Prima pagină » International » Bătaie la bordul unui avion, în timpul zborului. Cei doi piloţi au început să se îmbrâncească şi lovească

Bătaie la bordul unui avion, în timpul zborului. Cei doi piloţi au început să se îmbrâncească şi lovească

29 aug. 2022, 12:01,
în International

Incident reprobabil pentru o companie aeriană. În luna iunie a acestui an s-a produs o bătaie la bordul unui avion Air France, chiar în timpul zborului. Cei doi piloţi au început să se îmbrâncească şi chiar să se lovească.

Se pare că cei doi angajaţi nu au ţinut cont că în aeronavă se aflau zeci de cetăţeni.

Bătaie la bordul unui avion Air France. Cei doi piloţi au fost despărţit de un însoţitor de bord

Doi piloţi Air France au fost suspendaţi din activitate, după ce în luna iunie s-au luat la bătaie chiar în cabina de pilotaj, în timpului unui zbor pe ruta Geneva – Paris. Din fericire, aeronava a ajuns în siguranţă la destinaţie, conform unui oficial al companiei aeriene, citat de The Guardian.

Însă, o tragedie putea avea loc dacă un însoţitor de bord nu îi despărţea. Piloţi au început să se îmbrâncească, să se lovească şi să-şi adreseze cuvinte grele.

Publicația elvețiană „La Tribune” a menţionat faptul că pilotul și copilotul au avut o dispută, la scurt timp după decolare, apoi au început să se îmbrâncească și să se lovească. Echipajul de zbor a intervenit pentru a-i despăți, iar un însoțitor de zbor a stat cu ei în cabină până la aterizare, pentru a îi supraveghea, conform publicației.

De la ce a pornit ceartă între cei doi piloţi

Detalii privind bătaia din cabina de pilotaj au apărut după ce agenția de investigație aeriană a Franței, BEA, a emis zilele trecute un raport în care spunea că unor piloți Air France le lipsește rigoarea în respectarea procedurilor în timpul incidentelor de siguranță.

Documentul s-a concentrat pe o scurgere de combustibil în timpul unui zbor Air France de la Brazzaville, Republica Congo, la Paris, în luna decembrie a anului 2020, când piloții au redirecționat aeronavă, dar nu au scăzut puterea motorului și nici nu au aterizat cât mai rapid posibil, așa cum impune procedura în caz de scurgeri de combustibili.

Aparatul de zbor a aterizat în siguranță în Ciad, dar raportul BEA a avertizat că motorul ar fi putut lua foc. De asemenea, în raport au mai fost menționate alte trei cazuri similare petrecute între anii 2017 și 2022.

După apariția raportului, Air France a ţinut să menţioneze că efectuează un audit de siguranță. Compania aeriană s-a angajat să urmeze recomandările BEA, care includ posibilitatea că piloții să-și studieze zborurile și manuale de instruire mai stricte în ceea ce priveşte respectarea procedurilor.

În aceeaşi ordine de idei, Air France a precizat faptul că are zilnic mii de zboruri, dar raportul a menționat doar patru astfel de incidente de siguranță.

Sindicatul piloților Air France a insistat că securitatea este primordială pentru toți piloții și a apărat acțiunile piloților în situații de urgență.

BEA a investigat, totodată, un incident din aprilie, care a implicat un zbor Air France care a decolat de pe aeroportul JFK din New York și care a avut probleme de control al zborului la apropierea de aterizare, la Paris.

Alţi doi piloţi suspendaţi pentru că au permis unei tinere să facă poze în cabină

Vă aducem aminte faptul că în urmă cu câţiva ani, alţi doi piloţi au fost suspendaţi, în urma unui scandal monstru stârnit de o serie de fotografii publicate pe internet de o tânără actriţă şi fotomodel. Se pare că cei doi, care lucrau pentru compania Vietnam Airlines au fost amendaţi şi chiar suspendaţi pentru o perioadă din funcţie pentru că i-au permis tinerei Ly Nha Ky să stea pe scaunul copilotului şi să facă poze în cabină, în timpul unui zbor de la Hong Kong la Hanoi.

Scandalul a pornit atunci când imaginile au ajuns pe internet şi apoi publicate de o agenţie de presa din Vietnam.

Cazuri similare pentru cel al bătăii la bordul unui avion în timpul zborului s-au mai înregistrat la Air France.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`