă un alt loc de muncă.”, a explicat directorul general la Poșta Română.
Cert este că angajații de la Poșta Română sunt obligați să prezinte un raport cu activitatea pe care o desfășoară și au un termen-limită. Cei care nu își justifică activitatea și nu au performanțe riscă să își piardă locul de muncă.
Sau lucrează eficient, ori întocmesc rapoarte ?
Managerul actual al Postei Romane este rupt de realitate. Pentru el, tara este Bucurestiul, si granita ei este la bariera Chitilei. Numai in imaginatia lui sunt atm-uri in orice localitate si pos-uri in fiecare magazin, numai in imaginatia lui fiecare pensionar are cont bancar, cont de mail si facebook, si este familiarizat cu tranzactiile electronice.
O intrebare : il platiti pe habarnistul asta ca sa viseze?