Prima pagină » Titlurile zilei » Bătaie de joc marca Fan Courier! Client din Iași, purtat pe drumuri și obligat să facă munca curierilor pe propria cheltuială
Bătaie de joc marca Fan Courier! Client din Iași, purtat pe drumuri și obligat să facă munca curierilor pe propria cheltuială

Bătaie de joc marca Fan Courier! Client din Iași, purtat pe drumuri și obligat să facă munca curierilor pe propria cheltuială

14 ian. 2020, 04:00,
Vlad Alexa în Titlurile zilei

Pe măsură ce au crescut cumpărăturile din mediul virtual, cea mai mare firmă de curierat rapid din țară este asaltată cu reclamații din partea clienților. În vreme ce multe colete ajung cu întârziere sau deteriorate, unele sunt pur și simplu rătăcite pe trasee. O ieșeancă a fost purtată pe drumuri în căutarea unor colete rătăcite de Fan Courier și în cele din urmă a fost obligată să facă munca în locul curierilor pe care i-a plătit pentru a livra coletele la adresa solicitată

Cumpărăturile din mediul virtual tind să depășească încetul cu încetul volumul cumpărăturilor din magazinele fizice, iar asta înseamnă o explozie în afaceri inclusiv pentru firmele de curierat. În ultima perioadă, cea mai mare societate de curierat rapid din România este asaltată cu reclamații din partea clienților. De la întârzieri și colete deteriorate livrate către destinatar, până la colete rătăcite pur și simplu, acestea sunt problemele cu care se confruntă clienții. Acesta este și cazul unei cliente din județul Iași, care a apelat la serviciile Fan Courier pentru livrarea unor produse cumpărate online. Făcută la sfârșitul anului trecut, mai precis în luna noiembrie, comanda nu numai că a întârziat să apară, dar a fost rătăcită pe traseu.

„Am facut o comandă de Black Friday, vineri, 15 noiembrie, la eMag. Trebuia să primesc trei pachete de luni. Ghinion, am ales Fan Courier, dar nu îl voi mai alege vreodată. Am aflat luni, 18 noiembrie, că din cele trei pachete, se pare că două au ajuns duminică, 17 noiembrie. Al treilea pachet a ajuns luni și mi-a fost înmânat de curier, care mi-a spus și de celelalte două, pentru care mă apelase duminică. Când l-am întrebat de ce nu le-a adus luni pe toate, mi-a spus că trebuie să mă deplasez eu la sediul Fan Courier din Iași, să mi le iau singură. La ce am mai plătit transportul? „, reclamă ieșeanca Anca Lupu.

Mesaje și solicitări ignorate de curieri

Au urmat o serie de mesaje trimise pe pagina de Facebook a Fan Courier, însă ieșeanca a fost blocată. Pe lângă cutia de pantofi și coletul sub formă de plic rătăcite, aceasta a făcut ulterior și alte comenzi care urmau să fie livrate la domiciliul personal. Pentru a fi sigură că va primi și cele două colete neprimite încă, aceasta a apelat la angajații Fan Courier și a solicitat livrarea simultană a tuturor pachetelor.

„Degeaba i-am dat SMS să mi le aducă și pe celelalte, degeaba l-am sunat, nu m-a băgat în seamă. Pachetele sunt mici și foarte mici. Am scris pe Facebook celor de la Fan Courier, dar au șters comentariile și mi-au blocat posibilitatea de a face altele. Văzând nesimțirea, am sunat la eMag și le-am povestit. Mi-au spus că trimit la rândul lor un mesaj către Fan Courier Iași, ca să se facă livrarea. Apoi am sunat la relații cu clienții la Fan Courier. Am explicat din nou, acolo, toată povestea”, a mai spus Anca Lupu.

Promisiuni nerespectate de firma de curierat

Mai mult, ieșeanca le-a spus curierilor faptul că mai așteaptă încă un pachet, iar când va ajunge și acesta, să vină curierul cu toate pachetele.

„Mi s-a spus că da, nicio problemă, le va aduce și nu vor face retur la pachetele care încă nu au fost livrate. Am fost sunată dacă pot coborî cu banii, jos la mașină, să achit rambursul la acest ultim pachet primit de la o altă firmă decât eMag. I-am spus că nu sunt acasă și că trebuie să urce la apartament, că va primi banii. L-am întrebat dacă mi-a adus și celelalte două pachete. Mi-a spus din nou că trebuie să merg eu personal să le ridic de la sediu. De aia am plătit transportul, nu? I-am spus că am făcut plângere pentru că nu mi le-a adus”, mai reclamă ieșeanca.

Deși noul colet a venit prin aceeași firmă, cele vechi nu au mai fost livrate.

A pierdut și pachetele, și banii în trecut

Având și alte experiențe negative cu cei de la Fan Courier în care a pierdut și coletele, și banii, aceasta a făcut o reclamație oficială. În cele din urmă a fost făcută o sesizare pentru colete dispărute care are numărul de înregistrare BPT 4383/ 22.11.2019. După aproape două săptămâni, ieșeanca și-a luat inima în dinți și a mers personal în căutarea coletelor.

„Eu am mai avut de două ori experiențe neplăcute cu Fan Courier acum vreo doi ani. Am plătit în avans marfa și nu am fost anunțată că a sosit pachetul, n-a venit curierul și s-a făcut retur. Eu tot așteptam pachetele și am rămas și fără pachete, și fără bani. M-am dus să-mi iau cutiile tocmai la sediul lor din Zona Industrială. M-a dus eu, pe banii și timpul meu, după ce am vorbit cu nenumărați oameni, care își bagă picioarele pentru un salariu minim pe economie”, a mai spus nemulțumită Anca Lupu.

Ajunsă la sediul Fan Courier din Calea Chișinăului, clienta a solicitat să vorbească cu un manager, însă a primit o foaie de reclamații pentru colete pierdute. Contactați pentru a oferi un punct de vedere referitor la această situație, reprezentanții Fan Courier au solicitat informații despre reclamație, însă nu au oferit un punct de vedere până la închiderea ediției.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`