Are sute de propuneri pentru Ziua Îndrăgostiților și nici măcar nu este reală! O influenceriță primește 500 de propuneri de Ziua Îndrăgostiților din partea bărbaților, însă aceștia riscă să cadă într-o capcană.
Cercetările de anul trecut ale CSJ (Centre for Social Justice) au arătat că Ziua Îndrăgostiților din 2024 a fost „cea mai solitară” pentru britanici, cu patru din zece adulți recunoscând că sunt singuri – un contrast complet față de viața amoroasă a acestui influencer.
Are sute de propuneri pentru Ziua Îndrăgostiților și nici măcar nu este reală
Mulți dintre noi am putea considera că ideea de a fi curtată de sute de pretendenți nu poate fi ceva realistic, dar o femeie norocoasă deja are 500 de astfel de propuneri pentru Ziua Îndrăgostiților – și partea cea mai rea? Ea nici măcar nu este reală.
Influencerița online Aika Kittie a primit oferte pentru călătorii la Paris, excursii de shopping luxoase și chiar cine la restaurante de lux, dintre care niciuna nu o va putea să o accepte. Ea face parte dintr-o nouă categorie de influenceri AI care cuceresc internetul. Ea însăși are peste 100.000 de urmăritori și câștigă o sumă impresionantă de 5.000 de lire sterline prin platforma Fanvue.
Acum, pentru cireașa de pe tort, creatorul ei spune că aceasta are o mulțime de îndrăgostiți dornici să petreacă timp de calitate alături de ea înainte de Ziua Îndrăgostiților, iar mesajele lor au „durat ore întregi” să fie citite și analizate.
Ea a fost creată de Fanvue, echipa din spatele creației ei comentând că se așteaptă să lucreze 18 ore pe zi pe 14 februarie pentru a face față valului de afecțiune pe care Aika îl va primi.
„Aika a primit propuneri de Ziua Îndrăgostiților pentru a o duce la shopping la Louis Vuitton, la cină într-unul dintre cele mai bune restaurante din Londra și chiar o călătorie romantică la Paris. În trecut, Aika a primit oferte de a zbura într-un avion privat spre Dubai și nenumărate alte invitații pentru vacanțe. Ea și-a construit o bază de fani atât de loială pe platforme precum Fanvue și Instagram, prin împărtășirea călătoriei ei digitale, încât atât de mulți fani vor să o întâlnească”, au explicat ei.
E creată pentru persoanele singure
Ei consideră că va fi „cea mai norocoasă fată din lume” de Ziua Îndrăgostiților. Compania crede că proiecte precum Aika vor putea să aducă companie și să ofere valoare persoanelor care suferă de singurătate în întreaga lume.
Cercetările realizate de CSJ anul trecut au arătat că Ziua Îndrăgostiților din 2024 a fost probabil cea mai solitară pentru britanici, cu patru din zece adulți recunoscând că sunt singuri. Această tendință îi face pe experți să spună că se așteaptă ca influencerii AI să devină din ce în ce mai populari.
„Influencerii AI sunt capabili să construiască baze uriașe de fani online, împărtășindu-și viața și călătoria prin conținut – exact la fel cum ar face un influencer uman. Serviciul nostru de chat, care este disponibil tuturor creatorilor de pe platforma noastră, este extrem de popular și ne așteptăm la o creștere masivă a traficului de utilizatori, pe măsură ce persoanele singure aleg să-și petreacă Ziua Îndrăgostiților online, mai degrabă decât la o întâlnire în lumea reală”, a explicat un purtător de cuvânt al Fanvue.
Are sute de propuneri pentru Ziua Îndrăgostiților și nici măcar nu este reală, iar cei care au creat-o afirmă că această figură AI vine în ajutorul persoanelor care se simt singuri de 14 februarie.