Sâmbătă, 29 martie 2025, în intervalul orar 9.00-13.00, în parteneriat cu Școala Gimnazială „Otilia Cazimir” Iași, s-a desfășurat ,la Casa Corpului Didactic „Spiru Haret” Iași, atelierul de lucru „Strategii de predare interactivă în clasa incluzivă”, organizat în cadrul proiectului School EducatioN for Sustainable and Equal Inclusion (SENSEI) – 101103869 – Partnership for Excellence – Erasmus+ Teacher Academies.
Proiectul, coordonat de EuroClio (Țările de Jos), reunește 11 parteneri din 10 țări europene și are ca scop îmbunătățirea competențelor profesorilor în vederea diferențierii și organizării activităților astfel încât experiențele din clasă să devină mai semnificative, motivante și incluzive pentru toți elevii.
Atelierul de lucru, susținut de prof. Cătălina Holic și prof. Alina Popov, s-a adresat cadrelor didactice interesate de dezvoltarea competențelor în utilizarea strategiilor interactive de predare pentru o educație incluzivă.
Ca urmare a participării, cadrele didactice, au dobândit competențe privind:
- tehnici și metode inovatoare pentru o predare interactivă
- strategii de adaptare la diversitatea elevilor din clasă
- schimb de bune practici cu alți profesori implicați în educația incluzivă.
progresisme
Uite cum se toaca banii UE-ului, care sunt de fapt banii tarilor membre, pe utopii progresiste, DEI. Pai ba baetz: Matematica, fizica si chimia nu le are cu incluziunea voastra; ori le banghesti, ori nu, du-te nene la limbi straine, dar si acolo, tre’ sa ai ureche. Asa ca mai bine du-te la lopata, tata! A, nu-ti place munca, ramane curv*reala, ca tot avem cod CAEN 9699 😀