Un client Vodafone susține că plătește de aproape doi ani și jumătate un abonament inexistent, fără a primi explicații clare. Deși contractul ar fi trebuit să expire în ianuarie 2024, numărul de telefon apare, în continuare, activ în sistem. După nenumărate încercări de soluționare a problemei, bărbatul a făcut reclamație la ANPC
Un bărbat a plătit, timp de 2 ani, peste 1.500 de lei pentru un abonament de telefonie mobilă inexistent
D.A., un client Vodafone, susține că plătește, din anul 2022, un abonament de telefonie mobilă inexistent. Potrivit acestuia, în octombrie 2022 a fost notificat de Vodafonecu privire la modificările abonamentului său. Bărbatul a sunat la numărul de contact al magazinului Vodafone, solicitând ca numărul să fie închis. Cu toate acestea, facturarea a continuat, iar în ianuarie 2024, când contractul ar fi trebuit să expire, clientul a descoperit că numărul respectiv era, în continuare, activ în sistemul Vodafone.
„În octombrie 2022, am primit un mesaj referitor la modificările abonamentului pe care l-am făcut la magazinul Vodafone de la parterul hotelului Unirea din Iași. Am sunat atunci la ei și au închis acel număr de telefon. Dar și astăzi plătesc acest abonament. În ianuarie 2024 expira contractul. Mergând la ei să văd de ce avantaje mai pot beneficia, am descoperit că, în continuare, este activ acel număr din 2022, când i-am rugat să-l închidă. Precizez că la acel număr nu mai aveam ton din momentul în care am sunat la Vodafone, confirmând neacceptarea mea a ofertei pe care am primit-o de la ei. Managerul de cont, Roxana Trepăduș, a spus că va vedea ce poate face pentru a-mi recupera banii, dar, surpriză, a venit cu următorul răspuns, că singura modalitate este o ofertă cu niște avantaje la abonament, iar dacă nu sunt de acord, să vin cu o cerere de reziliere a numărului. Bineînțeles că nu am acceptat, pentru că această situație însemna să recunosc acel contract care era reziliat unilateral. Deși în ianuarie 2024 expira acel contract și eu venisem cu acea întâmpinare a doua oară, acel contract era nul. În continuare am plătit abonamentul acelui contract. Precizez că mai aveam două numere de telefon pe acel cont și nu puteam renunța la acele două abonamente. Toate întâmpinările și corespondența de la acea vreme cu managerul de cont le am pe e-mail. Între timp, managerul de cont s-a schimbat, acum este Gabriela Musat. Din toamna lui 2024, am insistat mai mult la centrala Vodafone să mi se rezolve situația. La data de 14 ianuarie 2025, am făcut sesizare la ANPC. Aștept rezultatul de la ei, după care voi merge în instanță. Voi da în judecată atât Vodafone, cât și pe cele două managere de cont, pentru abuz în serviciu. Deci, din noiembrie 2022 și până acum, eu plătesc un abonament de telefonie mobilă neexistent. Douăzeci și nouă de luni înmulțit cu 55 de lei. Precizez că nu am nicio restanță de plată”, a declarat D.A., clientul.
Reprezentanții Vodafone au refuzat să ofere declarații referitor la situație
Reprezentanții magazinului Vodafone din Piața Unirii (parter Hotel Unirea) susțin că nu au cunoștință despre această problemă și că managerii de cont menționați de client nu lucrează în unitatea lor.
„A venit la noi în magazin? Numele managerilor menționați nu există în acest magazin. Să revină domnul pentru a discuta cu el. Problema ține strict de el. Dacă a făcut reclamație la ANPC, urmează să o primim. Momentan, nu avem nicio reclamație. Dacă primeam ceva de la ANPC, cu siguranță știam despre ce este vorba”, a spus un reprezentant al magazinului Vodafone.
Rămâne de văzut ce concluzii va trage ANPC și dacă bărbatul care a plătit, timp de doi ani, un abonament Vodafone inexistent își va putea recupera banii.
Actiune in pretentii , plata nedatorata.
Eu nu inteleg cine si-ar face abonament la Vodafone. O statie CB auto are acoperire mai mare decat Vodafone. Pana si Digi are acoperire mai buna.
nu stiu de unde apar cazurile astea ca compania X Y sau Z ce ofera servii de cablu tv, internet, telefonie fixa sau mobila sa nu-ti inchida la cerere contractul!
eu de exemplu m-am mutat de la dresa iar la DIGI chiar daca eram in perioada contractuala la NET m-am dus frumos la ei le-am explicat situatia ca ma mut, am venit cu decodorul si mi-am inchis abonamentul. am platit vreo 60 si ceva de lei abonamentul pe luna urmatoare si nu stiu ce cheltuieli mentenanta. pac-pac.
Roxana Trepăduș 🤣🤣🤣🤣
Doamna Trepadus , râdeți, dar nu ve-ți mai râde mult!!!sunteți complice, știți bine ca sunteți vinovată.
Doamna Trepadus , râdeți, dar nu ve-ți mai râde mult!!!sunteți complice, știți bine ca sunteți vinovată.
Radea de numele Trepadus si spunea ca este un nume predestinat. Nu radea de situatia din articol. 😘😜