Apare aplicația pentru salariații și pensionarii din România! Este vorba despre o aplicație digitalizată care va oferi toate răspunsurile la întrebările unei persoane legate de salariu sau de pensie, de contribuțiile la stat și multe altele. Iată când va fi lansată aplicația și ce beneficii oferă.
Apare aplicația pentru salariații și pensionarii din România!
Ministrul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului, Bogdan Ivan, a anunțat că până în luna septembrie va fi gata o nouă aplicație destinată angajaților și pensionarilor din țară. Cetățenii vor obține informații importante despre pensii, suma care s-ar aloca, documentele necesare pentru pensionare, date legate de contribuțiile la stat. Mai mult, românii care au lucrat într-un alt stat membru al UE vor putea să consulte în aplicaţie contribuţia în acel stat.
,,Până în septembrie vom fi gata cu aplicaţia unică şi am încredere în colegii de la Ministerul Muncii că vor putea să digitalizeze integral toate aceste informaţii, ca să putem să le facem funcţionale în aplicaţie (…). În momentul de faţă (…) suntem în faza finală a acestei aplicaţii. În septembrie va fi gata (…). În clipa în care vom avea 99% datele despre tot ce înseamnă vechime în muncă, vom putea să operăm şi acea opţiune din aplicaţia unică a statului, în care oamenii să poată, la modul foarte simplu, direct pe laptop, tabletă sau telefon, să vadă cu cât au contribuit la sistemul de pensii, să vadă cât mai trebuie să contribuie dacă nu au stagiul complet.
Dacă au lucrat într-un alt stat membru al UE, vor putea direct să consulte contribuţia în acel stat, iar Casa de Pensii va putea, prin intermediul aplicaţiei pe care o gestionăm, să obţină toate informaţiile din Germania, Franţa, Spania sau de oriunde altundeva din Uniunea Europeană direct, fără să fie nevoit să poarte corespondenţă, fie să pună omul pe drumuri să meargă până acolo.”, a precizat Bogdan Ivan.
Cum pot obține românii informații despre pensia privată
Românii care nu știu unde le ajung banii de pensie privată pot afla această informație online, cu ajutorul unei aplicații. În cererea online aceștia trebuie să furnizeze prenumele, numele și codul numeric personal. Aplicația a fost lansată în 2016 în urma numeroaselor solicitări primite de la cetățeni, în special de la cei care nu știau la ce fond de pensii private sunt înscriși, după repartizare. ASF transmite că va continua în mod accelerat procesul de digitalizare a activității sale, pe parcursul anului 2025, pentru a veni cu și mai multe soluții în sprijinul consumatorilor de servicii financiare.
Labareala !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da apare haplicația ciorrrrrdelistă a căcăwernului meeeeuuu ciordist–oare va spune și câți bani au ciorrrrrdit sau ciorrrrrrdesc de la populime cerecă,crec,crecă țățățeni nu o să se prindă de șmecherie––