Prima pagină » Local » Carne împuțită de la magazin! Mai multe persoane se plâng de calitatea deplorabilă a produselor din carmangeria Sagrod

Carne împuțită de la magazin! Mai multe persoane se plâng de calitatea deplorabilă a produselor din carmangeria Sagrod

23 mart. 2022, 02:00,
Andreea Andrei în Local

Mai mulți locuitori din comuna ieșeană Tomești se plâng de faptul că au cumpărat carne împuțită de la magazin. Majoritatea persoanelor au descoperit abia acasă calitatea produselor cumpărate de la Sagrod

În incinta unui supermarket din Tomești este una dintre carmangeriile brandului Sagrod. Mai mulți locuitori ai comunei s-au plâns în mediul online de calitatea produselor cumpărate. Mulți dintre ei susțin că au achiziționat carne împuțită de la magazin și că au văzut abia acasă calitatea produselor.

Pe tema plângerilor către instituțiile de stat sau returnarea produsului, mulți aleg să nu acționeze considerând că e prea târziu sau că suma de bani pierdută nu este prea mare.

Carne împuțită de la magazin, care te trimite direct la spital!

Pe un grup de pe un site de socializare în care se află locuitorii din zona Tomești mai multe persoane acuză carmangeria Sagrod că ar servi clienților produse ce au miros înțepător.

Cătălin a cumpărat niște cârnați duminică, 20 martie 2022, iar când a ajuns acasă cu toate cumpărăturile și a dorit să gătească preparatele din carne a descoperit că acestea au un miros neplăcut și înțepător.

”Duminică, în jurul orei 11:00, am luat pentru a doua dată cârnați de la carmangeria din incinta supermarket-ului. Produsele sunt vrac, nu vezi termen de valabilitate sau poate nu l-am văzut eu. Oricum, ți le servesc la vrac, le vezi cum le ia din vitrină și le pune în pungă. Am ținut produsele în frigider până să mă apuc de gătit. Dacă vedeam cum miros, îi dădeam de cap vânzătoarei. Trebuie tras un semnal de alarmă”, a declarat pentru reporterii BZI Cătălin O., un client al carmangeriei.

Cătălin este tipul de client care nu s-a întors la magazin pentru a returna produsele, acesta considerând că nu este o pagubă suma de 15 lei, dar este revoltat, deoarece ar fi a doua oară când pățește acest lucru.

Revoltă în mediul online

În mediul online, clienții cunosc brandul Sagrod sub numele de ”Carmangeria Darabani”, deoarece unele dintre produse au această marcă pentru a semnifica produsele ”făcute în casă”.

Printre comentariile din online, alți clienți susțin că de nenumărate ori au primit produse cu miros înțepător sau chiar de-a dreptul alterate. Din cele scrise pe pagina de socializare nimeni nu a sesizat autoritățile statului cu privire la situația ce pare că perpetuă în comuna Tomești.

Administratorul carmangeriei, Ionuț Chișcă, recunoaște că ar fi existat două persoane ce au sesizat această speță, dar nu consideră că este o problemă. De asemenea, acesta susține că în ultimele 3 luni au fost numeroase controale din partea autorităților și că acestea continuă din pricina unei persoane care face sistematic sesizări.

”Noi am avut inclusiv controale de la protecția consumatorului. Există cineva acolo care tot depune reclamații. Ideea este că noi am avut discuții cu o persoană sau două în decursul anului acesta, una dintre ele știu că a încărcat (n.r.-postat) pe Facebook și atât. Magazinul este deschis. Recomand oricui să vină să încerce produsele noastre” , a răspuns Ionuț Chișcă în legătură cu acuzațiile legate de comercializarea cărnii împuțite de la magazinul Sagrod din Tomești.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`