Casa de Asigurări de Sănătate Iași face angajări, în perioada următoare, pentru trei posturi importante, anume consilier achiziții publice, consilier clasa I și consilier juridic.
Casa de Asigurări de Sănătate Iași face angajări! Ce condiții trebuie să îndeplinească participanții la concurs
Casa de Asigurări de Sănătate Iași organizează concurs, în data de 3 aprilie 2024, pentru angajarea pe trei funcții publice de execuție vacante din cadrul instituției. În perioada următoare, CAS Iași vrea să angajeze un consilier achiziții grad profesional superior, un consilier grad profesional principal în cadrul Compartimentului de Acorduri/formulare europene și un consilier juridic grad profesional principal în cadrul Biroului Juridic, Contencios Administrativ, Resurse Umane, Salarizare și Evaluare Personal. Persoanele care își doresc să ocupe unul dintre cele 3 posturi vacante pot să-și depună dosarele de concurs până cel târziu în data de 20 martie 2024. Acestea se pot transmite în orice mod: personal, prin intermediul unui serviciu de curierat sau electronic.
De asemenea, documentele se depun în copie, cu obligația prezentării originalelor secretarului comisiei de concurs cel târziu la data susținerii probei interviului. Candidații trebuie să prezinte și un aviz psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii. Persoanele care își doresc să ocupe funcția de consilier achiziții publice clasa I grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Achiziții Publice, trebuie să fie absolvente de studii universitare de licenţă, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe sociale, ramura științe administrative/ științe economice, să aibă minim 7 ani de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Persoanele care își doresc să candideze la concurs pentru ocuparea funcției de consilier clasa I grad profesional principal, în cadrul Compartimentul Acorduri/Regulamente europene, Formulare europene, trebuie să dețină studii universitare de licenţă, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe sociale, ramura științe economice sau științe juridice și să aibă minim 5 ani de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în timp ce persoanele care vizează postul de consilier juridic clasa I grad profesional principal, în cadrul Biroului Juridic, Contencios Administrativ, Resurse Umane, Salarizare și Evaluare Personal, trebuie să știe că trebuie să fie absolvente de studii universitare de licenţă, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe sociale, ramura științe juridice și să aibă minim 5 ani de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Ce documente trebuie să cuprindă dosarele de concurs
Persoanele care își doresc să candideze pentru una dintre funcțiile vacante în cadrul CAS Iași trebuie să depună un formular de înscriere, curriculum vitae, modelul european, copie după cartea de identitate, precum și copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere.
De asemenea, candidații trebuie să includă în dosarul de concurs și copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz, copii ale diplomelor de studii sau echivalente, ale certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice – cunoștințe operare, utilizarea computerului și organizarea fișierelor – MS Windows, nivel mediu, dar și copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată, cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie, de către medicul de familie al candidatului, precum şi avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale.
Totodată, dosarul de concurs trebuie să cuprindă și cazierul judiciar, declaraţie pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică și declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.