Prima pagină » Eveniment-Social » Au fost suspendate audiențele la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași
Au fost suspendate audiențele la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași

Au fost suspendate audiențele la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași

11 mart. 2020, 14:10,
BZI.ro, în Eveniment-Social

Având în vedere măsurile impuse la nivel național cu privire la prevenirea răspândirii virusului COVID 19 – Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilui Iași ține să facă următoarele precizări, pentru beneficiarii de servicii sociale oferite de către DGASPC Iași:

  1. Programul de lucru al DGASPC Iași cu publicul este de luni până vineri în intervalul orar 10.00-12.00, în perioada 11.03. – 31.03.2020. Orice petiție, solicitare, cerere, sesizare etc. ce nu necesită prezența la sediul DGASPC Iași va fi transmisă prin poștă, fax, sau email la nr. de fax 0232279654 sau la adresa [email protected] .
  2. Suspendarea audiențelor în perioada 11.03 – 31.03.2020. Petițiile, sesizările sau alte solicitări vor fi transmise prin poștă, fax, sau email la nr. de fax 0232279654 sau la adresa [email protected].
  3. Măsuri instituite la Serviciul de Evaluare Complexă Copii/Adulți pentru persoanele cu handicap, referitoare la modalitatea de desfășurare a activității în perioada 11.03. – 31.03.2020
  4. orice petiție sau documente necesare pentru programarea la evaluare sau completarea dosarelor pentru persoanele cu handicap se vor trimite prin fax la nr. 0232/279654 sau email la adresa [email protected] sau [email protected].
  5. informarea familiilor prin intermediul primăriilor de domiciliu că documentele necesare întocmirii anchetelor sociale se vor depune la la primărie, urmând ca acestea să fie scanate și trimise prin email, de către asistentul social la adresele securizate a [email protected] sau [email protected].
  6. pentru programare în vederea evaluării, documentele vor fi transmise prin email [email protected] sau [email protected].
  7. toate cazurile noi, programate la evaluare în perioada 11.03. – 31.03.2020, vor fi reprogramate, telefonic
  8. cazurile vechi, programate la evaluare în perioada 11.03 – 31.03.2020, și care suportă reprogramare, vor fi reprogramate telefonic.
  9. pentru cazurile vechi, programate la evaluare în perioada 11.03. – 31.03.2020 și care nu pot fi reprogramate, documentele vor fi primite prin email de la familie sau SPAS, urmând ca evaluarea să se realizeze doar în baza documentelor de la dosar
  10. hotărârile CPC Iași, certificatele de încadrare în grad de handicap, acordurile, vor fi trimise prin poștă; pentru persoanele încadrate în grad de handicap grav, se vor trimite către primării tabele cu nr. de certificat și de acord în ziua ședinței CPC și, ulterior, scanat/fax certificatul și acordul.
  11. transmiterea facilităților de transport prin poștă (bilete pentru transport interurban, legitimații pentru transportul urban), la domiciliul persoanelor eligibile. Primăriile de domiciliu/ reședință vor centraliza solicitările de pe raza de competență și le vor comunica instituției noastre. Ulterior, angajații DGASPC Iași, le vor transmite, beneficiarilor eligibili,  la domiciliu/reședință, cu confirmare de primire, facilitățile cuvenite.
  12. se vor informa toate primăriile de domiciliu prin adresă în care li se va menţiona să primească cererile de eliberare a biletelor din partea persoanelor cu handicap şi ulterior aceste cereri să fie comunicate DGASPC.
  13. în perioada 11.03.2020 – 22.03.2020 se suspendă eliberarea facilităţilor de transport pentru persoanele cu handicap, la ghișeele DGASPC Iași.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *