Beyonce a fost creativă și a avut în minte și factorul senzualitate atunci când și-a ales costumele de Halloween în 2024. Soția lui Jay-Z i-a adus un omagiu lui Prince și celebrului său „Purple Rain” de Halloween.
Artista de 43 de ani s-a transformat în legendarul muzician, precum și în Apollonia, actrița și cântăreața care a jucat alături de Prince în musicalul rock din 1984, „Purple Rain”, numit la fel precum cunoscutul lui hit. Beyonce, cu o perucă brunetă, a purtat celebra haină și cizmele violet ale lui Prince, în timp ce ținea o chitară în aceeași culoare.
Factorul senzualitate
De asemenea, a întruchipat-o și pe Apollonia. Aici a intervenit factorul senzualitate. În cizme mov peste genunchi, un body decoltat din dantelă și un blazer asimetric, Beyonce s-a arătat îndrăzneață. Într-una din imagini a pozat chiar topless, cu bustul acoperit doar cu mâinile înmănușate.
„Purple Nasty”, a scris ea în dreptul imaginilor care au fost pe placul fanilor ei. Aceștia au comentat degrabă și au sugerat chiar că artista a lăsat indicii cu privire la tema viitorului ei album, ultimul dintr-o trilogie atent plănuită, în care primele două au fost „Renaissance” și „Cowboy Carter”.
Beyonce nu s-a oprit aici cu costumațiile de Halloween, ci a întruchipat-o și pe Betty Davis, câțntăreață, compozitoare și model. Unul dintre albumele ei s-a numit „Nasty Gal”, așa că referința „Purple Nasty” din descrierea lui Beyonce face referire și la Betty, nu numai la Prince.
Pentru această transformare, a îmbrăcat un body cu animal print zebră, generos decoltat, și a pozat pe o motocicletă.
Și-a lansat un brand de whisky
Beyonce a intrat în lumea afacerilor cu băuturi. Aceasta a dat o petrecere în Paris pentru noul ei brand de whisky. Artista a fost cea care a furat toate privirile.
În sclipirile Parisului luminat de becurile de la Tour Eiffel, Beyonce a strălucit în camera ei de hotel și la cina dată în cinstea noii aventuri antreprenoriale.
Solista câștigătoare a 32 de premii Grammy a pozat printre sticle și pahare cu băutura pe care spune că o avea în plan de ani întregi și care reprezintă un omagiu adus statului ei natal, Texas, și familiei sale. Nu a lăsat nimic la voia întâmplării și chiar și manichiura a fost decorată cu logo-ul brandului.