Prima pagină » Titlurile zilei » Atenție ce semnați! Un ieșean a plătit degeaba, timp de 2 ani, un abonament la Vodafone. În zadar a încercat clientul să rezilieze contractul

Atenție ce semnați! Un ieșean a plătit degeaba, timp de 2 ani, un abonament la Vodafone. În zadar a încercat clientul să rezilieze contractul

22 mart. 2025, 02:00, 8 ,
Marinela CHIHAI  în Titlurile zilei

Un client Vodafone susține că plătește de aproape doi ani și jumătate un abonament inexistent, fără a primi explicații clare. Deși contractul ar fi trebuit să expire în ianuarie 2024, numărul de telefon apare, în continuare, activ în sistem. După nenumărate încercări de soluționare a problemei, bărbatul a făcut reclamație la ANPC

Un bărbat a plătit, timp de 2 ani, peste 1.500 de lei pentru un abonament de telefonie mobilă inexistent

D.A., un client Vodafone, susține că plătește, din anul 2022, un abonament de telefonie mobilă inexistent. Potrivit acestuia, în octombrie 2022 a fost notificat de Vodafonecu privire la modificările abonamentului său. Bărbatul a sunat la numărul de contact al magazinului Vodafone, solicitând ca numărul să fie închis. Cu toate acestea, facturarea a continuat, iar în ianuarie 2024, când contractul ar fi trebuit să expire, clientul a descoperit că numărul respectiv era, în continuare, activ în sistemul Vodafone.

„În octombrie 2022, am primit un mesaj referitor la modificările abonamentului pe care l-am făcut la magazinul Vodafone de la parterul hotelului Unirea din Iași. Am sunat atunci la ei și au închis acel număr de telefon. Dar și astăzi plătesc acest abonament. În ianuarie 2024 expira contractul. Mergând la ei să văd de ce avantaje mai pot beneficia, am descoperit că, în continuare, este activ acel număr din 2022, când i-am rugat să-l închidă. Precizez că la acel număr nu mai aveam ton din momentul în care am sunat la Vodafone, confirmând neacceptarea mea a ofertei pe care am primit-o de la ei. Managerul de cont, Roxana Trepăduș, a spus că va vedea ce poate face pentru a-mi recupera banii, dar, surpriză, a venit cu următorul răspuns, că singura modalitate este o ofertă cu niște avantaje la abonament, iar dacă nu sunt de acord, să vin cu o cerere de reziliere a numărului. Bineînțeles că nu am acceptat, pentru că această situație însemna să recunosc acel contract care era reziliat unilateral. Deși în ianuarie 2024 expira acel contract și eu venisem cu acea întâmpinare a doua oară, acel contract era nul. În continuare am plătit abonamentul acelui contract. Precizez că mai aveam două numere de telefon pe acel cont și nu puteam renunța la acele două abonamente. Toate întâmpinările și corespondența de la acea vreme cu managerul de cont le am pe e-mail. Între timp, managerul de cont s-a schimbat, acum este Gabriela Musat. Din toamna lui 2024, am insistat mai mult la centrala Vodafone să mi se rezolve situația. La data de 14 ianuarie 2025, am făcut sesizare la ANPC. Aștept rezultatul de la ei, după care voi merge în instanță. Voi da în judecată atât Vodafone, cât și pe cele două managere de cont, pentru abuz în serviciu. Deci, din noiembrie 2022 și până acum, eu plătesc un abonament de telefonie mobilă neexistent. Douăzeci și nouă de luni înmulțit cu 55 de lei. Precizez că nu am nicio restanță de plată”, a declarat D.A., clientul.

Reprezentanții Vodafone au refuzat să ofere declarații referitor la situație

Reprezentanții magazinului Vodafone din Piața Unirii (parter Hotel Unirea) susțin că nu au cunoștință despre această problemă și că managerii de cont menționați de client nu lucrează în unitatea lor.

„A venit la noi în magazin? Numele managerilor menționați nu există în acest magazin. Să revină domnul pentru a discuta cu el. Problema ține strict de el. Dacă a făcut reclamație la ANPC, urmează să o primim. Momentan, nu avem nicio reclamație. Dacă primeam ceva de la ANPC, cu siguranță știam despre ce este vorba”, a spus un reprezentant al magazinului Vodafone.

Rămâne de văzut ce concluzii va trage ANPC și dacă bărbatul care a plătit, timp de doi ani, un abonament Vodafone inexistent își va putea recupera banii.

Bugetul.ro
Bulgaria, umilință supremă pentru România! Țara noastră a fost exclusă definitiv din programul Visa Waiver, însă vecinii din sud vor avea acces neîngrădit peste Ocean
redactia.ro
Răsturnare de situație. Cine va fi până la urmă premierul României. Nicușor Dan va face anunțul azi
Bugetul.ro
Adio, Parcul IOR din București în actuala formă! Primarul Robert Negoiță vrea să transforme locul de recreere din Sectorul 3 într-o oază modernă
a1.ro
Rezultate BAC 2025. Află primul ce note s-au luat anul acesta. Model de cerere pentru vizualizarea lucrării sau pentru contestație
Playtech.ro
Ce nu trebuie să uiți săptămânal dacă ai vinete în grădină. Așa previi dăunătorii și fructele deformate
observatornews.ro
Afacerea cu care Alina și Alex au dat lovitura. Un clip postat pe TikTok le-a adus mii de comenzi
Playsport.ro
O femeie și fiica ei au strâns 8.000 de sticle, apoi au construit o casă cu 7 camere: „Pentru noi a fost o metodă de supraviețuire”
Evz.ro
De la relaxare la revoltă: turiștii români, tot mai nemulțumiți de sejururile în Bulgaria
realitatea.net
Românii au găsit o nouă metodă de a păcăli aparatele de reciclare. Reușesc să obțină o grămadă de bani cu un singur pahar de plastic
SportpeSurse
EXCLUSIV Imagini devastatoare cu casa părintească a lui Ion Țiriac din Brașov. Locuința a ajuns o dărăpănătură în care colcăie șobolanii. Primarul orașului face declarații tulburătoare despre miliardar: ““Nu l-a interesat niciodată”
Playtech.ro
Ventilația încrucișată nocturnă, varianta rapidă prin care răcoreşti casa fără aerul condiţionat. Ce trebuie să faci exact?
Dailybusiness.ro
E LEGE! Ce trebuie să facă șoferii rămași fără plăcuțe de înmatriculare. Amenzi uriașe pentru cei care nu respectă obligația
RomaniaTV
Adio garanţia de 50 de bani la punctele de reciclare. Românii, campioni în campania SGR
stiriromania.ro
Alex Marcu, sfâșiat de durere lângă sicriul Teodorei. Bărbatul își ia adio de la soție cu râuri de lacrimi
RomaniaTV
Doliu URIAȘ! A MURIT Iliescu în urmă cu puțin timp....România este în STARE DE ȘOC
redactia.ro
Scandal între Nicușor Dan și Ilie Bolojan. De ce nu se înțeleg cei doi și soluția extremă la care se gândește președintele României
ego.ro
Am aflat secretul teribil al soacrei mele, iar acum nu știu ce să fac! Cum aș putea să îi spun soțului așa ceva!?!
Comentarii
  • Actiune in pretentii , plata nedatorata.

  • Eu nu inteleg cine si-ar face abonament la Vodafone. O statie CB auto are acoperire mai mare decat Vodafone. Pana si Digi are acoperire mai buna.

  • nu stiu de unde apar cazurile astea ca compania X Y sau Z ce ofera servii de cablu tv, internet, telefonie fixa sau mobila sa nu-ti inchida la cerere contractul!

    eu de exemplu m-am mutat de la dresa iar la DIGI chiar daca eram in perioada contractuala la NET m-am dus frumos la ei le-am explicat situatia ca ma mut, am venit cu decodorul si mi-am inchis abonamentul. am platit vreo 60 si ceva de lei abonamentul pe luna urmatoare si nu stiu ce cheltuieli mentenanta. pac-pac.

  • Nume predestinat

    Roxana Trepăduș 🤣🤣🤣🤣

    • Doamna Trepadus , râdeți, dar nu ve-ți mai râde mult!!!sunteți complice, știți bine ca sunteți vinovată.

  • Doamna Trepadus , râdeți, dar nu ve-ți mai râde mult!!!sunteți complice, știți bine ca sunteți vinovată.

    • N-ai inteles mesajul

      Radea de numele Trepadus si spunea ca este un nume predestinat. Nu radea de situatia din articol. 😘😜

  • Clientul a plătit consecvent un abonament pentru un serviciu pe care nu l-a primit timp de aproape 2 ani și jumătate. Aceasta reprezintă o încălcare flagrantă a contractului din partea Vodafone. Deși clientul a încercat în mod repetat să rezilieze contractul și să închidă numărul, Vodafone a continuat să îl factureze ilegal. Refuzul reprezentanților magazinului de a recunoaște problema este inacceptabil. Faptul că numărul a rămas activ în sistemul Vodafone chiar și după expirarea contractului în ianuarie 2024 arată o lipsă totală de responsabilitate și transparență din partea Companiei. Acțiunile clientului de a depune o reclamație la ANPC și de a intenționa să dea în judecată Vodafone sunt pe deplin justificate și legale, având în vedere circumstanțele. Vodafone este clar în culpă în această situație. Compania a eșuat în a-și respecta obligațiile contractuale față de client, a demonstrat o lipsă de transparență și de responsabilitate în gestionarea cazului, și a încălcat drepturile consumatorului. Clientul are toate motivele să caute o soluție legală pentru a-și recupera banii și a obține despăgubiri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
21 iunie 2025
21 iunie 2025