@ Un cunoscut magazin care se vrea de lux, care ofera articole vestimentare la preturi nejustificate, a reusit sa se faca de ras in fata clientilor @ Produsul vandut unui iesean s-a deteriorat la doar cateva zile de la data cumpararii, iar in momentul in care acesta a dorit sa-l inlocuiasca, reprezentantii magazinului l-au refuzat, facandu-i o oferta de-a dreptul rusinoasa pentru pretentiile unui asemenea magazin @ Abia dupa ce a reclamat cazul la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor, reprezentantii magazinului IL PASSO au acceptat sa discute cu clientul pagubit, iar la mai bine de o luna de la neplacutul incident, ieseanul a ramas cu o pereche de pantofi rupti si cu banii pierduti
Un cunoscut magazin din Iasi, care vinde articole vestimentare de lux, si-a pus clientii in cap, dupa o serie de intamplari jenante pentru pretentiile si preturile practicate aici. Este vorba despre magazinul de incaltaminte IL PASSO, care are reprezentante in mai multe centre comerciale din Iasi si din Romania. Se pare ca, mai multi clienti care au achizitionat in ultima vreme articole vestimentare din celebrul magazin s-au trezit ca acestea s-au deteriorat la doar cateva zile dupa ce au fost folosite. Acesta este si cazul unui barbat din Iasi, care a cumparat o pereche de pantofi din magazinul IL PASSO, cu suma de 650 lei si care, dupa ce a purtat perechea de incaltaminte de doua ori, la doar o saptamana de la data cumpararii, s-a trezit cu talpile pantofilor dezlipite.
„Am cumparat o pereche de pantofi de la IL PASSO, pentru care am platit suma de 650 lei. Dupa sapte zile de la data cumpararii, timp in care i-am purtat doar de doua ori, s-a desprins tocul de la pantofi. Bonul a fost eliberat pe data de 1.10.2016, iar pe data de 8.10.2016 am mers la ei, sa rezolv problema. Cand am fost sa discut cu cei de la magazin am fost tratat ca un hot, un infractor. Am fost tratat cu multa nesimtire si aroganta, desi am am achitat o suma consistenta pentru acei pantofi. Atunci m-am trezit ca cei de la IL PASSO mi-au facut un Proces Verbal ca vor repara pantofii, adica vor lipi tocul. Le-am spus ca eu nu doresc sa se repare pantofii, pentru ca aveau o problema de fabricatie si am solicitat sa mi-i inlocuiasca cu alta pereche. Chiar am si scris in Procesul Verbal faptul ca doresc inlocuire si nu reparare, mai ales ca pantofii s-au stricat inca de la a doua purtarePana la urma ce pretentii sa ai de la acest magazin”, a povestit Ionut P., client pagubit al magazinului IL PASSO.
„Nu isi respecta clientii si nici legea privitoare la vânzarea produselor”
Solicitarea lasata la magazinul
IL PASSO din Iasi nu a avut niciun raspuns pentru clientul respectiv, timp indelungat. Satul sa astepte o reactie din partea reprezentantilor magazinului, dupa aproape o luna de la depunerea sesizarii, Ionut P. a mers din nou sa discute cu cei de la
IL PASSO despre aceasta situatie.
„Pentru ca cei de la IL PASSO nu mai dadeau niciun semn, in data de 5.11.2016 am fost din nou la ei, fara sa ma cheme. Atunci au insistat iarasi ca pantofii vor fi reparati, iar eu am spus ca solicit totusi o inlocuire, mai ales ca legea prevede ca vanzatorii sunt obligati sa preschimbe, la cererea cumparatorului, produsele cumparate intr-un termen de 15 zile. Ei nu au vrut sa discute initial cu mine, abia dupa ce am facut o reclamatie la OPC am reusit sa iau legatura cu reprezentantii lor. Pe data de 11.11.2016 am mers iarasi la ei si mi-au spus ca nu au acceptat inlocuirea produsului. Am asteptat o luna de zile pentru o pereche de pantofi stricati, nu au acceptat nici schimbarea produsului, nici restituirea banilor. Este un abuz din partea lor, nu isi respecta clientii si nici legea privitoare la vânzarea produselor”, a mai povestit Ionut P.
Clientii pagubiti, tinuti pe drumuri
Legea 449/2003, privind vânzarea produselor si garantiilor asociate acestora, a fost schimbata de Guvern, prin ordonanta de urgenta, in sensul obligarii fiecarui vânzator sa acorde un termen de preschimbare a produsului intr-un termen mediu de 15 zile calendaristice, in functie de vanzator.
Ieseanul care s-a ales cu o pereche de pantofi stricati pentru care a platit 650 lei este hotarat chiar sa dea in judecata magazinul respectiv, pentru situatia in care a fost pus.
„Voi face plangere la institutiile abilitate, sa ia masuri in astfel de situatii, si sunt hotarat chiar sa deschid un proces civil pentru abuzurile facute de catre cei de la IL PASSO. Nu este normal ce se intampla. Daca legea iti da posibilitatea returnarii produselor dupa un termen de macar 15 zile, ei de ce nu se supun, mai ales in conditiile in care vand produse cu defecte? Din punctul meu de vedere, este o inselatorie grosolana. Au preturi destul de ridicate si au coborat la un asemenea nivel, incat se fac de ras prin faptul ca vor sa lipeasca o pereche de pantofi noi, care s-au dezlipit, si tin clientii pagubiti pe drumuri, fara sa le accepte inlocuirea produsului cumparat”, a mai spus ieseanul.
Reteaua de magazine cu incaltaminte
IL PASSO este patronata de ieseanul
Petru Chiriac, in varsta de 44 de ani. Acesta detine un lant de 20 magazine, in mai multe zone ale tarii. Desi pretinde a fi un mare om de afaceri, acesta isi inseala clientii prin astfel de artificii total ilegale. Reprezentantii magazinului
IL PASSO din Iasi au refuzat sa dea prea multe detalii despre situatia jenanta in care au intrat.
„Stim de cazul respectiv, domnul a depus o sesizare si la OPC. Dumnealui a primit tot ce trebuia din partea noastra, nu avem ce sa va spunem mai mult de atat”, au spus reprezentantii magazinului IL PASSO din Iasi.
Daca aveti reclamatii referitor la acesta firma controversata, asteptam povestea dumneavoastra pe stiri@bzi.ro.
Buna seara! O experienta de 2 lei cu personalul Il Passo, dupa o perioada in care am fost clientul lor. Am achizitionat online o pereche de balerini negri in data de 11.05.2022. Din pacate, i-am purtat abia in data de 01.06.2022, zi in care am constatat faptul ca vopseaua neagra din balerini se scurge pe picior….imposibil de purtat, impodibil sa te descalti pe undeva….
As vrea sa va impartasesc raspunsul primit din partea IL Passo ( operat de Pestos SRL), dupa ce am solicitat o solutie la situatia cu care ma confrunt.
Gasiti mai jos un raspuns care depaseste orice imaginatie: “Deoarece captuseala produsului nu a fost tratată chimic pentru fixarea pigmentului, exista riscul transferului culorii pe ciorap. Se recomanda folosirea ciorapilor asortati sau de culoare inchisa..
Acesta nu reprezinta un defect de fabricatie si de aceea nu constituie motiv de reclamație.
Mulțumim!“
In urma acestui raspuns, am facut o sesizare si catre Protectia Consumatorului.
Sper ca cei de la Protectia consumatorului sa gaseasca o varianta de a sanctiona astfel de firme.
Bună ziua,
De 1 an de zile duc o lupta cu cei de la Îl Passo București.
Am achiziționat o pereche de saboti , iar după aproximativ 3, 4 purtări s au rupt.
Am facut sesizare pe mail, nici măcar bunul simt sa mi răspundă nu au avut pana nu am sunat la numărul pentru comenzi online spunandu mi ca nu au personal.
La telefon mi a sugerat sa merg cu ei în magazin.
M am dus, I am lăsat la garanție, eu cerând alt produs sau banii înapoi.
Nu mai aveau la vânzare produsul iar banii nu au vrut sa mii dea, dandu mi un gift card.
Nu am vrut acel gift card deoarece ești nevoit sa cumperi tot de la ei.
Am făcut reclamație la ANPC și surpriza , răspunsul venind după 2 luni și fiind reclamație neîntemeiată.
Am schimbat pana la urma produsul cu altceva, dând și o diferență de bani și ce credeți, și acest produs s a rupt de tot atâtea ori de cât l am schimbat, adică 2 ori.
Suma este de 700 lei, asa ca mai bine cumpărăm din piață decât de la marele retailer IL PASSO.
Bună ziua si eu am pățit la fel ,am cumpărat o pereche de bocanci si într-o săptămână sau dezlipit ,am dat 500 de ron,și am mers să mi schimbe dar au spus ca nu se poate decât reparație ,ok zic ,atunci reparat ,după 10 zile de așteptare,primesc telefon să merg să I ridic că sunt gata,dar ce să vedeți,ziceai că i am lipit eu ,care nu mă pricep.Am refuzat să îi iau și iar stai si așteaptă încă mult timp ,până decid ei ce să facă și într-un final mă cheamă și imi dă două carduri ,ca intr un an de zile să cumpăr ceva de la ei pe banii aceia ,mai am un pic și fac anul și nu am ce să cumpăr.Nu este normal să mă oblige să cumpăr de la ei și nici să primesc cardurile acelea ,trebuia să-mi restituie banii, să pot cumpăra din alta parte ,nici decum de la ei.
Bună ziua si eu am pățit la fel ,am cumpărat o pereche de bocanci si într-o săptămână sau dezlipit ,am dat 500 de ron,și am mers să mi schimbe dar au spus ca nu se poate decât reparație ,ok zic ,atunci reparat ,după 10 zile de așteptare,primesc telefon să merg să I ridic că sunt gata,dar ce să vedeți,ziceai că i am lipit eu ,care nu mă pricep.Am refuzat să îi iau și iar stai si așteaptă încă mult timp ,până decid ei ce să facă și într-un final mă cheamă și imi dă două carduri ,ca intr un an de zile să cumpăr ceva de la ei pe banii aceia ,mai am un pic și fac anul și nu am ce să cumpăr.Nu este normal să mă oblige să cumpăr de la ei și nici să primesc cardurile acelea ,trebuia să-mi restituie banii, să pot cumpăra din alta parte ,nici decum de la ei.
Aceeași practica și in 2023, posibil au la vânzare replici, sau probleme cu depozitarea, observ ca nu sunt un caz singular, totuși am ajuns la 4 purtări, totuși in urma reclamațiilor au îmbunătățit calitatea, sau rupt după 4 purtări
Aceeași problemă o am și eu. In aprilie 2023 am cumpărat o perche de pantofi sport(550 lei) și după 2 luni am văzut că ambele tălpi sunt dezlipite. Am mers la magazinul Il Passo din Afi Cotroceni de unde i- am cumpărat, pentru a solicita lămuriri cu privire la talpile pantofilor, moment în care vânzătoarea de acolo a întocmit un proces verbal cu privire la cele reclamate, eu solicitând restituirea contravalorii acestora și că nu doresc nici inlocuirea nici lipirea acestui produs, calitatea fiind îndoielnică. După câteva zile au analizat ei și au ajuns la concluzia că nu se poate să-mi restituie banii și dacă vreau să-i lipească. Un magazin cu produse de foarte slabă calitate pe care nu-l recomand nimănui! Urmează să mă adresez ANPC pentru a sesiza aceste probleme.
Am cumparat o pereche de sandale cu toc cu pietre iar dupa un eveniment mi-au zburat 3 de pe ei si sigla “IP” de pe talpa… dezamagitor.. dai 600 lei… si nu tin decat 7 ore.. cum as mai putea sa ii port cu pietre lipsa…
Si eu ma confrunt cu ceva si mai grav la magazinul il passi!
Au o promotie inline acum ca ofera 5% discount la plata cu cardul!
Greseala , mare greseala – am
platit cu cardul!
Ce credeti – nici pana acum nu am primit toti pantofii desi au trecut aproape 2 saptamani. Nimeni nu raspunde la telefon si nici pe e mail desi le am scris deja de 2 ori referitor la aceasta!
Sfatul meu este sa NU platiti cu cardul sub nici o culoare la ei pe website! Maine daca nu zic nica o sa demarez reclamatia la protectia consumatorului!