Prima pagină » Actualitate » Câţi bani cheltuiesc George Soros şi Bill Gates pe reclamele de pe Facebook. Ce gen de reclame sponsorizează

Câţi bani cheltuiesc George Soros şi Bill Gates pe reclamele de pe Facebook. Ce gen de reclame sponsorizează

23 nov. 2020, 12:39,
George Cristian în Actualitate

Două dintre ele mai controversate persoane din ultimii ani cheltuiesc sume relativ mici pentru reclamele sponsorizate de pe Facebook. Cu toţii ne-am întrebat câţi bani cheltuiesc George Soros şi Bill Gates pentru sponsorizări.

Ce tip de postari sponsorieaza cele două persoane pe reţelele de socializare, către ce regiuni este direcţionat impactul postarilor vom afla în rândurile care urmează.

Bill Gates cheltuie mii de dolari pentru reclame pe Facebook

Pagina care îi poartă numele are 8 persoane ca fiind administratori. Conform datelor puse la dispoziţie de reţeaua de socializare, 6 dintre administratori sunt din SUA, iar doi dintre aceştia sunt din Canada.

Pagină lui Bill Gates are peste 22 de milioane de aprecieri iar în ultima lună a strâns aproape 150.000 de noi aprecieri dar impactul pe postari a scăzut cu aproximativ 50.000 comparativ cu luna precedentă (date oferite de socialbalde.com – site specializat de analiză a Facebook, Youtube, Instagram etc.)

La nivel de reclame publicate pe Facebook, pagina menţionată mai sus are reclame active şi cheltuie sume destul de considerabile pe promovare. Majoritatea reclamelor au în centru personalitatea Bill Gates şi au ca subiect diverse subiecte cum ar fi cel medical sau umanitar.

Facebook nu îţi permite să vezi câţi bani au cheltuit oamenii pe reclamele aflate în continuă sponsorizare. Concret, putem oferi date despre reclame atunci când ele şi-au terminat bugetul de sponsorizare.

Bill Gates a avut două reclame care şi-au terminat bugetul pentru promovare despre care putem oferi câteva date financiare.

De exemplu, pe reclama ” Become a Gates Notes ” Bill Gates a cheltuit între 1000 și 1500 de dolari. Reclama a avut între 400.000 – 450.000 de impact . Majoritatea celor care au văzut-o sunt bărbaţi cu vârste până în 35 de ani. Reclama amintita mai sus are trei variante, în alte două variante sumele cheltuite sunt până în 200 de dolari şi regiunile vizate de reclamă sunt, coincidenţă sau nu, în Estul Europei. Reclama promovează conceptul de green, a unui mediu înconjurător cât mai verde şi cât mai departe de poluare. Nu ştim exact de ce reclamă amintita a ţintit exact estul Europei.

O altă reclama care a rulat şi în care s-a cheltuit câteva mii de dolari îl are în centru pe Bill Gates cu un mesaj sanitar care îi îndeamnă pe oameni să devină importanţi promotori a unui stil de viaţă mondial sănătos. Suma cheltuită pe reclama este de aproximativ 1.500 de dolari cu un impact de 125 – 150.000 de afişări. Principala regiune în care a apărut reclama este Marea Britanie, iar pe locul doi este regiunea Attica?! ( o regiune din Grecia formată din 14 insule). În topul oraşelor în care a apărut reclamă se află şi Bucureştiul, Capitala se poziţionează pe locul 5 în acest top.

Câţi bani alocă George Soros pentru reclamele de pe Facebook.

În altă ordine de idei menţionăm încă de la început faptul că George Soroș nu are o pagină personală de Facebook (cu precizarea că apar mai multe pagini în căutări, pagini care nu sunt asumate controversatului om de afaceri ungar). Tocmai din această perspectivă am decis să analizăm pagina de Facebook a fundaţiei pe care acesta o deţine şi anume Open Society Foundations.

Pagină a fost creată în 2007 şi şi-a schimbat numele, din Open Society Institute în Open Society Foundations. Curios, pagina are 10 administratori, 6 dintre ei fiind din Germania iar 4 dintre aceştia sunt din SUA. Comparativ cu pagina lui Bill Gates, Open Society Foundations are ” doar ” 1.7 milioane de like-uri. În ultimele 30 de zile pagina a avut o scădere de peste 3000 de persoane care o urmăresc şi un impact al postarilor de +1000 (statistică oferită de socialbale.com)

Revenind la sumele alocate pentru reclamele de Facebook putem observa că pagina are o reclamă prin care îi invită pe utilizatorii Facebook să le aprecieze pagina. Impactul postarii a fost de aproximativ 60.000 de persoane şi s-a cheltuit o sumă de sub 100 de dolari. Regiunile în care reclama a apărut au fost următoarele: Yangon (Birmania), Bago Region (Regiunii Bago din Myanmar), Mandalalay (Myanmar), Kosovo şi Timor-Leste (Republica Democratică Timorul de Est). Au fost 6 versiuni ale reclamei şi în care s-au cheltuit sume aproximative cu un impact în aceleaşi regiuni menţionate mai sus.

Ca o concluzie putem observa faptul că cele doua pagini sponsorizează sume mici dar pe regiuni sărace din estul Europei sau din Asia. Totuși e foarte important de luat în calcul că nu se cunoaște cu exactitate sumele de bani cheltuite pe toate rețelele de socializare cum ar fi Instagram, Twiter etc. Desigur, nu cunoaștem nici sumele de bani investite in Google sau în alte pagini conexe.

**pentru statisticile detaliate puteți consulta GALERIA FOTO

Bugetul.ro
Cardurile românilor, alimentate cu 375 de lei. Guvernul a decis ca pensiile acestor seniori să fie majorate cu o sumă considerabilă în perioada următoare
redactia.ro
Cine este omul care va candida în locul lui Călin Georgescu dacă CCR menține decizia BEC. Este luat în calcul de suveraniști
Bugetul.ro
Nenorocit pe viață de Piedone, un producător local și-a plâns public durerea. Șeful ANPC l-a nimicit pe „țăranul român” fără milă
a1.ro
Cât câștigă Dana Roba din machiaj doar într-o singură zi: „Am școală de machiaj, toate actele în regulă, bat pe casă"
Playtech.ro
Bunurile care nu pot fi lăsate moştenire prin testament. Detaliu cheie în succesiune
observatornews.ro
Călin Georgescu vrea premier dacă nu va putea candida. SURSE: Dan Dungaciu sau Dan Puric i-ar putea lua locul
Playsport.ro
Incredibil! Cum poate să arate Sandra Izbașa la 11 ani după ce s-a retras din gimnastică. Imaginile au scăpat pe net
Evz.ro
Cel mai mare viscol din toate timpurile. Nămeți de peste 15 metri, 400 sute de morți
SportpeSurse
Schimbări importante pe scena politică după decizia BEC în privința lui Călin Georgescu
Playtech.ro
România renunţă la cash. Românii nu mai pot plăti numerar, au nevoie de card pentru aceste tranzactii
Dailybusiness.ro
Amendă uriașă în 2025 pentru cei fără talon auto. Lista actelor obligatorii
RomaniaTV
Cristina Ciobănașu, scoasă din telenovelele de la Antena 1. Actrița s-a și mutat deja din casa Ruxandrei Ion. Ce se întâmplă între ele
stiriromania.ro
La 57 de ani, Carmen a devenit cea mai în vârstă mamă de gemeni din România. Partenerul, cu 22 de ani mai tânăr
RomaniaTV
Meteorologii AccuWeather anunță zăpada mieilor în România. Se întorc ninsorile de la jumătatea lui martie
redactia.ro
E ANUNTUL MOMENTULUI: Călin Georgescu, mesaj de ultimă oră despre viitor
ego.ro
Totul pleacă de la BANI! Antonia și Velea, detalii de ultimă oră EXCLUSIV

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`