Prima pagină » Local » Bătaia de joc de la magazinul „Pure Electric” din Iași continuă! Un client a cumpărat un ATV care stă numai în service. Patronul: „Dau banii înapoi” – FOTO

Bătaia de joc de la magazinul „Pure Electric” din Iași continuă! Un client a cumpărat un ATV care stă numai în service. Patronul: „Dau banii înapoi” – FOTO

19 aug. 2022, 02:00, 1 ,
Ciprian Boaru, în Local

Un client care a cumpărat un ATV de la magazinul „Pure Electric” nu se poate bucura de achiziție. A prezentat defecțiuni, iar de fiecare dată când a fost returnat din service situația a rămas neschimbată. Patronul magazinul s-a săturat de reclamațiile clientului

Bărbatul din comuna Voinești, județul Iași, care a cumpărat un ATV de la magazinul „Pure Electric”, de pe șoseaua Bucium, nr. 23, a ajuns la capătul răbdării. Ioan Lungu, în vârstă de 49 de ani, a povestit că a cumpărat vehiculul pentru partidele de pescuit la care participă de obicei. În luna ianuarie 2022, a făcut comanda, dar, când ATV-ul FX 200 cc a fost livrat la domiciliu, a constatat că nu este funcțional. De când l-a cumpărat, vehiculul nu a funcționat conform parametrilor menționați în cartea tehnică. A sunat la firmă, iar ATV-ul a fost dus în service, dar nimeni nu a reușit să remedieze defecțiunile. Acest proces s-a repetat de mai multe ori. Vehiculul era dus în service și returnat cu aceleași defecțiuni.

„Eu am fost o perioadă plecat în Germania, s-a ocupat familia. E a cincea oară când se întâmplă. Mi-au spus că îmi dau banii. Eu m-am întors în țară pe 24 iulie. Pe 15 iulie au adus ATV-ul, dar tot cu probleme, nu puteai să urci un deal. Patronul magazinului nu-mi răspunde de pe data de 11 august. ATV-ul este iarăși în service”, a precizat Ion Lungu.

Pentru autovehicul a plătit aproximativ 9.000 de lei, dar nu se poate bucura de achiziție. Problema a ajuns și în atenția comisarilor de la Protecția Consumatorilor. Și compania E-Mag a fost reclamată de clienții nemulțumiți.

Bătaia de joc de la magazinul „Pure Electric” din Iași continuă. Patronul spune că renunță

Contactat de reporterii BZI, Adrian Raicea, administrator la „Pure Electric”, a precizat că ATV-ul este în service, dar problema clientului va fi rezolvată.

„ATV-ul este în service. Trebuie îndeplinită o procedură și dau banii înapoi”, a promis administratorul magazinului.

Rac 74 Impex SRL, din Tulcea, este service-ul care nu a reușit să remedieze defecțiunile. În ceea ce privește societatea din Tulcea, cifra de afaceri din 2021 a fost de 24,9 milioane de lei, cu un profit de 935.333 de lei, datorii de 10,8 milioane de lei și cu un număr de 51 de angajați. La un moment dat, și magazinul Altex din Iași a fost reclamat, după ce a fost comandat un aragaz care ardea cozonacii.

Clienții de la „Popas Păcurari” au reclamat serviciile

La începutul verii, un client al restaurantului „Popas Păcurari” din Iași a formulat acuzații grave la adresa patronilor. În cursul zilei de 10.06.2022, Octavian A. a intrat în restaurant și a comandat coaste de porc cu cartofi. După ce a consumat mai multe bucăți de carne a crezut că îi vine rău. A găsit scame în carne ce semănau cu bucăți din spălătorul de vase. A reclamat situația la Protecția Consumatorilor. Reclamantul a mai povestit că, în jurul orei 12:00, când a cerut nota de plată, după nemulțumirile semnalate, ospătarii au eliberat bonul fiscal doar pentru băuturi.

Afacerea de la „Popas Păcurari” funcționează prin intermediul societății Tomino Company SRL, societate condusă de Maria Cristina Lepădatu și Nicolaie Alexandru Lepădatu.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *