Magdalena Keskic este o influencerița de oringine croato-germană, care face senzație pe rețelele de socializare cu formele ei spectaculoase. Cu un machiaj strident și haine uneori la limita dintre sexy și indecent, tânăra pare mult mai în vârstă decât este în realitate.
Câți ani are Magdalena Keskic
Modelul și-a surprins de curând fanii cu câteva imagini de la petrecerea de ziua sa. “Sweet 20” a scris Magdalena, care pare că ar avea lejer 30 de ani. Îmbrăcată într-o rochie – ceea ce e mult spus! – roz, cu un decolteu exagerat, încălțată cu o pereche de sandale argintii care i se șerpuiesc pe picioare, Magdalena a primit sute de complimente.
Influencerița a pozat și cadourile “prețioase” pe care le-a primit de ziua ei: o mulțime de produse Chanel, Gucci și Victoria’s Secret.
Magdalena care se laudă pe internet că ar fi câștigat titlul Miss Europe Continental în 2021, informație care însă nu se verifică. Anastasia Prodanov este data că și câștigătoare a titlului, anul trecut.
Această ieșeancă are o carieră de succes în online! Cum inspiră zilnic Daniela Macsim mii de oameni
Daniela Macsim are 35 de ani, este absolventă a Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității „Al. I. Cuza” Iași, iar de peste 10 ani activează în mediul online. Femeia a început totul din plăcere, deoarece întotdeauna i-a plăcut să-și transpună pasiunea și creativitatea în spațiul public, folosind diferite materiale. Acum a ajuns să se bucure de ceea ce a reușit să construiască de-a lungul timpului pe rețelele de socializare și să fie inspirația zilnică a femeilor și nu numai.
„Sunt marketing specialist și content creator cu o prezență în online de peste 10 ani. Dacă la început vorbeam și scriam doar despre modă, în timp am adaptat conținutul, acesta focusându-se pe viața unei mame cu doi copii, dar și a femeii care încearcă să nu se piardă în spatele acestui rol”, declară pentru reporterii BZI Daniela Macsim.
Daniela Macsim este apreciată de internauți și a reușit să-și păstreze o comunitate activă încă de la începuturile sale în online. Mai mult decât atât, aceasta este modelul femeii de succes pentru comunitatea pe care a reușit să o creeze pe paginile sale.
Ce sunt sunt influencerii și care este rolul lor
Explozia internetului și ascensiunea social media au adus în viața noastră „vedete”, pe care marketologii i-au numit influenceri. Cine sunt aceștia? Lideri sau formatori de opinie care pot fi celebrități, profesioniști în diverse domenii ori creatori de conținut (bloggeri, vloggeri sau instagrammeri) care, prin activitatea și prin atitudinea lor, pot influența gândirea, comportamentul, deciziile audienței și pot inspira la acțiune comunitatea pe care au creat-o.
Canalele de comunicare utilizate de influenceri sunt paginile de Facebook, conturile de Instagram, Snapchat, canalele de Youtube sau blogurile personale.
Diferența dintre un simplu utilizator de social media și un influencer este că cel din urmă, datorită conținutului distribuit constant, și-a creat o comunitate stabilă de urmăritori și a dobândit puterea să influențeze anumite decizii ale acestora. Video-urile influencerilor sunt virale, au mii de distribuiri, comentarii și like-uri.
Dacă ți s-a întâmplat să aștepți cu sufletul la gură următorul video al vreunui personaj pe care-l urmărești pe social media, să știi că faci parte din comunitatea unui influencer.